Zorgwerk

Reviews voor Helpende (m/v) bij Zorgwerk

Helpende (m/v)29 reviews

29 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Prima bureau

Ik heb gewerkt bij zorgwerk en er is altijd werk genoeg. Helaas ben ik daar ook weer weg wegens omstandigheden en dat had ik graag anders gezien als zorgwerk wat eerlijker naar mij toe was geweest mbt de reisafstanden van waar ik nu woon.

Pluspunten

Snel vrijkomende diensten, je pensioen word geregeld, je krijgt vakantieuren.

Minpunten

Communicatie voor mij in persoonlijk geval.

Eigen baas

Door dat zorg werk een geweldige app heeft waar je alle diensten kan zie en al je geld zaken kan bijhouden. Ben je je eigen baas. De enigste nadeel is dat je vaak voor een lager niveau wordt aan genomen dan dat je bent. Ik heb bijvoorbeeld met MMZ3 diploma behaald en mij PBSD4 diploma. Maar werk als helpende plus niveau 2 bij hun. Ik kan wel werken op mijn eigen niveau maar als begeleider hebben ze bijna geen opdrachten heel veel is ouderezorg. Terwel mijn diploma keer licht bij de gehandicaptenzorg. Misschien moet er een aparte app komen? De bedrijven binnen de gehanteerde die met Zorgwerk werken vinden het ik vervelend dat er af en toe mensen worden gestuurd die geen verstand hebben van de gehandicaptenzorg.

Pluspunten

Wekelijks betaald

Minpunten

Niet werken op je niveau

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Leuke detachering bedrijf. Alleen te weinig werk

Ik ben nu al een lange tijd ingeschreven. Maar ik heb uit ervaring hier niet meer zo veel gewerkt. De sfeer van zorgwerk is goed. Je krijgt goed contact met ze. Maar soms is er gewoon maanden niks om te werken. Er zijn 'trainingen" die krijg je soms uitbetaald. Is wel chill, dus je kan wel doorgroeien beetje naar niveau 2+ of even een opfrisser doen.

Pluspunten

Goede contact met t bedrijf, proberen wel dingen voor je op te lossen

Minpunten

Niet veel werk. (ligt er ook aan waar je woont)

Je werkt op eigen tijd dus planning is fijn

En je leert van alles een beetje want je komt overall terecht echt een leuke uitdaging vindt ik het

Werk..emphatie..ziektewed

Heb wat jaren bij zorgwerk gewerkt.,met een top referentie afgegeven bij alle werkgevers en nooit klachten gehad .Vond het fijn werken doordat ik zelf mijn diensten en tijden kon inplannen ivm prive.Per week betaald worden was een uitdaging, met rekeningen betalen.Wat ik heel slecht geregeld vond, is de regeling van ziektewed ,dan word je overgenomen door Acture ,het regelen ,uitrekenen zou zomaar 6 weken kunnen duren ... hoe slecht is dit! Dus dan zit je zonder geld.Vb heb je de weken voordat je onverwachts ziek zou worden heel veel gewerkt ,dan krijg je na twee weken je eerste week betaling en dat berekend over je gewerkte uren de laatste 3 maanden nou dat is een stressvol gedoe .Einde arbeids overeenkomst word zomaar aangeboden zonder reden of fatsoenlijk gesprek en dit gebeurt na maximaal 6 verleningen dus je begint in fase 1En bij hard en met veel waarderingen vanuit werkgevers kom je in fase 2 en na 3/4 contract verlengingen mag je gaan .Heb fijn gewerkt bij de werkgevers ,maar super blij dat ik geen deel meer uit maak van Zorgwerk uitzendbureau.!!!

Pluspunten

Eigen Regie qua diensten inplannen en tijden.

Minpunten

Aanbod..ziektewed..contracten.

Helpende plus

. Zorg is het meest nodig en ik help graag andere mensen die in nood zijn. De ervaring is de moeite waard om voor anderen te zorgen die de dagelijkse routines beheren.

Veel werkgelegenheid, makkelijk om via de app je diensten te kiezen. Heldere uitleg over alle onderdelen app.

je hoeft niet zelf de route uit te zoeken, je weet van te voren waar je je moet melden.Je weet wat voor bedrijf, en hoe de werkzaamheden worden ingedeeld.

Pluspunten

Alles wordt uitgelegd voor je gaat werken via de app.

Ik vind dat jullie niet begrijpen met privé leven van medewerker via jullie

Iamad die vol tijm bij jullie werk, door zijn omstandigheden minder gaan werken dan geven jullie ontslagen jammer

fijn goed te combineren

genoeg diensten goede communicatie je kunt jezelf inplannen

Soms wel te doen

Soms leuk en soms niet. Je moet letten op je rooster dat het niet ongevraagt zonder overleg wordt veranderd

Pluspunten

Goed uitbetaald

fijn om er voor te werken

Ik werk er met veel plezier nog steeds. Ik regel mijn eigen diensten en geeft die dan aan hun door zodat zij ze verwerken in planning van mijn app. Ik vind het alleen jammer dat ik de handelingen die ik als mantelzorgen niet kan laten toetsen omdat het niveau 3 handelingen zijn.

Pluspunten

flexibel in werktijden en je kan je diensten zelf uit kiezen via de app.

Goede communicatie, ervaring opdoen in verschillende branches

Veel diensten en goede salaris en je werkt wanneer jij wil.

Pluspunten

Je hebt de regie in eigen handen

Zorgwerk

Zorgwerk is ideaal qua uitzendbureau dat je zelf diensten, afstanden kunt aangeven om te werken in zorgwerk app. Ze bieden je cursus aan om certificaten te behalen bijv medicatie. Nadeel is dat bepaalde periode weinig tot geen diensten in staan in omgeving Noord-Brabant Of je moet 60 km rijden voor een dienst en dan zonder reiskostvergoeding.. Wat ik ook jammer vind is als je leuke plek hebt gevonden waar je graag wil werken als vaste baan, maar je hebt binnen 6 maanden tijd daar al keer gewerkt via zorgwerk. Dan kunnen ze je niet meteen overnemen, want zitten kosten aan vast of je moet 500 tot 600 uur gewerkt hebben via zorgwerk bij de zelfde bedrijf dan kunnen ze je gratis overnemen en contract aanbieden.

Pluspunten

Ideale zorgwerk app, cursussen

Minpunten

Service mag beter, geen reiskosten, moeilijk aan vaste baan te komen vanwege reglement, .

weinige werk nu in deze periodo van regio van zoetermeer .

Ik vind leuk werk bij zorgwerk omdat ik vrijheid heb en kan zelfde bepalen waar en wanneer wil ik werken, prima!, maar helaas weinige werken nu bij mijn regio, en ik heb geen auto en krijg ik opdracht in mijn inbox met afstand van 16, 25, 45 km , wat vind ik jammer, dat kan niet is te ver voor mij, want ik een cursus ook doen in de buurt van mijn regio.

Pluspunten

vrijheid en zelfde bepalen

Minpunten

Nu minder werk bij mijn regio

Fijne werkomgeving

Het ging om een uitzendbureau maar was altijd goed bereikbaar. Veel diensten werden er aangeboden.

Pluspunten

Zelf bepalen wanneer je ging werken

Minpunten

Soms niet op tijd een dienst doorkrijgen

Altijd werk!

Ik werk nu een jaar fulltime voor zorgwerk en met veel plezier. Het leuke aan zorgwerk is dat je zelf bepaald waar, wanneer en hoeveel uur je werkt. Dat houd voor mij in dat ik op zoveel verschillende locaties heb gewerkt (ruim 40 V&V huizen). Iedere werkplek heeft zo zijn eigen werkwijze waardoor je heel veel kan leren.. Je werkt altijd met mensen wat je baan uitdagend houd, het is nooit hetzelfde en achter iedere deur schuilt een ander bijzonder verhaal. Omdat je met regelmaat terug komt op dezelfde afdelingen leer je zowel de bewoners als je collega's kennen. Je kan zelf kijken waar je het meeste voldoening uit haalt, Voor mij is dat het werken in de PG en Palliatieve zorg. Je moet er tegen kunnen om met zoveel afwisseling te werken, je moet snel je draai kunnen vinden en het beste uit je diensten halen.. Jij komt immers om te helpen waar op een locatie iemand is uitgevallen. Ik wordt dan ook altijd onwijs bedankt voor mijn hulp als ik weg ga van de locaties. Kortom.. waar je ook werkt, je werk blijft hetzelfde maar je omgeving veranderd. Wees jezelf, laat zien wat de klanten aan je hebben, dan kun je dat ook van hun verwachten!

Pluspunten

Afwisselend werk Verdiend goed Wekelijks uitbetaalt Je plant jezelf in via een app - Vrijheid

Minpunten

- Geen reiskostenvergoeding - Geen werk is Geen geld - Regelmatig fouten met uitbetaling van ORT

Fijne werksfeer

Doe mijn werk met plezier via zorgwerk en ben tijdelijk uit de running ivm afwachting van knie-operatie

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

werkdruk

Leuke afwisselende werk, waar je wilt werken etc allemaal eigen keuze

Het werken bij zorgwerk is erg leuk en afwisselend

Pluspunten

Eigen werk tijden

Minpunten

Kan niet ergens anders solliciteren voor een vaste baan

Veel diensten

Leuke baan waar je zelf kan bepalen wanneer je werkt

Pluspunten

Fexibel

Minpunten

0 uren contract

Ging goed.

Ik heb met plezier bij zorgwerk gewerkt, totdat ik hoorde dat de reiskosten niet werden vergoed. Ik ben toen gestopt en nu zoek ik wat anders.

Veelzijdigheid

In verschillende zorgsectors werkzaam. De zorg heeft meerdere soorten diensten en ik werk ook op al die verschillende diensten. Ik vind het prettig om alleen maar ook samen met collega's te werken. Alleen bijvoorbeeld in de thuiszorg en samen in de Verpleeg/verzorging of GGZ. De veelzijdigheid van het beroep spreekt me daarom ook aan. Verder is zorgwerk erg flexibel want je kunt jezelf inroosteren op wat je interessant vind en ook wanneer je tijd hebt.

Pluspunten

Veel ontwikkelingsmogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Helpende (m/v)