Zilveren Kruis Achmea

Zilveren Kruis Achmea Reviews

Ergens goed ergens niet zo goed

Ze houden zich niet aan de afspraken. Het werk en vooral De Tijd die erin gaat zitten vooraf kost te veel tegen over het salaris wat je krijgt. Teveel moeite, te veel leren voor een korte tijd en een noet zo ene goed salaris

Pluspunten

Veel geleerd

Minpunten

Te laag salaris voor de hoeveelheid en verantwoordelijlheid

Vervelende werkomgeving

Tijdelijk werk. Je wordt rond augustus aangenomen en in februari eruit geknikkerd. Dit doen ze elk jaar opnieuw.

Verschrikkelijk bedrijf

Verschikkelijk bedrijf ga daar nooit werken. Mensen worden daar als slaven behandeld, als je 1 keer een foutje maakt krijg je meteen een officiële waarschuwing en als je een keer niet kan werken door onmacht bijvoorbeeld met kinderen word je contract niet verlengd en gooien ze het op je officiële waarschuwing en die geven ze al heel snel zodat je bijna niks meer durft te vragen. De leidinggevende financieel op de locatie leiden is arrogant en valt niet mee te communiceren.

Pluspunten

Aardige collega's die daar helaas ook slecht behandeld worden

Minpunten

Alles is gewoon niet uit te leggen wat een slechte werkgever dit is, dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een werkgever

Open armen

Werd zeer vriendelijk ontvangen en geholpen op gebieden waar ik weinig van af wist. Erg fijn om daar te werken.

Dynamische werkomgeving

Door de constante verandering in wet- & regelgeving zijn de producten en de organisatie continue in beweging. Als gevolg van de premiedruk is er continue aandacht voor efficiëntie c.q. kostenbeheersing. Er wordt Agile en Lean gewerkt en er is veel aandacht voor de persoonlijke ontwikkeling.

Super tijd gehad vriendelijke en begripvolle managers

Super tijd gehad vriendelijke en begripvolle managers Dagstart, Klant centraal, Raad en Daad, overleg indien nodig en fijne begeleiding van coach of andon en managers

Pluspunten

Dagstart

Minpunten

kennisoverdracht

Niet op persoon gerichte organisatie

Als je ziek bent geweest zonder dat het jou schuld is word je contract niet verlengd en geven ze als reden de groep waar je in zit loopt achter op schema en jij mist ook 2 weken en loop je ook achter dus word je contract niet verlengd als de andere wel op schema zouden zijn had je mogen blijven maar het liep vanaf het begin al niet lekker ik had voor 32 -40 getekend en werd als contract uren 16-24 gezet heeft een maand geduurt voordat goed stond en met ziekte word je ook niet goed uit betaald je hoord in de 2de week 32uur a 91% uitbetaald worden en word er 21 uur uitbetaald en als je daarover iets zegd dat word het naar 29 uur geze

Zilveren Kruis is een mooie organisatie met zeer goede verzekeringen.

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, prima werklocaties, je krijgt er ontzettend veel kansen geboden, prima studiemogelijkheden

N.v.t

N.v.t. Te veel collega's op de werkvloer. Te laag salaris.te vaak systeemstoringen.

Pluspunten

Thuiswerken is mogelijk

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkhedenklantenadviseur

Aandacht voor vitaal werken

Zeer leuke ervaring gehad. Zeker veel aandacht aan gezond werken en fit blijven. Goede werktijden. Jammer dat er geen vastigheid is. Echt een aanrader

Fijn bedrijf

Veel mogelijkheden en goede sfeer. Bedrijf met veel jonge mensen.

Pluspunten

Mogelijkheid om thuis te werken

Minpunten

Lastig om met eigen vervoer ivm parkeren

Uitstekende werkgever

Met veel plezier gewerkt en veel mogen leren. Achmea heeft als werkgever zijn mensen hoog in het vaandel staan. Het klantbelang staat bij Achmea voorop en dat uit zich in alle lagen van de organisatie.

Claimbehandelaar

Alle in komende telefoon / email verkeer, vragen beantwoorden van verzekerde, ziekenhuizen en specialisten. Daarnaast de uitbetaling van de nota en/of nabetalingen

Pluspunten

Leerzaam

Minpunten

Moeilijke telefoon gesprekken, waar je word uitgescholden voor alles en nog wat

Informele sfeer

Weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, veel vriendjespolitiek, hier ben je maar een nummertje.

Pluspunten

Mooi pand, gratis thermobeker

Minpunten

Dat je zo vervangbaar bent

Achmea

Goede werkgever. Leuke werkzaamheden, goede voorwaarden.

Productief

Veel geleerd over (zorg)verzekeringen, Clean desk policy was even wennen.

Mijn werkdag

Ik ga momenteel met de bus naar het werk. Ik begin rond 7.15 uur en werk 4 dagen tot 16.30 of 17.00 per week. Draai dus 36 uur per week waarbij ik momenteel op maandag vrij ben. Als ik werk dan moet ik 2 dagen van de 4 de werkvoorraad verdelen tussen de medewerkers. En houd verder ook bij of we buiten de termijn qua verwerking gaan en draai platen uit voor het overzicht van mijn collega's. Na de verdeling ga ik zelf aanvragen doen en beoordelen. Dit doe ik tot 16.45 of 17.00 uur afhankelijk of ik ook een beldienst heb.

Pluspunten

flexibel

Minpunten

verlegen

Productieve en gezellige werkomgeving

Administratief werk en veel mogelijkheden om als je daartoe behoefte hebt om door te groeien. Flexibel in vele opzichten.

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Locatiebeleid

Interessant werk, Fijne collega's

Veel invloed op veranderingen, zowel intern als op macro economisch niveau. Wel sterke vergadercultuur en veelal gericht op kostenreductie ipv op groei.

Pluspunten

fijne collega's

Minpunten

focus op kostenreductie

Gezellige werksfeer met veel jonge mensen in hun team

Het adviseren en/verkopen van verzekeringen aan consumenten vanuit een call-center. Tevens hadden ze goede begeleiding op de werkvloer. Je kon onder. het gesprek of via het systeem informatie vinden anders via een vraagbaak. Het leuke was dat ik veel mensen sprak via de telefoon en hun een goed aanbod kon aanbieden.

Pluspunten

Minpunten

Slechte bereikbaarheid / lange reistijd

Gezellige werkomgeving in een klantcontactcenter

Gezellige werkomgeving waarin klantcontact centraal staat. Moeilijkste van deze baan is het continue verbeteren van afhandeltijden met strikte regelgeving. Het leukste van deze baan is contact met mensen en mensen helpen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zilveren Kruis Achmea. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Zilveren Kruis Achmea