Zorgwerk
Bekijk alle reviews over Zorgwerk

Zorgwerk

Review over Zorgwerk van een medewerker

Het gaat om de klant, medewerker telt niet

Als er iets is, trekt zorgwerk altijd partij voor de klant-want die willen ze behouden. Heb je als medewerker te maken met ongewenst gedrag bij de organisatie waar je werkt: je kunt niks! Niemand waar je terecht kunt. Zorgwerk zou op moeten komen voor hun medewerker en zeggen "klant, zò ga je niet met onze medewerker om!", maar dat doen ze niet: jij als uitzendkracht bent altijd de oorzaak als er iets is. Je bent rechteloos als medewerker: Zorgwerk wil geld verdienen-en hoe de uitzendkracht zich voelt, dat interesseert ze helemaal niets!!!! Ook niet als je al een paar jaar regelmatig zonder klachten bij een organisatie werkt en de organisatie heeft een klacht: zorgwerk geeft het je ongezouten aan,de inzet bij die organisatie stopt per direct en de uitzendkracht krijgt een kruisje achter haar naam.

Productieve werkomgeving.

Zelfstandige baan met grote verantwoordelijkheids gevoel over de groepen ouderen en jongeren.Ondersteunen in de dagelijkse behoefte.

Leuke club, diensten liggen in jouw handen

Leuke werkgever. Diensten zijn in te vullen via de app, waardoir je zelf de controle houd over je diensten en werktijden en dagen.

Pluspunten

Zelf in te plannen

Minpunten

Weinig aan training om competenties op peil te houden

Ik vind dat jullie niet begrijpen met privé leven van medewerker via jullie

Iamad die vol tijm bij jullie werk, door zijn omstandigheden minder gaan werken dan geven jullie ontslagen jammer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Het gaat om de klant, medewerker telt niet