ZuidZorg

ZuidZorg Reviews

werken met hulpbehoevende mensen

het schoonhouden van woningen van hulpbehoevende mensen die graag een praatje maken.

prettige werkomgeving

zuidzorg biedt een prettige samenwerkende werksfeer waar collega's elkaar veel zien en overleggen. Het is zelfsturend waardoor je er interessante taken bij krijgt. Doorleren wordt gestimuleerd.

Pluspunten

samenwerking, collegialiteit, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

teveel zelfsturend

Middelmatig bedrijf

Bedrijfscultuur was een mislukte vorm van zelfsturende teams.

Fijn bedrijf met goede begeleiding

Zuidzorg is een fijn bedrijf met goede begeleiding. De lijnen tussen het personeel op de werkvloer en leidinggevenden zijn kort wat bijdraagt aan het flexibel kunnen werken.

Lieve collega's maar veel korte diensten

Lieve collega's en leuk en afwisselend werk. Maar om aan je uren te komen moet je veel korte diensten draaien waardoor je veel van huis bent. Ook word er van je verwacht dat je veel in je vrije tijd voor het werk doet.

Pluspunten

Collega's zijn fijn, afwisselend werk

Minpunten

Korte diensten, vaak komen om aan je uren te komen

Zoals de T-zorg

Hetzelfde als met de organistaie T-Zorg, wel meer contact met je mede collega`s die je 1 keer per maand mee samen komt om te vergaderen. Het is gevoel dat je collega`s heb is een stuk gezelliger dan bij de T-Zorg dat je daar alleen voor stond.

Pluspunten

Collega`s

Minpunten

Ik vind het bij zuidzorg fijn maarnik vind hetneen nadeel.dat is soms.3 mensen op een dag.hebbom aan mijn 20 uur te komen

Goede werkinstelling heb problemen mee dat Ik van de ene kant van geldrop weer.naar de andere kant toe moet en dat vind ik niet fijn meer wil je liever nog een plek werken en ben berijd om cruses te volgen

Pluspunten

Clientwn zijn v riendelijke maar mijn hart gaat bij dementwrende

Minpunten

Heb lange dagwn om aan mijn uren te komen

Gezellig werkomgeving

Zuidzorg is een prima bedrijf om voor te werken. Je werkt grotendeels bij ouderen. Je moet hard werken en kom een paar keer per jaar bij elkaar om alles te bespreken.

Pluspunten

Veel vakantie dagen

Minpunten

Je ziet je collegas weinig

Leuke werkomgeving

Werken in de thuiszorg is erg afwisselend. Cliënten waarderen over het algemeen je werk dus een hoge waardering van degenen om wie het gaat. Zelfstandig kunnen werken is hierbij heel erg belangrijk.

fijne werkgever waar de client centraal staat

Een fluctuerende functie met een grote uitdaging. Een betrouwbaar en goed teamverband is van belang.

Fijne werkgever met oog voor de werknemer

Fijne werksfeer. Flink werken maar op z'n tijd ook gelegenheid voor een gesprek onder elkaar.

Een gezellige werkomgeving met fijne collega's

Was een fijn bedrijf om voor te werken helaas door reorganisatie overbodig geworden.

leerproces bemiddelen

Ik heb via zuidzorg veel geleerd hoe om te gaan met mensen in de positieve zin. Belangrijk voor me zelf was dat als ik wegging er ook daadwerkelijk iets was afgesproken,helder en duidelijk. De mensen waren ook zeer tevreden heb dit getoets d.m.v. evaluaties. De klant staat op nr.1 dit is wel eens door de overheid terug gehaald, doordat de kosten te hoog waren maar wel nodig.

Pluspunten

eigen tijd indelen

Minpunten

geen lunchmogelijkheid.

oudere

Het werk wat je voor de oudere kunt doen is gewoon fijn

Pluspunten

dankbaar

Prima werk sfeer

Werk er met veel plezier veel doorgroei mogelijk heden

Pluspunten

Zelf diensten inroosteren

Minpunten

Lieve clienten, slechte oplossingsgerichte taken

Bij de clienten huishoudelijke taken verricht. de Clienten zelf stond ik altijd voor klaar. maar als er iets opgelost moest worden dan was de zuidzorg slecht in dingen oplossen. collega's onderling doen dingen die niet door de beugel kunnen en krijgen de goede de schuld vaak van. clienten zijn daar vaak het dupe van omdat ze dan weken zonder hulp zitten. bij 3 contact verlenging gooien ze je eruit omdat ze geen vast contract geven, dus ben je naar altijd voor de clienten klaar te hebben gestaan mee bedankt als het ware.

Pluspunten

zelf tijden indelen in overleg met clienten

Minpunten

slechte communicatie tussen met clienten

zorg bij ouderen thuis

Ik gaf zorg en hulp bij oudere mensen die dat zelf niet meer konden. Dit kon zijn hulp bij de persoonlijk verzorging, hulp in de huishouding, boodschappen, kleine klusjes in huis. We deden dit met collega's in zelfsturende teams. Ik ben hierin leidersrol vervult en was verantwoordelijk dat het binnen het team goed verliep.

Pluspunten

Sociale contacten, afwisselend

Minpunten

Laag salaris, veel in je vrije tijd doen voor het bedrijf zonder vergoeding

thuiszorg

Heel veel variatie in cliënten verzorgen,van jong tot oud.Je werkt alleen op de route en kunt ook een goede band opbouwen bij de mensen waar je komt.Als het nodig is kun je altijd je collega's vragen voor hulp. Soms is het emotioneel zwaar zeker bij terminale mensen,maar het is ook heel dankbaar werk omdat je zo dicht bij de mensen staat in moeilijke tijden want het is echt wel meer als alleen lichamelijke verzorging! Het leukste vind ik de afwisseling,je gaat van het ene adres naar het andere en achter elke voordeur tref je weer wat anders aan.Ik vind het heel fijn om wat voor de mensen te betekenen en een luisterend oor te bieden.

Pluspunten

zelfstandig

Minpunten

fysiek zwaar

Zelfstandige werkomgeving

Je hebt weinig contact met collega's dat u's jammer

Goede werkgever met voornamelijk werknemers in de zorg.

Ik ben nog steeds bij ZuidZorg werkzaam als consultatiebureau-assistente en dat bevalt uitstekend. ZuidZorg is een goede werkgever.

het werk gaf veel voldoening

fijne collega s zelfstandig werken op het laatst een beetje ongeorganiseerd

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

vervanging, ziekte, vakantie zelf oplossen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ZuidZorg. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

• ZuidZorg