Zorgwerk

Reviews voor Zorgwerk in Dordrecht

Dordrecht6 reviews

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Een leuke onderneming maar niks voor mij

Mee helpen bij andere bedrijven, veel nieuwe ervaringen, redelijk geregeld allemaal, bedrijfscultuur is goed. Het moeilijkste vind ik dat je van te voren niet altijd weet waar je terecht komt en wat je te wachten staat. Leukste is veel nieuwe ervaringen.

Pluspunten

gevarieerd

Minpunten

constant verschillende locaties

Leuk, modern bedrijf

Fijn om met een app te werken en zelf te kunnen kijken welke diensten er open staan.De zelfstandigheid en vrijheid zijn fijn om weer ervaring op te gaan doen in het werkveld. Een nadeel is dat je verder geen mogelijkheden hebt om door te groeien en dat je er op moet letten dat organisaties vaak afspraken met Zorgwerk hebben, zodat je niet in dienst kan komen als je nog voor Zorgwerk werkt, of dat ze je af moeten kopen en dat doen organisaties niet graag. Maar als je dan een half jaar niet via Zorgwerk gewerkt hebt, kan dat dan meestal weer wel.

Pluspunten

leuke app, punten verdienen, snelle uitbetaling, goede verdiensten, goede administratie

Minpunten

leuk als bijverdienste maar verder zijn er geen mogelijkheden

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

Hele fijne mensen om voor te werken

Zorgwerk is heel prettig om voor te werken. Je voelt je als professional echt gewaardeerd. Nadeel is dat je weinig doorgroeimogelijkheden hebt.

Pluspunten

Hartelijke sfeer

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden

Goed en betrouwbaar uitzendbureau, zeker aan te bevelen!

Ik werk al enige jaren voor Zorgwerk b.v. en alles gaat altijd goed! Zorgwerk is heel betrouwbaar en doet alles voor tevreden opdrachtgevers en uitzendkrachten!

Pluspunten

Kerstpakket elk jaar voor alle uitzendkrachten.

Minpunten

Geen!

Fijn uitzendbureau

Uitzendbureau komt op voor zijn medewerkers! Fijn om zelf diensten te plannen via de handige App

fijne medewerkers

Vanaf het moment dat ik binnen kwam bij een organisatie werd ik direkt voor gesteld aan de medewerkers en aan de kinderen waar ik die dag mee werkte en was ik een volwaardig medewerkster bij de organisatie. Ik heb geleerd flexibel te zijn omdat elke organisatie anders werkt. Het moeilijkste van uitzend werk is dat je geen band opbouw met de kinderen, ouders en collega's Het leukste is dat je leert dat elke organisatie anders werkt en vooral hoe flexibel kinderen zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

• Zorgwerk