Zonneplan

Reviews voor Service Coordinator (m/v) bij Zonneplan

Zonneplan is een hele fijne werkgever. De positieve vibe is op iedere afdeling goed te merken en hier wordt veel aandacht aan besteed. Ondertussen zijn we met ruim 200 collega's op kantoor en groeien we hard, maar desondanks voelt het iedere dag persoonlijk en ken je al je collega's. De leuke uitjes en borrels helpen hier zeker in mee! ;)De sterke groei zorgt ook voor de nodige uitdagingen en mogelijkheden om processen te verbeteren. Ook al kunnen je werkzaamheden in de essentie soms wat eentonig zijn, zorgen alle veranderingen ervoor dat geen dag hetzelfde is. Als je wil doorgroeien zijn er zeker mogelijkheden, maar grijp zelf je kans.
Ik heb de start van Zonneplan meegemaakt en met eigen ogen gezien wat voor groei dit bedrijf heeft doorgemaakt. Daar mogen we trots op zijn en die trots merk je op elke afdeling. Toen ik op zoek moest naar een andere baan, was de keus dan ook snel gemaakt toen ik een aanbod kreeg. Dat is nu 3 jaar geleden. Ik ben nog steeds blij met de keus en de kans die ik kreeg. Wat heb ik veel geleerd de afgelopen jaren. Zonneplan biedt een uitgebreid leertraject en daarna zijn er veel doorgroeimogelijkheden binnen je afdeling of zelfs daarbuiten. Zonneplan gaat voor een duurzame arbeidsrelatie en wil daar ook in investeren. Op elke afdeling wordt er hard gewerkt, maar er is ook zeker tijd voor een gezellig praatje tussendoor. Iedereen gaat leuk met elkaar om, dit zie je vooral tijdens de vrijdagmiddagborrel of uitjes die we maken.
Ik werk nu 2 jaar bij Zonneplan. Ik werkte hiervoor in een andere branche waardoor de werkzaamheden voor mij compleet anders waren. Dankzij de inspanningen van Zonneplan, het uitgebreide leertraject maar ook mijn eigen inzet heb ik binnen mijn werkgebied grote stappen gemaakt. Zonneplan staat open voor groei en zorgt ervoor dat elke stap die je maakt ook bij je past. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen en te groeien binnen Zonnepla . Het grote bedrijf met vele mogelijkheden maar daarnaast de persoonlijke touch zorgen ervoor dat je je verbonden voelt met het gehele bedrijf. De borrels met elkaar en de sportieve uitspattingen zorgen ervoor dat er een relaxte werksfeer hangt. Het is dus ook niet heel gek dat je veel collega's als goede vrienden gaat beschouwen. Naast een positieve werksfeer is het natuurlijk helemaal top dat je bij kan dragen aan een duurzame, groene wereld.
  1. Service Coordinator (m/v)