Zeeman

Reviews voor Winkelmedewerker (m/v) bij Zeeman

Winkelmedewerker (m/v)31 reviews

31 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 717 reviews

Niet leuk

Het is zo vermoeiend soms voeten doen pijn aan het einde van de dag

Leuke gezellige winkel

Fijne collega's in een fijne relaxte sfeer werken in een gezellige drukke winkel

Gezellige werkomgeving en veel groeipotentie

Ik werk al een hele lange tijd met plezier bij Zeeman, intern een opleiding gevolgd bij het roc voor management die hun volledig betalen! Ze hebben heel veel groeimogelijkheden en er is altijd wel uitdaging. Werkdruk kan soms wel erg hoog liggen ivm personeelstekort. Het salaris zou van mij wel wat omhoog mogen, vooral in de drukke winkels waar de werkdruk erg hoog liggen zou daar wel iets aan gedaan mogen worden. Voor de rest altijd hele fijne collega's om me heen gehad en veel plezier in mijn werk.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Laag salaris

Hele leuke tijd gehad

Fantastische tijd gehad met fantastische collega's, salaris is alleen 3x niks. Je werkt keihard maar ziet er niks van weer op je rekening

Pluspunten

Minpunten

Salaris

Slechte werkgever. Schopt je aan de kant wanneer je niet meer nodig bent.

Aangenomen voor vaste uren en dagen ivm mijn kinderen.Toen kwam er een nieuwe leidinggevende en was dit ineens niet meer mogelijk. Toen ik zwanger werd en daar doodziek van was (HG) hoorde ik weinig van de leiding gevende. Ik ben de gehele zwangerschap ziek geweest, maar nooit een kaartje of iets gehad. Mijn contract verliep in mijn verlof, en ben zo aan de kant gezet want ik zou niet flexibel genoeg zijn en vooral niet nu er nog een baby was. Nooit een felicitatie met de baby gehad, maar zonder pardon aan de kant geschopt zonder überhaupt nog wat te horen. Zeeman denkt niet aan de medewerker. Ook begin je een kwartier eerder die je niet uitbetaald krijgt, en ga je een kwartier langer door die ook niet uitbetaald wordt. Als je als vuil behandeld wil worden moet je hier vooral solliciteren, zo niet raad ik het niemand aan.

Pluspunten

Leuk werk

Minpunten

Personeel word slecht behandeld

Vakkenvullen, kassawerk en kleding vouwen

Is niet heel moeilijk werk maar helemaal zelfstandig werken kan daar niet echt. Moet vaak vragen of je dit wel mag pakken en wat er gedaan moet worden. Je krijgt meer het gevoel of je daar stage aan het lopen ben dan dat je daar echt werkt.Naar mensen die geen Nederlands spreken zijn ze niet altijd de vriendelijkste.

Pluspunten

Avond eten vergoeding, reisvergoeding, altijd wat te doen

Minpunten

Apart sfeer, niet zelf standing door kunnen werken moet alles vragen als een klein kind

Gezellige werksfeer

Ik heb een fijne tijd gehad bij zeeman. Mijn collega's waren heel erg leuk en gezellig. De baas van het filiaal zat tegen was heel aardig maar kon ook flink achterbaks zijn. In vergelijking met andere filialen. Was het filiaal waar ik werkte een tegenvaller in de zin van werd vaak op je gemopperd

Pluspunten

Gezelligheid onder collega's

Minpunten

Werd te weinig geluisterd naar het personeel

Geen respect voor medewerkers

Je hoeft je niet proberen ziek te melden want je krijgt een uitgebreid verhoor en vervolgens krijg je te horen dat als je binnen een halfuur niet aanwezig ben je je spullen mag inleveren. “Baassie” staat de hele dag buiten te paffen en koffie te drinken en wanneer je zelf na je pauze een halve minuut langer doet om je jas uit te doen krijg je een preek. Kijk ook uit met een kinderwens want moment dat je zwanger bent trappen ze je zonder pardon zo de straat op. Kortom; its a no from me. Uitbuiters zijn het.

Een gezellige werkomgeving!

Altijd een gezellige werkomgeving. Je weet aan het begin van de dag wat de planning is voor die dag.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Lange werkdagen

Zeeman is vooral goed voor zichzelf

Ze verwachten veel voor weinig. Je moet flexibel zijn: je beschikbaarheid is eigenlijk nooit genoeg, ook verwachten ze dat je op korte termijn op komt draven. Maar als ze geen uren voor je hebben als jij erom vraagt heb je pech. Het is onderbetaald, lange dagen en alle pauzes voor eigen rekening. Bovendien heeft iedereen een mening over elkaar vooral fillialen onderling.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding, nette korting

Minpunten

Slecht uitbetaald. Irreëele beschikbaarheidverwachtingen, beperkte doorgroeimogelijkheden met weinig voordeel

het is een drukke winkel met vast klanten die er komen

je hebt doorgroeimogelijk heden zodat je hoger op kan in een bepaalde functie je hebt altijd vaste klanten die komen om gezellig te babbelen.

Pluspunten

je hebt doorgroeimogelijkheden

Minpunten

de comminucatie met de werknemers

saai om te werken

geen gezellige werksfeer om te werken. lange dagen

Pluspunten

Minpunten

lange dage weinig pauze

Gezellige collega's

Het grote pluspunt was dat je nooit het zelfde deed en dat de collega's heel aardig waren. je krijgt de kans om door te groeien. op een aantal minpunten na een leuke baan!

Pluspunten

goede werkingzaamheden afwisseling, leuke collega's, goede doorgroeimogelijkheden

Minpunten

zelf betalen gedurende je pauzes, management was niet heel aardig

gezellige werkomgeving

De winkel netjes houden en inpakken, tussendoor klanten helpen en kassa draaien.

Klanten helpen top, werksfeer minder

Werk was top ! Klanten helpen helemaal geweldig, ging met plezier daardoor naar mijn werk. Maar er werd veel beloofd maar tegengestelde gedaan. Werd veel over je achter je rug om gepraat en ook over andere collega's geroddeld. Doet wel heel wat met het vertrouwen in de mens. onverwachts ook tijdens mijn proeftijd nog eruit omdat ik te erg me best deed en teveel in de buurt kwam. Mensen die hier willen werken raad ik aan om lekker je mening voor je te houden en gewoon je werk te doen. Een beetje teveel zeggen kan je dus je baantje kosten.

Pluspunten

Cadeau's groot feest 50 jaar bestaan.

Minpunten

Geroddel

Leuke plek om te werken.

Ik vond het werk leuk. Contact met de klanten en collega's was altijd top.

Pluspunten

Leuk team

Minpunten

Vaak niks te doen..

gezellige winkel

veel verschillende werkzaamheden gedaan in de winkel. leuk en aardig personeel.

eentonig

ze halen je binnen met hele mooien verhalen wat ze niet na komen. vervolgens word jij daar op aangekeken. zit geen uitdaging in. en je word midden in de winkel door de manager voor het blok gezet bij andere collega`s

Pluspunten

rustig pauze

Minpunten

je elke keer een sleutel moet vragen om naar het toilet te mogen

Niet mijn soort werk

Ik vond het niet bepaald een prettige werk ervaring. De werknemers waren niet echt in de winkel en ik en mijn mede stagiair moesten de hele tijd op blijven letten.

Productieve en gezellige werkomgeving

Kassa en schoonmaakwerkzaamheden. Klanten helpen en voorraad aanvullen

goede werkomgeving

ik vond het leuk daar te werken. ik had niet veel ontwikkelings mogelijkheden

Pluspunten

reiskosten vergoeding

Minpunten

niet zn goede communicatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zeeman. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zeeman met

• Zeeman