Zeeman

Zeeman Reviews

242 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 701 reviews

Zeeman zelf is een mooi bedrijf

Ik vind het werk erg leuk, ookal is het stressvol soms. Ook omdat er personeel te kort is.Zelf vind ik het salaris te laag, ik werk bijna 18 jaar bij zeeman. Waarvan meer dan 10 jaar als leidinggevende.

Pluspunten

Vakantie geld

Minpunten

Te weinig salaris

Niet leuk

Het is zo vermoeiend soms voeten doen pijn aan het einde van de dag

Gezellige werkomgeving en veel groeipotentie

Ik werk al een hele lange tijd met plezier bij Zeeman, intern een opleiding gevolgd bij het roc voor management die hun volledig betalen! Ze hebben heel veel groeimogelijkheden en er is altijd wel uitdaging. Werkdruk kan soms wel erg hoog liggen ivm personeelstekort. Het salaris zou van mij wel wat omhoog mogen, vooral in de drukke winkels waar de werkdruk erg hoog liggen zou daar wel iets aan gedaan mogen worden. Voor de rest altijd hele fijne collega's om me heen gehad en veel plezier in mijn werk.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Laag salaris

Slecht

Heb er echt mega kort gewerkt omdat er geen flexibiliteit in zat Ik was aangenomen en had gesolliciteerd voor een 0/12 uren contract Naast schoolWerd snel al 9 uur per dag ingezet wat ik vanwegen vermoeidheids migraine niet kan Werd meteen gewezen op het feit dat ze dan niks aan me hadden en dat ze zwaar teleurgesteld waren Ziekmelden kon niet dus stond ziek in de winkel Achteraf was het corona dus was ook nog een gevaar voor de klant

Goed sollicitatiegesprek gehad!

Hele vriendelijke dame het gesprek mee gehad! We hebben goed door kunnen nemen wat er van mij verwacht wordt. Een goed gesprek!

kan ermee door

veel werkdruk, veel verantwoordelijkheid, voor een laag salaris. had een 0 uren contract maar werkte soms wel 38 uur per week.

Pluspunten

2 leuke collegas

Minpunten

alles behalve 2 leuke collega's

Heb er een leuke tijd gehad

Gesolliciteerd omdat ik destijds niet zonder baan wilde zitten. Heb er een hele leuke gezellige tijd gehad met mijn collega's en de leuke klanten. Je moet het toch zelf gezellig maken vind ik. Verder niet veel bijzonderheden. Wel kan je er zeker goed doorgroeien indien je de capaciteiten hebt. Je wordt geaccepteerd zoals je bent is mijn ervaring geweest.

Veel werk,weinig salaris

Hoge werkdruk , veel verantwoordelijkheid, weinig vrij met een laag salaris.

laag salaris teveel werk

er word teveel van je verwacht terwijl je weinig betaald krijgt

Hele leuke tijd gehad

Fantastische tijd gehad met fantastische collega's, salaris is alleen 3x niks. Je werkt keihard maar ziet er niks van weer op je rekening

Pluspunten

Minpunten

Salaris

Veel druk, weinig loon, leuke collegas

De collega's en klanten maken het werk leuk..Veder licht er veel druk op je, het is moeilijk om vrij te krijgen en na verhouding met wat je moet doen krijg je weinig loon

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Lange werkdagen

Geen leuke tijd

Geen leuke tijd gehad maar moest wel rekening moet betaald worden

Pluspunten

Minpunten

Teveel

Leeftijdsdiscriminatie

Voor een familie bedrijf doet Zeeman zijn best met betrekking Leeftijdsdiscriminatie bij het personeel !!!!Als ik mijn leeftijd genoemd had veranderte haar gezicht.Schande dat zo een familiebedrijf zich niet aan wetten houdt.

Werk er nu een maandje maar kom steeds achter meer dingen waardoor ik de baan minder leuk vindt.

In de eerste instantie was ik blij met deze baan maar hoe langer ik eral werk hoe minder leuker het wordt. Ik kwam er pas een paar weken nadat ik begonnen was achter dat pauzes niet worden uitbetaald & Dat als je eerder inklokt NIET BETAALD WORDT. Ook na werktijd als je nog bezig ben wordt je niet uit betaald. Salaris valt zwaar tegen op 17 jarige leeftijd €4,14 (hier zit VAKANTIEGELD al in zeggen ze) je staat de hele dag en kan niet tussendoor zitten alleen op de grond als je aan het vouwen bent. Voor de rest wel leuke collega’s maar dat verschilt per filiaal.

Pluspunten

Leuke collega’s, Niet zwaar werk algemeen

Minpunten

Niet uitbetaald in pauze of als je eerder inklokt, Lage salaris

Geen leuk bedrijf om voor te werken.

Zeer laag inkomen vergeleken met de werkzaamheden die verricht moeten worden. Erg stressvol. Filiaalbeheerder snauwd je af en kan niet op een normale onderbouwende manier kritiek geven(beide regios).Regiomanager noteert niet alle besproken punten en als je op komt voor jezelf, ze daarop wijzen, wordt je genegeerd, praten ze alsof het niet zo is of werken ze je uit het bedrijf. (Het is altijd de medewerker zijn schuld)Vrije dagen heb je niet meer ze verplichten je te komen werken. Ookal heb je al 5 dagen erop zitten! Dit komt door de minimale bezetting van 2 max 3 man! Mocht er 1 uitvallen ben jij de dupe! Wees ook niet verbaast als het filiaal je belt tijdens je vakantie....om te komen werken!

Leuk bedrijf!

Fijne informele werksfeer(Hoger) Management is heel benaderbaar Veel vrijheid binnen de vastgestelde kadersVeel doorgroeimogelijkheden Leuke afwisseling in het verwerken van goederen en klantcontact

Totaal geen aanrader

Ik heb letterlijk 2 dagen volgehouden bij Zeeman als filiaalmanager. De uren waren belachelijk en totaal niet over nagedacht, donderdag tot 20h werken en dan de volgende dag om 8u40 paraat staan omdat je 20min voor werktijd moet daar zijn. Dit geldt ook voor sluitingstijd, minstens 15min overwerken, deze uren zijn dan ook onbetaald. Het werk van een storemanager houdt in dat je de hele dag gaat uitpakken. Kassa mag je niet draaien want je moet “overview” houden in de winkel. Ik weet niet hoe je in de zijkant van een winkel een “ overview” kunt behouden. Ik heb tot heden nog steeds geen contract getekend aangezien er problemen waren met het systeem, ik zat dus zonder contract op de werkvloer te werken. Maar toen t was om de sleutels terug te brengen, dan word je lastig gevallen omdat het om de “veiligheidsredenen” zijn. Belachelijk gedoe allemaal. Alsook waren de collega’s bij me erg jong en vooral heel erg asociaal. Totaal niet verzorgd en gewoon echt niet netjes. Er werd ook veel geroddeld. Na 2 dagen had ik het dus ook hier meteen wel gezien en ontzettend blij dat ik deze keuze gemaakt heb. Ik raad dit bedrijf echt bij niemand aan.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Zowat alles

Oke werkomgeving

Prima bedrijf om in te werken. Stressvol wegens personeeltekort.

Arrogante collega's die denken dat ze altijd gelijk hebben!

Makkelijke baan, maar er is weinig personeel. Ze verwachten daarom dat je alles opzij zet om te komen werken als er niet genoeg mensen zijn. Ze roddelen veel over elkaar. Elke dag maar weer roddelen en maar roddelen over elke collega die er is, je wordt er gewoon moe van. Heel arrogant tegen personeel en de klanten zelf. Toen ik net begon met werken deden ze super gemeen tegen een van de collega's die daar in het weekend werkte. Uiteindelijk is deze persoon weggegaan. Iedereen die wordt aangenomen gaat na een paar weken weg. De mensen die solliciteren komen ook niet opdagen door al de verhalen die ze horen. Zelfs de werknemers bij een winkel tegenover de Zeeman geven aan dat de personeel arrogant is. Ik heb bij de Zeeman best wel lang gewerkt en kon het mentaal niet meer aan door de leidinggevende. Als er aan me wordt gevraagd of ik een extra dag kan werken en ik dan netjes aangeef dat ik niet kan, wordt er heel gemeen tegen me gedaan. Je wordt ook meteen aangevallen als je zegt dat je niet extra kan werken. Bij Zeeman lijkt het erop alsof heel je leven om de winkel zelf draait! Oudere personeel laten je ook alles alleen doen, ik stond een keer helemaal alleen in de winkel terwijl ze samen een pauze gingen houden wat langer duurde dan het mocht. Als je hoofdpijn wilt dan is Zeeman de ultieme plek.

Pluspunten

20% korting

Minpunten

Lange werkdagen waar je mentaal en fysiek kapot van wordt. Je krijgt slecht betaalt.

Zeeman omgeving limburg

Slechte bedrijf bestaat niet vriendjespolitiek zoals gewoonlijk valse beloftes van hier tot Tokio en ze misleiden het personeel heel erg! Je bent maar nr tot je hun werk af hebt en vervolgens ontslaan ze je!! Ik ben erg geschrokken en diep teleurgesteld hoe tegenwoordig maatschappij met je omgaan en vooral binnen zeeman mensen wees gewaarschuwd!!! Je wordt niet gewaardeerd en ben je keer niet mee eens omdat je als persoon principes hebt volgt er ontslag met achterbakse reden die je nooit zou kunnen bedenken dat is zeeman regio Limburg!

Minpunten

Slechte bedrijf, regio limburg, vriendjespolitiek valse beloftes ga je niet mee met hun denkwijze mag je direct weg, eigen mening telt niet. Pas op mensen een gewaarschuwde telt voor 2!

Hoi

Ik werk bij zeeman sinds 2019.Ik vind het te zware werk.Je krijgt heel moeilijk vrijedagen.

Pluspunten

Personeelkorting 20%

Minpunten

De hele dag op je benen staan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zeeman. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Zeeman