Zorgwerk

Reviews voor Zorgwerk in Utrecht

Utrecht6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Leuke club, diensten liggen in jouw handen

Leuke werkgever. Diensten zijn in te vullen via de app, waardoir je zelf de controle houd over je diensten en werktijden en dagen.

Pluspunten

Zelf in te plannen

Minpunten

Weinig aan training om competenties op peil te houden

Het gaat om de klant, medewerker telt niet

Als er iets is, trekt zorgwerk altijd partij voor de klant-want die willen ze behouden. Heb je als medewerker te maken met ongewenst gedrag bij de organisatie waar je werkt: je kunt niks! Niemand waar je terecht kunt. Zorgwerk zou op moeten komen voor hun medewerker en zeggen "klant, zò ga je niet met onze medewerker om!", maar dat doen ze niet: jij als uitzendkracht bent altijd de oorzaak als er iets is. Je bent rechteloos als medewerker: Zorgwerk wil geld verdienen-en hoe de uitzendkracht zich voelt, dat interesseert ze helemaal niets!!!! Ook niet als je al een paar jaar regelmatig zonder klachten bij een organisatie werkt en de organisatie heeft een klacht: zorgwerk geeft het je ongezouten aan,de inzet bij die organisatie stopt per direct en de uitzendkracht krijgt een kruisje achter haar naam.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Ik vind dat jullie niet begrijpen met privé leven van medewerker via jullie

Iamad die vol tijm bij jullie werk, door zijn omstandigheden minder gaan werken dan geven jullie ontslagen jammer

Ging goed.

Ik heb met plezier bij zorgwerk gewerkt, totdat ik hoorde dat de reiskosten niet werden vergoed. Ik ben toen gestopt en nu zoek ik wat anders.

Het werk in diverse verzorgingshuizen heeft mij een duidelijk beeld gegeven hoe het gesteld is met de zorg in ons land.

Het werken met ouderen die fysiek, mentaal of geestelijke beperkingen hebben heeft mij geleerd om altijd bewust ervan te zijn om het maximale uit jezelf te halen.

Fijn contact met ouderen

Leuke aan dit werk is het contact met ouderen. Opzoek naar meer uitdaging het werk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

• Zorgwerk