Zorgwerk

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Zorgwerk

Begeleider (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Te weinig aanbod

Helaas nog nooit een dienst kunnen werken omdat er weinig tot geen diensten in de buurt zijn. Ben nu meer dan een jaar in 'dienst'

Leuk en flexible.

Ik werk jaren nu met veel plezier voor Zorgwerk. Alleen zit in nu thuis omdat weinig diensten op dit moment worden aangeboden.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Goed als je wilt flexen

Ik vond het superfijn om voor zorgwerk te mogen werken. Je kan jezelf heel simpel inplannen met een klik. Je kiest je eigen diensten. De vrijheid is geweldig. Salaris is gewoon conform de cao. En ook vakantiedagen spaar je. Nadeel: bijna overal waar je als flexer komt word je ook zo behandelt. Hier moet je wel tegenn kunnen. Je maakt nooit deel uit van een team en ze laten je vaak de slechte klusjes doen.

ondeskundige en bevooroordeelde intercedenten

Bij een verschil van mening tussen werknemer en werkgever is meteen duidelijk dat de werknemers er zijn om geld binnen te brengen en meer niet. De uitdrukking; 'wiens brood men eet............'is hier zeer uitdrukkelijk van toepassing. Wanneer ze je nodig hebben weten ze je te vinden maar als het even moeilijk is schrijven ze je meteen uit.

Pluspunten

Minpunten

ondeskundig personeel

Goed en duidelijk personeel

In het begin was er veel onduidelijkheid over het bedrijf voor de nieuwe medewerker, (personeel was onduidelijk over vragen) maar eenmaal mijn 1e dienst gedraaid en alles loopt op rolletjes sinds! Erg tevreden!

Gevarieerd Proactief Gezellig

Zorgwerk is ideaal qua uitzendbureau dat je zelf diensten, afstanden kunt aangeven om te werken in zorgwerk app. Ze bieden je cursus aan om certificaten te behalen bijv medicatie en zijn er bijinkomsten. Nadeel is dat bepaalde periode weinig tot geen diensten in staan.

Pluspunten

Gevarieerd

Minpunten

Bepaalde periode weinig diensten

Betrokken werkgever die je veel vrijheid geeft.

Betrokken werkgever die je veel vrijheid geeft. je bepaald helemaal zelf waar, wanneer en hoeveel je werkt.

Pluspunten

Altijd mogelijkheden om zaken te bespreken. Snelle reacties bij vragen p/mail.

Minpunten

Niet in elke regio constant veel werk.

Betrouwbare werkgever . Open communicatie.

Biedt redelijk werk aan , maar ik wil me horizon blijven verbreden. Bieden ook voldoende cursussen . Wil iets meer regelmaat in de uren werken , bijvoorbeeld 24 uur per week. Antwoord duidelijk op vragen en zijn attent en alert.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

Meer informatie over Zorgwerk in populaire locaties

• Zorgwerk
  • Begeleider (m/v)