Zorgwerk

Reviews voor Zorgwerk in Amsterdam

Amsterdam7 reviews

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 104 reviews

Zorgwerk

Staan best veel diensten maar niet altijd haalbaar om aan je uren te komen. Soms worden diensten ook verwijderd waardoor je weer opzoek moet naar een nieuwe dienst. En die is er niet altijd.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Ik kom niet altijd aan me uren. Je krijgt geen volledige reiskosten vergoeding

Veel werkgelegenheid, makkelijk om via de app je diensten te kiezen. Heldere uitleg over alle onderdelen app.

je hoeft niet zelf de route uit te zoeken, je weet van te voren waar je je moet melden.Je weet wat voor bedrijf, en hoe de werkzaamheden worden ingedeeld.

Pluspunten

Alles wordt uitgelegd voor je gaat werken via de app.

Informatie over Zorgwerk

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemeen gevoel van werkgeluk
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Steun van de manager
  • Redelijk salaris

dit is een uitzendbureau. Prettige mensen en ter zake deskundig

Ik werk regelmatig voor Zorgwerk in De Makroon en De Driehoven. Verpleeghuizen, waar ik als eindverantwoordelijke werk. De Makroon is een prettige werkomgeving. Open en gesloten PG en 2 afdelingen Somatiek. De directie is in nauw contact met het personeel op de werkvloer. Men is nu bezig zelfsturende teams te realiseren. Dit gebeurt ook in de Driehoven. Er is 24 uur een verpleegkundige aanwezig. In die hoedanigheid functioneer ik op beide locaties.

Pluspunten

open sfeer

Minpunten

bereikbaarheid telefonisch kan beter in de Makroon.

Productieve werkomgeving.

Zelfstandige baan met grote verantwoordelijkheids gevoel over de groepen ouderen en jongeren.Ondersteunen in de dagelijkse behoefte.

leuke werksfeer en flexibiliteit

Bij verschillende kinderdagverblijven gewerkt als pedagogische medewerkster.

Ik werk met leuke collega's.

Ik werk tot nu toe heel gezellig met mijn collega's. Er zijn dagen dat het erg druk is en andere weer dat een beetje rustig is. Ik leer elke dag hoe het is om de zorgvragers een blije dag te bezorgen, want zij zijn elke dag anders. Het moeilijkste van de baan is ,als je soms met collega's werkt die niet zo van aanpakken houdt. Het leuke van deze baan is, als je een zorgvrager hebt geholpen en die tevreden is met je werk. Krijg je dan soms een knuffel of een kus. Dat ligt ook aan de ziektebeeld van de zorgvrager.

Pluspunten

Ik kan met de bewoners meeeten aan tafel, als ik klaar ben met het eten klaar maken.

Minpunten

Soms moet je veel lopen als de kamers niet zijn aangevuld met linnengoed.

Goede werkgever

Een zeer professioneel, kundig, en prettig bedrijf om voor te werken. Maar meer dan dat, het bedrijf heeft veel ervaring en kennis en staat altijd open voor kritiek en is zeer ambitious.

Pluspunten

Professioneel, kundig, vriendelijk, georganiseerd.

Minpunten

Geen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zorgwerk met

• Zorgwerk