Zorgwerk

Reviews voor Zorgwerk in Emmen

Emmen7 reviews

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Contact ging altijd via de mail. Nooit problemen gehad.

Leuk 1ste gesprek gehad. Daarna nagenoeg altijd contact via de mail. Dat mag want hierin staan alle (persoonlijke) gegevens die ik nodig heb om bij mensen te gaan werken.

bedrijf waar je goed zelfstandig kan werken

een prima bedrijf met de ruimte om zelfstandig te werken

Pluspunten

vrijheid

Minpunten

weinig contact met collega's

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

respectloos

Ik had eerdere werkgevers ,maar aangezien die OF Duits waren OF eenvoudigweg geen slechte referentie konden geven ,is mijn inschrijving Schaamteloos ongedaan gemaakt. Tevens kon ik ook voor de kosten opdraaien van de VOG die op de naam van zorgwerk stond en dus niet meer te gebruiken was voor andere werkgevers. En dan een hele kinderachtige discussie terug krijgen in je e-mail.

Minpunten

transparantie, verdraaien van feiten

leuke werkomgeving

heb dit werk 2 jaar met plezier gedaan. werkte hier parttime deed alle werkzaamheden als huishoudelijke hulp bij de mensen thuis

goede werkzweer

het zelf standing bij ouderen mensen thuis schoonmaken het is mij super goed bevallen en zou ook zeker als het kan trug gaan om weer voor hun te werken

Afwisselend en erg dankbaar werk

Het werk als interieurverzorgerster deed ik erg graag. Mensen ondersteunen bij de huishoudelijke werkzaamheden is het mooiste wat er is. Ik heb geleerd dat mensen niet altijd laten zien dat ze niet alles kunnen en soms toch dingen proberen te doen, waar ze later last van krijgen. Dus nooit van tevoren oordelen over anderen. Ook heb ik geleerd van verschillende culturen. Hierdoor heb ik meer inzicht en mensenkennis gekregen. Het moeilijkste in mijn baan vond ik dementerenden, steeds hetzelfde aanhoren. Maar het leukste van mijn baan vond ik dat het heel afwisselend werk is. Je komt bij heel veel verschillende mensen en culturen, waardoor het nooit saai is.

Pluspunten

fietsvergoeding

Minpunten

je kent je collega's niet

ongeregeld

je werkt alleen je weet vaak pas een dag van te voren waar je aan toe bent het leukste van de baan is dat je mensen echt blij maakt met het werk dat je verricht maar voor zorgwerk zou ik niet meer kunnen werken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

• Zorgwerk