Zorgwerk

Zorgwerk Reviews

96 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 100 reviews

Gezellige maar toch productieve werkomgeving

Over het algemeen heb ik mijn tijd bij Zorgwerk als zeer prettig ervaren.Een jong team met gezellige collega's en managers die erg betrokken zijn.Hoewel het werktempo soms hoog ligt is de sfeer er altijd goed.Een prachtige locatie langs het Haringvliet.

Pluspunten

Gezellige collega's

Het gaat om de klant, medewerker telt niet

Als er iets is, trekt zorgwerk altijd partij voor de klant-want die willen ze behouden. Heb je als medewerker te maken met ongewenst gedrag bij de organisatie waar je werkt: je kunt niks! Niemand waar je terecht kunt. Zorgwerk zou op moeten komen voor hun medewerker en zeggen "klant, zò ga je niet met onze medewerker om!", maar dat doen ze niet: jij als uitzendkracht bent altijd de oorzaak als er iets is. Je bent rechteloos als medewerker: Zorgwerk wil geld verdienen-en hoe de uitzendkracht zich voelt, dat interesseert ze helemaal niets!!!! Ook niet als je al een paar jaar regelmatig zonder klachten bij een organisatie werkt en de organisatie heeft een klacht: zorgwerk geeft het je ongezouten aan,de inzet bij die organisatie stopt per direct en de uitzendkracht krijgt een kruisje achter haar naam.

Leuke club, diensten liggen in jouw handen

Leuke werkgever. Diensten zijn in te vullen via de app, waardoir je zelf de controle houd over je diensten en werktijden en dagen.

Pluspunten

Zelf in te plannen

Minpunten

Weinig aan training om competenties op peil te houden

Eigen regie

Bij zorgwerk uitzendbureau bepaal je je eigen rooster. Je hebt veel vrijheid en bepaal zelf waar en wanneer je werkt. Een excellente uitzendbureau.

Eigen baas

Door dat zorg werk een geweldige app heeft waar je alle diensten kan zie en al je geld zaken kan bijhouden. Ben je je eigen baas. De enigste nadeel is dat je vaak voor een lager niveau wordt aan genomen dan dat je bent. Ik heb bijvoorbeeld met MMZ3 diploma behaald en mij PBSD4 diploma. Maar werk als helpende plus niveau 2 bij hun. Ik kan wel werken op mijn eigen niveau maar als begeleider hebben ze bijna geen opdrachten heel veel is ouderezorg. Terwel mijn diploma keer licht bij de gehandicaptenzorg. Misschien moet er een aparte app komen? De bedrijven binnen de gehanteerde die met Zorgwerk werken vinden het ik vervelend dat er af en toe mensen worden gestuurd die geen verstand hebben van de gehandicaptenzorg.

Pluspunten

Wekelijks betaald

Minpunten

Niet werken op je niveau

Gezellig werkomgeving

Je hebt de vrije keuze om te werken en staan waar je zal willen.Zichtbare diensten appOp tijd je salaris ontvangenDuidelijk administratie overzicht24/7 bereikbaar voor al je hulp vragen.

Pluspunten

Per week uitbetaald

Minpunten

Reiskosten

Leuke detachering bedrijf. Alleen te weinig werk

Ik ben nu al een lange tijd ingeschreven. Maar ik heb uit ervaring hier niet meer zo veel gewerkt. De sfeer van zorgwerk is goed. Je krijgt goed contact met ze. Maar soms is er gewoon maanden niks om te werken. Er zijn 'trainingen" die krijg je soms uitbetaald. Is wel chill, dus je kan wel doorgroeien beetje naar niveau 2+ of even een opfrisser doen.

Pluspunten

Goede contact met t bedrijf, proberen wel dingen voor je op te lossen

Minpunten

Niet veel werk. (ligt er ook aan waar je woont)

Je werkt op eigen tijd dus planning is fijn

En je leert van alles een beetje want je komt overall terecht echt een leuke uitdaging vindt ik het

Te weinig aanbod

Helaas nog nooit een dienst kunnen werken omdat er weinig tot geen diensten in de buurt zijn. Ben nu meer dan een jaar in 'dienst'

Werk..emphatie..ziektewed

Heb wat jaren bij zorgwerk gewerkt.,met een top referentie afgegeven bij alle werkgevers en nooit klachten gehad .Vond het fijn werken doordat ik zelf mijn diensten en tijden kon inplannen ivm prive.Per week betaald worden was een uitdaging, met rekeningen betalen.Wat ik heel slecht geregeld vond, is de regeling van ziektewed ,dan word je overgenomen door Acture ,het regelen ,uitrekenen zou zomaar 6 weken kunnen duren ... hoe slecht is dit! Dus dan zit je zonder geld.Vb heb je de weken voordat je onverwachts ziek zou worden heel veel gewerkt ,dan krijg je na twee weken je eerste week betaling en dat berekend over je gewerkte uren de laatste 3 maanden nou dat is een stressvol gedoe .Einde arbeids overeenkomst word zomaar aangeboden zonder reden of fatsoenlijk gesprek en dit gebeurt na maximaal 6 verleningen dus je begint in fase 1En bij hard en met veel waarderingen vanuit werkgevers kom je in fase 2 en na 3/4 contract verlengingen mag je gaan .Heb fijn gewerkt bij de werkgevers ,maar super blij dat ik geen deel meer uit maak van Zorgwerk uitzendbureau.!!!

Pluspunten

Eigen Regie qua diensten inplannen en tijden.

Minpunten

Aanbod..ziektewed..contracten.

Op zich leuk werk maar je moet niet ziek worden

Ik werk nu 4 jaar voor Zorgwerk en op zich heb ik het best naar mijn zin maar wat mij echt van het hart moet is dat het voor zieke werkgevers echt slecht geregeld is. Zorgwerk doet er werkelijk alles aan om door middel van listige vragen onder uitbetaling van ziektegeld uit te komen. Zo vragen ze bijvoorbeeld of je contact met een arbodienst wil. Als je aangeeft hier geen behoefte aan te hebben is het geen ziekmelding. Dat wist ik eerst niet en toen ik eens vroeg naar het verschil zei de medewerker dat het afhing van het feit of ik dacht lang of kort ziek te zijn. Ook heb ik de gewoonte mijzelf van te tevoren af te melden, als ik weet dat er iets is; een opname in het ziekenhuis, een langdurige griep, etc. Dan maken ze er ook altijd van dat ik de dienst heb ‘teruggegeven’ ipv een ziekmelding. Terwijl ik dan strikt genomen wel ziek ben, want wel degelijk niet in staat om te te werk. Heel oneerlijk!

Pluspunten

Flexibel werken wanneer het jou uitkomt

Minpunten

Geen zekerheid, heel zakelijk, niet eerlijk in de app over onaangename opdrachtgevers.

attente werkgever

Met veel plezier gewerkt,kon zelf via app mijn diensten/uren inplannen bij verschillende bedrijven.Leuk is, dat je zo veel verschillende bedrijven leert kennen.Zelf inplannen betekent ook dat je zelf de dagen kiest dat je werkt en niemand vrije dagen of vakantie moet vragen(die plan je ook zelf in) .Als een bedrijf tegenvalt plan je jezelf daar niet meer in en als het goed bevalt kan je in de app een alert zetten voor dat bedrijf ,zodat je weet wanneer er weer diensten open staan.De vrijheid is heerlijk en je wordt keurig elke week voor het weekend uitbetaald.

Pluspunten

attent, verloten geregeld e-bikes, scooters, telefoons

Minpunten

geen minpunten als je werk in de zorg of kinderopvang zoekt

Helpende plus

. Zorg is het meest nodig en ik help graag andere mensen die in nood zijn. De ervaring is de moeite waard om voor anderen te zorgen die de dagelijkse routines beheren.

Veel werkgelegenheid, makkelijk om via de app je diensten te kiezen. Heldere uitleg over alle onderdelen app.

je hoeft niet zelf de route uit te zoeken, je weet van te voren waar je je moet melden.Je weet wat voor bedrijf, en hoe de werkzaamheden worden ingedeeld.

Pluspunten

Alles wordt uitgelegd voor je gaat werken via de app.

fijne sfeer en genoeg mogelijkheden om bij te scholen

Zorgwerk is een fijne werkgever. Het fijne aan Zorgwerk is dat je vrij bent in het plannen van diensten. Het moeilijkste van het werken bij Zorgwerk is dat er niet altijd in de regio Groningen werk is als begeleider. Er is meer werk in het westen van het land.

Leuk en flexible.

Ik werk jaren nu met veel plezier voor Zorgwerk. Alleen zit in nu thuis omdat weinig diensten op dit moment worden aangeboden.

Ongeinteresseerd personeel

Het gaat bij zorgwerk om geld verdienen. Welzijn uzk staat op de laatste plaats. Het interesseert niemand ene reet. Disruptief gezwam allemaal op deze site.

Heel chill

Super chill om te werken alleen erg jammer dat er vooral thuiszorg is in mijn omgeving.

Ik vind dat jullie niet begrijpen met privé leven van medewerker via jullie

Iamad die vol tijm bij jullie werk, door zijn omstandigheden minder gaan werken dan geven jullie ontslagen jammer

veelzijdig

in verschillende zorgsectors werkzaam. De zorg heeft meerdere soorten diensten en ik werk ook op al die verschillende diensten. Ik vind het prettig om alleen maar ook samen met collega's te werken. Alleen bijvoorbeeld in de thuiszorg en samen in de Verpleeg/verzorging of GGZ. De veelzijdigheid van het beroep spreekt me daarom ook aan. Verder is zorgwerk erg flexibel want je kunt jezelf inroosteren op wat je interessant vind en ook wanneer je tijd hebt.

Zorgwerk

Staan best veel diensten maar niet altijd haalbaar om aan je uren te komen. Soms worden diensten ook verwijderd waardoor je weer opzoek moet naar een nieuwe dienst. En die is er niet altijd.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Ik kom niet altijd aan me uren. Je krijgt geen volledige reiskosten vergoeding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zorgwerk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Zorgwerk