Zorgwerk

Reviews voor Zorgwerk in Rotterdam

Rotterdam32 reviews

32 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Eigen baas

Door dat zorg werk een geweldige app heeft waar je alle diensten kan zie en al je geld zaken kan bijhouden. Ben je je eigen baas. De enigste nadeel is dat je vaak voor een lager niveau wordt aan genomen dan dat je bent. Ik heb bijvoorbeeld met MMZ3 diploma behaald en mij PBSD4 diploma. Maar werk als helpende plus niveau 2 bij hun. Ik kan wel werken op mijn eigen niveau maar als begeleider hebben ze bijna geen opdrachten heel veel is ouderezorg. Terwel mijn diploma keer licht bij de gehandicaptenzorg. Misschien moet er een aparte app komen? De bedrijven binnen de gehanteerde die met Zorgwerk werken vinden het ik vervelend dat er af en toe mensen worden gestuurd die geen verstand hebben van de gehandicaptenzorg.

Pluspunten

Wekelijks betaald

Minpunten

Niet werken op je niveau

Genoeg aanbod, vrijheid om zelf diensten in te plannen.

Prettige manier van werken, lage werkdruk, veel vrijheid, prima salaris, contact met de administratie opnemen verloopt makkelijk.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Gezellige maar toch productieve werkomgeving

Over het algemeen heb ik mijn tijd bij Zorgwerk als zeer prettig ervaren.Een jong team met gezellige collega's en managers die erg betrokken zijn.Hoewel het werktempo soms hoog ligt is de sfeer er altijd goed.Een prachtige locatie langs het Haringvliet.

Pluspunten

Gezellige collega's

Gezellig werkomgeving

Je hebt de vrije keuze om te werken en staan waar je zal willen.Zichtbare diensten appOp tijd je salaris ontvangenDuidelijk administratie overzicht24/7 bereikbaar voor al je hulp vragen.

Pluspunten

Per week uitbetaald

Minpunten

Reiskosten

Je werkt op eigen tijd dus planning is fijn

En je leert van alles een beetje want je komt overall terecht echt een leuke uitdaging vindt ik het

Werk..emphatie..ziektewed

Heb wat jaren bij zorgwerk gewerkt.,met een top referentie afgegeven bij alle werkgevers en nooit klachten gehad .Vond het fijn werken doordat ik zelf mijn diensten en tijden kon inplannen ivm prive.Per week betaald worden was een uitdaging, met rekeningen betalen.Wat ik heel slecht geregeld vond, is de regeling van ziektewed ,dan word je overgenomen door Acture ,het regelen ,uitrekenen zou zomaar 6 weken kunnen duren ... hoe slecht is dit! Dus dan zit je zonder geld.Vb heb je de weken voordat je onverwachts ziek zou worden heel veel gewerkt ,dan krijg je na twee weken je eerste week betaling en dat berekend over je gewerkte uren de laatste 3 maanden nou dat is een stressvol gedoe .Einde arbeids overeenkomst word zomaar aangeboden zonder reden of fatsoenlijk gesprek en dit gebeurt na maximaal 6 verleningen dus je begint in fase 1En bij hard en met veel waarderingen vanuit werkgevers kom je in fase 2 en na 3/4 contract verlengingen mag je gaan .Heb fijn gewerkt bij de werkgevers ,maar super blij dat ik geen deel meer uit maak van Zorgwerk uitzendbureau.!!!

Pluspunten

Eigen Regie qua diensten inplannen en tijden.

Minpunten

Aanbod..ziektewed..contracten.

Op zich leuk werk maar je moet niet ziek worden

Ik werk nu 4 jaar voor Zorgwerk en op zich heb ik het best naar mijn zin maar wat mij echt van het hart moet is dat het voor zieke werkgevers echt slecht geregeld is. Zorgwerk doet er werkelijk alles aan om door middel van listige vragen onder uitbetaling van ziektegeld uit te komen. Zo vragen ze bijvoorbeeld of je contact met een arbodienst wil. Als je aangeeft hier geen behoefte aan te hebben is het geen ziekmelding. Dat wist ik eerst niet en toen ik eens vroeg naar het verschil zei de medewerker dat het afhing van het feit of ik dacht lang of kort ziek te zijn. Ook heb ik de gewoonte mijzelf van te tevoren af te melden, als ik weet dat er iets is; een opname in het ziekenhuis, een langdurige griep, etc. Dan maken ze er ook altijd van dat ik de dienst heb ‘teruggegeven’ ipv een ziekmelding. Terwijl ik dan strikt genomen wel ziek ben, want wel degelijk niet in staat om te te werk. Heel oneerlijk!

Pluspunten

Flexibel werken wanneer het jou uitkomt

Minpunten

Geen zekerheid, heel zakelijk, niet eerlijk in de app over onaangename opdrachtgevers.

attente werkgever

Met veel plezier gewerkt,kon zelf via app mijn diensten/uren inplannen bij verschillende bedrijven.Leuk is, dat je zo veel verschillende bedrijven leert kennen.Zelf inplannen betekent ook dat je zelf de dagen kiest dat je werkt en niemand vrije dagen of vakantie moet vragen(die plan je ook zelf in) .Als een bedrijf tegenvalt plan je jezelf daar niet meer in en als het goed bevalt kan je in de app een alert zetten voor dat bedrijf ,zodat je weet wanneer er weer diensten open staan.De vrijheid is heerlijk en je wordt keurig elke week voor het weekend uitbetaald.

Pluspunten

attent, verloten geregeld e-bikes, scooters, telefoons

Minpunten

geen minpunten als je werk in de zorg of kinderopvang zoekt

Leuk en flexible.

Ik werk jaren nu met veel plezier voor Zorgwerk. Alleen zit in nu thuis omdat weinig diensten op dit moment worden aangeboden.

veelzijdig

in verschillende zorgsectors werkzaam. De zorg heeft meerdere soorten diensten en ik werk ook op al die verschillende diensten. Ik vind het prettig om alleen maar ook samen met collega's te werken. Alleen bijvoorbeeld in de thuiszorg en samen in de Verpleeg/verzorging of GGZ. De veelzijdigheid van het beroep spreekt me daarom ook aan. Verder is zorgwerk erg flexibel want je kunt jezelf inroosteren op wat je interessant vind en ook wanneer je tijd hebt.

fijn goed te combineren

genoeg diensten goede communicatie je kunt jezelf inplannen

Goede communicatie, ervaring opdoen in verschillende branches

Veel diensten en goede salaris en je werkt wanneer jij wil.

Pluspunten

Je hebt de regie in eigen handen

Gezellige werkomgeving

je bepaalt zelf waar en wanneer je werkt! Geen verplichtingen

Pluspunten

Collegiale samenwerking

Minpunten

Niet

De sfeer bij Zorgwerk is goed, veel medewerkers zijn enthousiast en betrokken. Veel vrijheid maar wel weinig zekerheid.

Ik werk nu 3 jaar voor Zorgwerk als verzorgende. Op deze manier kan ik werk en privé het beste combineren. Wat mij goed bevalt is de vrijheid. Zorgwerk heeft een app waarmee zowel werk als vrije tijd aangegeven kan worden. Je kan ook aangeven dat je niet gebeld wordt. Nadeel vind ik de onzekerheid; na 3 jaar heb ik nog steeds geen vast contract. Ook probeert men onder de uitbetaling van ziektegeld uit te komen, dat viel mij erg tegen want ik ben bijna nooit ziek! Ook veranderen de regels van het spel regelmatig, wat ik echt niet vind kunnen. Eerst konden diensten worden teruggegeven, toen werden we automatisch uitgepland als we diensten terug gaven. Nu mogen diensten van de ene op de andere dag, zonder dit vooraf aan te kondigen, niet meer worden teruggegeven. Ik vind echt dat Zorgwerk hier beter en duidelijker over had moeten communiceren. Zij moedigden zelf medewerkers aan zich volop in te plannen. Later was het ineens dat de dienst teruggeven een optie was voor als het echt niet anders kon.

Pluspunten

Vrijheid, goede sfeer

Minpunten

Onzekerheid, wisselende afspraken, soms geen of weinig werk.

Uitzendbureau met hart voor mensen

Je kunt via de app jezelf inplannen voor diverse diensten. Ook is het mogelijk om voor langere tijd bij werkgevers ingepland te worden.

handig

Super handig je plant jezelf in maar wat minder is wanneer je contact opneemt om door te geven dat je ziek bent want dan moet je uren wachten en uitbetaald worden liep ook niet goed.

Fijne werkomgeving

Het ging om een uitzendbureau maar was altijd goed bereikbaar. Veel diensten werden er aangeboden.

Pluspunten

Zelf bepalen wanneer je ging werken

Minpunten

Soms niet op tijd een dienst doorkrijgen

Altijd werk!

Ik werk nu een jaar fulltime voor zorgwerk en met veel plezier. Het leuke aan zorgwerk is dat je zelf bepaald waar, wanneer en hoeveel uur je werkt. Dat houd voor mij in dat ik op zoveel verschillende locaties heb gewerkt (ruim 40 V&V huizen). Iedere werkplek heeft zo zijn eigen werkwijze waardoor je heel veel kan leren.. Je werkt altijd met mensen wat je baan uitdagend houd, het is nooit hetzelfde en achter iedere deur schuilt een ander bijzonder verhaal. Omdat je met regelmaat terug komt op dezelfde afdelingen leer je zowel de bewoners als je collega's kennen. Je kan zelf kijken waar je het meeste voldoening uit haalt, Voor mij is dat het werken in de PG en Palliatieve zorg. Je moet er tegen kunnen om met zoveel afwisseling te werken, je moet snel je draai kunnen vinden en het beste uit je diensten halen.. Jij komt immers om te helpen waar op een locatie iemand is uitgevallen. Ik wordt dan ook altijd onwijs bedankt voor mijn hulp als ik weg ga van de locaties. Kortom.. waar je ook werkt, je werk blijft hetzelfde maar je omgeving veranderd. Wees jezelf, laat zien wat de klanten aan je hebben, dan kun je dat ook van hun verwachten!

Pluspunten

Afwisselend werk Verdiend goed Wekelijks uitbetaalt Je plant jezelf in via een app - Vrijheid

Minpunten

- Geen reiskostenvergoeding - Geen werk is Geen geld - Regelmatig fouten met uitbetaling van ORT

Leuke afwisselende werk, waar je wilt werken etc allemaal eigen keuze

Het werken bij zorgwerk is erg leuk en afwisselend

Pluspunten

Eigen werk tijden

Minpunten

Kan niet ergens anders solliciteren voor een vaste baan

Betrouwbare werkgever . Open communicatie.

Biedt redelijk werk aan , maar ik wil me horizon blijven verbreden. Bieden ook voldoende cursussen . Wil iets meer regelmaat in de uren werken , bijvoorbeeld 24 uur per week. Antwoord duidelijk op vragen en zijn attent en alert.

Goede werkgever

Het leukste van mijn baan is dat ik zelf kan bepalen wanneer ik ga werken of niet. Ik kan het daardoor goed combineren met school en mijn privé leven.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

• Zorgwerk