Zorgwerk

Reviews voor Verzorgende Ig (m/v) bij Zorgwerk

Verzorgende Ig (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Leuke club, diensten liggen in jouw handen

Leuke werkgever. Diensten zijn in te vullen via de app, waardoir je zelf de controle houd over je diensten en werktijden en dagen.

Pluspunten

Zelf in te plannen

Minpunten

Weinig aan training om competenties op peil te houden

Op zich leuk werk maar je moet niet ziek worden

Ik werk nu 4 jaar voor Zorgwerk en op zich heb ik het best naar mijn zin maar wat mij echt van het hart moet is dat het voor zieke werkgevers echt slecht geregeld is. Zorgwerk doet er werkelijk alles aan om door middel van listige vragen onder uitbetaling van ziektegeld uit te komen. Zo vragen ze bijvoorbeeld of je contact met een arbodienst wil. Als je aangeeft hier geen behoefte aan te hebben is het geen ziekmelding. Dat wist ik eerst niet en toen ik eens vroeg naar het verschil zei de medewerker dat het afhing van het feit of ik dacht lang of kort ziek te zijn. Ook heb ik de gewoonte mijzelf van te tevoren af te melden, als ik weet dat er iets is; een opname in het ziekenhuis, een langdurige griep, etc. Dan maken ze er ook altijd van dat ik de dienst heb ‘teruggegeven’ ipv een ziekmelding. Terwijl ik dan strikt genomen wel ziek ben, want wel degelijk niet in staat om te te werk. Heel oneerlijk!

Pluspunten

Flexibel werken wanneer het jou uitkomt

Minpunten

Geen zekerheid, heel zakelijk, niet eerlijk in de app over onaangename opdrachtgevers.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Zorgwerk

Staan best veel diensten maar niet altijd haalbaar om aan je uren te komen. Soms worden diensten ook verwijderd waardoor je weer opzoek moet naar een nieuwe dienst. En die is er niet altijd.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Ik kom niet altijd aan me uren. Je krijgt geen volledige reiskosten vergoeding

De sfeer bij Zorgwerk is goed, veel medewerkers zijn enthousiast en betrokken. Veel vrijheid maar wel weinig zekerheid.

Ik werk nu 3 jaar voor Zorgwerk als verzorgende. Op deze manier kan ik werk en privé het beste combineren. Wat mij goed bevalt is de vrijheid. Zorgwerk heeft een app waarmee zowel werk als vrije tijd aangegeven kan worden. Je kan ook aangeven dat je niet gebeld wordt. Nadeel vind ik de onzekerheid; na 3 jaar heb ik nog steeds geen vast contract. Ook probeert men onder de uitbetaling van ziektegeld uit te komen, dat viel mij erg tegen want ik ben bijna nooit ziek! Ook veranderen de regels van het spel regelmatig, wat ik echt niet vind kunnen. Eerst konden diensten worden teruggegeven, toen werden we automatisch uitgepland als we diensten terug gaven. Nu mogen diensten van de ene op de andere dag, zonder dit vooraf aan te kondigen, niet meer worden teruggegeven. Ik vind echt dat Zorgwerk hier beter en duidelijker over had moeten communiceren. Zij moedigden zelf medewerkers aan zich volop in te plannen. Later was het ineens dat de dienst teruggeven een optie was voor als het echt niet anders kon.

Pluspunten

Vrijheid, goede sfeer

Minpunten

Onzekerheid, wisselende afspraken, soms geen of weinig werk.

Hele fijne mensen om voor te werken

Zorgwerk is heel prettig om voor te werken. Je voelt je als professional echt gewaardeerd. Nadeel is dat je weinig doorgroeimogelijkheden hebt.

Pluspunten

Hartelijke sfeer

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden

Veel werk!

In de 5 jaar dat ik voor dit bedrijf heb gewerkt ben ik nooit werk te kort gekomen!

Goede werksfeer, prettige omgang met collega's, weten waar ze het over hebben.

Uitzendwerk blijft een uitdaging, maar via Zorgwerk kom je beslagen ten ijs. Van te voren weet je waar je heen moet en wat je kan verwachten. Ze denken mee qua diensten en de deur staat altijd open om even binnen te wandelen voor een serieus gesprek of een grapje. De intercedenten staan achter de uitzendkrachten en mocht je het ergens niet mee eens zijn, kan je altijd bij ze terecht. Ook wordte r regelmatig gevraagd of je wel genoeg diensten hebt en of je het wel naar je zin hebt. Ik heb in deze korte periode dat ik voor ze werk al veel werkervaring opgedaan en ben ook zeker gegroeid als Verzorgende IG.

Helaas weinig werk

Ingeschreven bij Zorgwerk. Hier was ik erg enthousiast over. Helaas is er weinig werk en ben ik genoodzaakt een andere baan te vinden (voor erbij).

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Verzorgende Ig (m/v)