Zelfstandige Verkopers

Reviews over Management bij Zelfstandige Verkopers

Wissen

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6 reviews

Leidinggevende

Ze zijn heel erg vaag en onduidelijk, en er hangt een slechte sfeer i.v.m de signalen die worden afgegeven door de leiding naar medewerkers. En contract klopt ook voor geen meter

stressvol

Aan het begin vond ik het leuk tot dat ik veel opmerkingen kreeg en ineens ontslagen werd.

Leuke werksfeer en een goede begeleiding

Voordat ik bij Zelfstandige Verkopers terecht kwam, had ik totaal geen ervaring met sales. Door de goede begeleiding die ik binnen dit bedrijf heb gekregen, heb ik veel geleerd op het gebied van sales. Tevens ontvang ik hier ook een goed salaris en is er voor de medewerkers een mooie bonusregeling. In dit bedrijf werk ik met een jonge/dynamische team. Ook is er een leuke werksfeer en wordt er binnen het bedrijf hard gewerkt.

Leuke, jonge groep mensen. Gezellige sfeer.

De afgelopen maanden heb ik met veel plezier gewerkt bij Zelfstandige Verkopers. Voordat ik begon had ik totaal geen ervaring met sales maar de trainers bij Zelfstandige Verkopers hebben mij in zeer korte tijd omgeturnd in een succesvolle verkoper. Ik heb een erg leuke tijd gehad bij Zelfstandige Verkopers en wil het management hiervoor bedanken!!

Gezellig bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden.

Zelfstandige Verkopers is een leuk bedrijf met veel jonge mensen. De doorgroeimogelijkheden zijn goed. Ook word je niet zomaar in het diepe gegooid maar krijg goede trainingen aangeboden. Het management is zeer laagdrempelig en makkelijk benaderbaar. De sfeer is goed en er word tegelijkertijd ook hard gewerkt. Ook is het salaris goed. Kortom het is een aanrader.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zelfstandige Verkopers. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zelfstandige Verkopers met

Reviews over Zelfstandige Verkopers per functie