Zorgwerk

Reviews voor Pedagogisch Medewerker (m/v) bij Zorgwerk

Pedagogisch Medewerker (m/v)11 reviews

11 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

fijne medewerkers

Vanaf het moment dat ik binnen kwam bij een organisatie werd ik direkt voor gesteld aan de medewerkers en aan de kinderen waar ik die dag mee werkte en was ik een volwaardig medewerkster bij de organisatie. Ik heb geleerd flexibel te zijn omdat elke organisatie anders werkt. Het moeilijkste van uitzend werk is dat je geen band opbouw met de kinderen, ouders en collega's Het leukste is dat je leert dat elke organisatie anders werkt en vooral hoe flexibel kinderen zijn.

Genoeg aanbod, vrijheid om zelf diensten in te plannen.

Prettige manier van werken, lage werkdruk, veel vrijheid, prima salaris, contact met de administratie opnemen verloopt makkelijk.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Eigen regie

Bij zorgwerk uitzendbureau bepaal je je eigen rooster. Je hebt veel vrijheid en bepaal zelf waar en wanneer je werkt. Een excellente uitzendbureau.

fijne sfeer en genoeg mogelijkheden om bij te scholen

Zorgwerk is een fijne werkgever. Het fijne aan Zorgwerk is dat je vrij bent in het plannen van diensten. Het moeilijkste van het werken bij Zorgwerk is dat er niet altijd in de regio Groningen werk is als begeleider. Er is meer werk in het westen van het land.

Gezellige werkomgeving

je bepaalt zelf waar en wanneer je werkt! Geen verplichtingen

Pluspunten

Collegiale samenwerking

Minpunten

Niet

Fijn, zelfstandig, verantwoordelijkheden

Je plant jezelf in daar waar jij wilt en kan werken, wanneer het jou uitkomt. Je wordt met open armen ontvangen, daar waar jij werkt. Dit omdat ze iemand te kort komen op dat moment en jij ze uit de brand helpt.

Leuk, modern bedrijf

Fijn om met een app te werken en zelf te kunnen kijken welke diensten er open staan.De zelfstandigheid en vrijheid zijn fijn om weer ervaring op te gaan doen in het werkveld. Een nadeel is dat je verder geen mogelijkheden hebt om door te groeien en dat je er op moet letten dat organisaties vaak afspraken met Zorgwerk hebben, zodat je niet in dienst kan komen als je nog voor Zorgwerk werkt, of dat ze je af moeten kopen en dat doen organisaties niet graag. Maar als je dan een half jaar niet via Zorgwerk gewerkt hebt, kan dat dan meestal weer wel.

Pluspunten

leuke app, punten verdienen, snelle uitbetaling, goede verdiensten, goede administratie

Minpunten

leuk als bijverdienste maar verder zijn er geen mogelijkheden

Flexibel, vasthigheid, voortreffelijke app

De app die ze gebruiken, werkt heel fijn. Je geeft je beschikbaarheid op, je kan voorkeuren voor locaties aangeven, medewerkers zijn heel relaxt en betalingen gaan ook goed. Maar die automatisering van Zorgwerk is echt top en functioneert goed.

Pluspunten

flexibel, goede inplanmogelijkheden, goede app

Minpunten

niet alle dagen is er werk of ik grijp er telkens naast.

Goed en betrouwbaar uitzendbureau, zeker aan te bevelen!

Ik werk al enige jaren voor Zorgwerk b.v. en alles gaat altijd goed! Zorgwerk is heel betrouwbaar en doet alles voor tevreden opdrachtgevers en uitzendkrachten!

Pluspunten

Kerstpakket elk jaar voor alle uitzendkrachten.

Minpunten

Geen!

leuke werksfeer en flexibiliteit

Bij verschillende kinderdagverblijven gewerkt als pedagogische medewerkster.

Goed georganiseerd.

Leuke uitzend-jobs, voor iedereen die ervaring wil opdoen in de zorg-/welzijnssector is dit een goede opstap.Toentertijd was er veel inval-werk, nu lijkt het wat minder te zijn,en zijn specifieke diploma's vereist.Ik heb een aantal jaren voor hen gewerkt, en dat is mij uitstekend bevallen.

Pluspunten

goed betaald

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Pedagogisch Medewerker (m/v)