Zorgwerk
Bekijk alle reviews over Zorgwerk

Zorgwerk

Review over Zorgwerk van een medewerker

Gezellige maar toch productieve werkomgeving

Over het algemeen heb ik mijn tijd bij Zorgwerk als zeer prettig ervaren.Een jong team met gezellige collega's en managers die erg betrokken zijn.Hoewel het werktempo soms hoog ligt is de sfeer er altijd goed.Een prachtige locatie langs het Haringvliet.

Pluspunten

Gezellige collega's

Genoeg aanbod, vrijheid om zelf diensten in te plannen.

Prettige manier van werken, lage werkdruk, veel vrijheid, prima salaris, contact met de administratie opnemen verloopt makkelijk.

Eigen baas

Door dat zorg werk een geweldige app heeft waar je alle diensten kan zie en al je geld zaken kan bijhouden. Ben je je eigen baas. De enigste nadeel is dat je vaak voor een lager niveau wordt aan genomen dan dat je bent. Ik heb bijvoorbeeld met MMZ3 diploma behaald en mij PBSD4 diploma. Maar werk als helpende plus niveau 2 bij hun. Ik kan wel werken op mijn eigen niveau maar als begeleider hebben ze bijna geen opdrachten heel veel is ouderezorg. Terwel mijn diploma keer licht bij de gehandicaptenzorg. Misschien moet er een aparte app komen? De bedrijven binnen de gehanteerde die met Zorgwerk werken vinden het ik vervelend dat er af en toe mensen worden gestuurd die geen verstand hebben van de gehandicaptenzorg.

Pluspunten

Wekelijks betaald

Minpunten

Niet werken op je niveau

Gezellig werkomgeving

Je hebt de vrije keuze om te werken en staan waar je zal willen.Zichtbare diensten appOp tijd je salaris ontvangenDuidelijk administratie overzicht24/7 bereikbaar voor al je hulp vragen.

Pluspunten

Per week uitbetaald

Minpunten

Reiskosten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Gezellige maar toch productieve werkomgeving