Zeeman

Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Zeeman

Kassamedewerker (m/v)16 reviews

16 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 717 reviews

hard werken

je moet hard werken bij zeeman, je krijgt bedrijfskleding, als je een minuut stil staat word je aangesproken ze verwachten dat je na 1 dag al alles weet, ze laten je meteen aan je lot over en leggen weinig uit.je krijgt geen extra's zoals kortinger heerst wel een voortrekkerij met medewerkers die er langer werken of ouder zijn.het is wel simpel werk dus makkelijk te begrijpenje moet de hele dag staan ze laten je niet zitten.

Pluspunten

makkelijk werk

Minpunten

lang staan

Klantgericht

Ik heb geleerd hoe je met klanten om moet gaan en ook heb ik geleerd hoe je de winkel netjes en strak kan bijhouden.

Pluspunten

Hele leuke collegas

Minpunten

Niet zo goed betaald

leuk werk

de zeeman is wel een leuke bijbaan maar je moet veel doorzettings vermogen hebben

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

veel druk weinig salaris

Kassamedewerkster

Het was altijd leuk met collega's en de klanten waar je dagelijks contact mee had en lekker bezig bent in de winkel zelf

Geen elke dag is hetzelfde

Veel verschillende soorten mensen komen in de winkel en kopen wat. Ik ging via hun de opleiding doen en dat is iets wat belangrijk is qua doorgroeimogelijkheden om een diploma in detailhandel te hebben. Je wordt heel goed ingewerkt om het allemaal te kunnen. Ik vond eigen niet veel dingen moeilijk want als je het eenmaal onder de knie hebt is het heel leuk om te werken daar. Het leukste vond ik wel het contact met collega's en met klanten

Pluspunten

Personeelskorting

was heel gezellig mijn collega's waren top

was gezellig ik heb heel veel heleerd was ook een heel goeie ervaring

Pluspunten

gratis lunch

Minpunten

niks

Gezellige werk omgeving

Ik werkte daar als kassamedewerker ook in de winkel artikelen opvouwen ophangen uitpakken sorteren schoonmaken deed ik alles ik heb heel veel taken geleerd

Pluspunten

Leuke collegas

Minpunten

Minder pauze

leuke werksfeer

Bij Zeeman werken is best zwaar maar leuk. Je bent altijd bezig met werken. Je staat nou stil. De meeste collega's waar ik mee gewerkt heb zijn allemaal leuke mensen. Wat ik het meest mis van dit werk zijn mijn collega's en de klanten. Ik ben namelijk een mensen mens.

Pluspunten

gratis koffie en thee en gezelligheid

Minpunten

De van 9 tot 21 dagen en zeer kleine teams

Zwaar

Zwaar werk en te lange uren. Ze verwachten fulltime beschiknaarheid van je. Ook is er geval van mobbing.

Pluspunten

Kortingspassen

Minpunten

Zwaar voor het verdiende geld.

een drukke maar gezellige werkomgeving

de dagen zijn zeer verschillend van druk naar rustig het werk is erg afwisselend maar toch het zelfde de ene dag sta je veel kassa te draaien en volgende moment of dag sta je te vouwen en goederen te verwerken

Pluspunten

personeelskorting

Minpunten

als je niet stevig inn je schoenen staat wordt er een loopje met je genomen

gezellig leuk

ik deed vracht , kassa , administratie , heel leuk , ik heb er graag gewerkt.

Pluspunten

avondeten op vrijdag koopavond

werkdag

Als wij 's morgens binnen komen op het werk dan moeten we eerst onze lade gaan tellen en ons aanmelden. dan als het 9 uur is gaan we naar de winkel en de deur open maken en spullen na buiten en de basis van de winkel zoals vegen, dweilen, labelen, hangeren. dan gaan we als we vracht hebben de vracht uitpakken en controleren, zodra het uitgepakt is gaan we de vracht inwerken op het FIFO systeem. verder van de dag doen we de winkel netjes houden afdelingen veranderen. dat is ook het leukste aan deze baan een afdeling veranderen mag jij zelf weten hoe je het gaat veranderen. en met mijn collega's kan ik ook super goed mee overweg.

Pluspunten

gratis avondeten op vrijdag

Minpunten

geen erco

Topbaan om iets te leren

De dagen bij de Zeeman nou ik vond het een super baan! Je kan er veel leren als je ervoor openstaat, je bent ook veel met mensen bezig en dat vond ik zelf helemaal geweldig, niet elke dag is hetzelfde want je weet natuurlijk nooit wat er gebeurd maar dat is bij elke baan, Ik had super lieve collega's die altijd klaar stonden als je wat wou vragen

leuke collega's

ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt en vindt het heel leuk om te doen

leuke sfeer en aardige collegas

leuke sfeer aardige collegas behulpzaame werkgever en ook heel lief helpt altijd als je een probleem hebt of iets anders staat bijna altijd voor je klaar.

Pluspunten

kortingen voor de medewerkers

Gezellige sfeer

Helaas werk ik niet meer bij de zeeman maar zou zo terug gaan als die mogelijkheid er was.Ik heb daar echt een zeer mooie tijd beleefd.Het was er altijd heel gezellig.natuurlijk je kan het niet met iedereen vinden, maar het is wel zo dat je gewoon normaal doet tegen diegene.

Pluspunten

goede salaris voor hetgeen wat je werkt

Minpunten

middagpauze een uur

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zeeman. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Zeeman met

• Zeeman