Zeeman

Reviews voor Verkoopmedewerk(st)er (m/v) bij Zeeman

Verkoopmedewerk(st)er (m/v)8 reviews

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 717 reviews

werksfeer

Had een leerzame leuke stage. Veel geleerd daar! ben er blij mij.

Pluspunten

leerzaam

negatieve ervaring

verdiende toen de tijd 2.25 per uur ! werkte er 6 dagen in de week als stagiar in de vakantie en op een of andere dag ontslag

Pluspunten

Minpunten

alles

fijne werkomgeving

Ik heb het erg naar me zin gehad bij de Zeeman,veel geleerd zoals kassa en het omgaan met klanten. Ik had leuke collega's.

Pluspunten

3 pauzes

Gezellige werksfeer

Was nog jong toen ik er begon met werken als weekendhulp. Heb er veel geleerd over het werken in een winkel zoals kassa draaien, hoe ga je met de klanten om, waar let je op in een winkel en natuurlijk het samenwerken met collega's. Heb er een leuke tijd gehad! Zou er zo weer gaan werken!

Leuke werkplek, met verschillende werkzaamheden

Leuke werkplek met leuke afwisselende werkzaamheden, Goede doorgroeimogelijkheden. met veel plezier gewerkt

Gezellige baan, super collega's maar verdient te weinig.

Het is vooral een kleding winkel, dus het is niet echt een waanzinnige leuke baan met veel variatie. Erg veel, buiten de kassa werkzaamheden, en hoe je kleding moet vouwen leer je ook niet, maar de directie en de collega's werken zo fijn samen, dat je niet om de heerlijke werksfeer heen kan. Het is altijd gezellig en als je ergens mee zit is er niemand te beroerd om er naar te luisteren. Het moeilijkste van de baan, is het altijd geduld te moeten hebben bij iedere dag terug kerende klanten die over alles klagen. Het leukste van de baan zijn de collega's en de tevredenheid, die je van je baas of bazin krijgt.

Pluspunten

Gezelligheid op de top.

Minpunten

Verdient te weinig.

Zeeman

Ik vond het leuk om bij de zeeman te werkenEn dat lag ook aan de colegga's en de sfeer op de werk vloerIk heb geleerd hoe je met de kassa om moet gaan en hoe het allemaal in zen werking gaat.Het leukste van de baan wasis dat ik daar met plezier heen ging en dat ik me er eigenlijk wel thuis voeldeik vond eigenlijks niks moeilijk.Waarom het min punt is van zeker zijnDat komt alleen maar voor wanneer ik er net werk , uiteindelijk valt dat weer op zen plaatsEn waarom plus punt van innitatief nemenis omdat ik zelf graag mag door werken en snel door heb wat je bij het werk moet doen

Pluspunten

innitatief nemen

Minpunten

zeker zijn

werkervaring zeeman

Het werk bij de Zeeman was wel leuk alleen elke dag hetzelfde, het was geen baan waar ik door kon groeien en dat was jammer, kon goed met mijn collega's overweg, erg sociaal, het leukste van deze baan was wel de collega's. Heb niet veel bijgeleerd van deze baan okal wou ik dat wel.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zeeman. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zeeman met

• Zeeman