Zadkine

22: Zadkine reviews van werknemers

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 24 reviews

Fijne collega's

Een dag op het werk begint met het opstarten van de computer en het bekijken van het rooster. Dan als je les mag geven, naar het lokaal waar je (meestal) het Smartbord opstart en de studenten registreert. Daarna kan je met de les beginnen. Het leuke van de baan is het contact met de studenten en de groei van deze doelgroep mee te mogen maken op hun weg naar hun diploma. Er gebeurt heel veel bij de studenten tijdens hun leerproces. Ze vragen dan ook heel veel van jou als docent/SLB-er. Het moeilijkste van deze baan is dan heel duidelijk je grenzen kennen en daar niet overheen gaan.

Pluspunten

Eigen laptop

Minpunten

Veel lessen met weinig tijd voor rustige lunchpauze

Prettige organisatie om voor te werken

Geweldige organisatie om voor te werken. Goede werkomgeving en fijne collega's om mee te werken.

Pluspunten

werkomgeving

Minpunten

verplichte schoolvakanties

gezellig

gezellig, leuk werk, veel collega's veel studenten, veel werk, erg druk, leuke directe collega's, hulpvaardig.

Pluspunten

collegialiteit

Minpunten

werkplek is tegenover bakkertje en te weinig uren werk voor mij.

hectisch werk omgeving

hectisch werk omgeving collega's vriendelijk behulpzaam leiding reageert niet altijd even adequaat geleerd met allerlei soorten mensen om te gaan studenten helpen begeleiden

Doorgroeien is onmogelijk

Het onderwijs betekent hard werken voor een niet markt conform salaris. Uitdaging moet je halen door het vernieuwen van de lesstof. Doe je dat niet dan draai je elk jaar hetzelfde riedeltje. Instroom van deelnemers die echt voor het vak kiezen is elk jaar minder. Dat is jammer. Het groepje deelnemers die echt wilden hebben nu allemaal de HTS autotechniek afgerond.

Pluspunten

Tja

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden, uitdaging ontbreekt, salaris te laag

Slechte sollicitatieprocedure

Na 2 enorm leuke sollicitatiegesprekken werd ik, nadat ik gemaild had om info over de verdere procedure, afgeserveerd met een oningevulde standaardmail. Ik heb om opheldering gevraagd maar niemand heeft ooit nog gereageerd. Niet mijn bedrijf dus , zo ga je niet met mensen om.

Pluspunten

Voirtraject en sollicitatiegesprekken waren prima

Minpunten

Afhandeling sollicitatieprocedure schandalig

Goede opleiding met veel organisatorische uitdagingen

Zadkine afdeling Toerisme heeft een gedreven en hecht team van zeer professionele docenten, zowel de vakdocenten als de AVO vakken. De studenten (MBO niveau 3 en 4) zijn over het algemeen goed gemotiveerd. Als docent Nederlands hoef ik hier niet vaak uit te leggen wat het belang van het vak voor het beroep is. Moeilijk op deze school vind ik de veelvoud aan informatiekanalen, waardoor regelmatig gebeurt dat je onvoldoende op de hoogte bent van soms belangrijke zaken. Dit maakt het werk vaak erg ad-hoc en zet de (jaar-) lesplanning onder druk. Dit wordt door het management onderkend, maar je merkt niet dat er erg veel aan gedaan wordt. Het leukste op deze school zijn de collega's en de studenten. Iedereen staat klaar om te helpen als dat nodig is.

Pluspunten

Goede sfeer, gemotiveerde studenten, interessant werkveld.

Minpunten

Zeer slechte verhouding tussen lesgeven enerzijds en de voorbereiding en kerntaken anderzijds.

Na 3 reorganisaties geen vaste werkplek meer, geen inspraak van administratief personeel.

Gezien mijn lange verleden en vele werkplekken bij Zadkine, is het lastig om er een typische dag te omschrijven.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Steeds maar weer afwachten waar je wordt geplaatst en welk werk je moet gaan doen.

management

Het management van zadkine leeft bij de dag en bij de gedachte van een enkele manager die zijn afspraken niet nakomt. die liegt en bedriegt en daarmee de gehele school tot een zwakte van formaat maakt

Pluspunten

veel beloven maar niets waarmaken

Minpunten

afspraken niet nakomen

Aardige collega's en handige leeromgeving

Ik heb al mijn normale baan bij Albeda en Zadkine was een bijbaantje als een invaldocent voor rekenen van niveau 2 t/m 4.

Pluspunten

Soms gratis dinner in de avond

Minpunten

Soms moet ik werken tot half tien in de avond

prima werkgewer, goede arbeidsvoorwaarden

Goede arbeidsvoorwaarden,, geweldige collega's, afwisselende werkzaamheden

Heel serieus te werk gaan

Altijd alert blijven en altijd 100% geven maakt niet uit hoe laat serieuze collega's die altijd klaar staan voor jou

leerzame omgeving

Werkzaamheden die ik hier uitvoer kunnen verschillen per dag veranderen. Nummer 1 prioriteit is het ondersteunen van gebruikers. Proberen zoveel mogelijk calls op te pakken en snel mogelijk gebruikers te kunnen helpen. Ik heb veel geleerd hoe je met klanten moet omgaan. Hoe belangrijk communicatie is. Met mijn collega's kon ik goed omgaan. We leren elk dag van elkaar. Het moeilijkste van de baan is het omgaan met boze klanten. Het leukste is als je een klant blij maak met wat je heb opgelost.

prima samenwerking met collega's en leerling

het mooiste moment van de opleiding is het uitreiken van dipoma's en dan te zien hoe de leerling is 'gegroeid' soms letterlijk maar zeker als mens.

Inspirerende organisatie met doorgroeimogelijkheden.

Inspirerende organisatie met doorgroeimogelijkheden. Veel geleerd met ondersteunende opleidingen en cursussen vanuit de organisatie. Gezellige collega's, betrokken. Het moeilijkste van de baan, niets, alleen jammer dat er gedwongen ontslagen moesten vallen. Het leuke aan mijn baan als lesgevend instructeur/begeleider: mensen allerlei dingen aanleren, uitleggen en ondersteunen met allerlei materiaal.

Niet gezellig heel vaag bedrijf

Een jassen zaak waar ze leren jassen inkopen uit Turkije en vervolgens verkopen. Ik vond dat ze onprofessioneel handelen en dat het bedrijf zelf niet genoeg mensen in dienst heeft.

Pluspunten

Komen soms mooi jassen en tassen binnen.

Minpunten

Geen fijne werksfeer en geen vaste taken.

domein waar ik ervaren in ben

Fijne werksfeer met diverse deelnemers uit verschillende landen en niveaus.

Pluspunten

avondwerk maakt het mogelijk om reizen naar Rotterdam te beperken

Minpunten

reiskosten worden niet volledig vergoed

leerzame ervaring binnen het onderwijs

Binnen het onderwijs is geen dag hetzelfde. Elke dag leer je weer iets nieuws. Ik werkte binnen een een hechte team waar men altijd klaar stond voor elkaar. In het eerste jaar als onervaren docent heb ik veel steun gehad van collega's. Het eerste jaar als onervaren docent was voor mij een zware en moeilijke jaar maar door de goede begeleiding ben ik erin geslaagd om door te zetten. Het leuke aan deze baan was de contact met de studenten. Ik heb 4 jaar met veel plezier voor de klas gestaan.

Leerzame werkomgeving met vele professionals

Leuke, leerzame baan met een hoop leergierige en betrokken collega's die houden van hard werken en niet al te stijf zijn.

Leuke en prettige collega's , werksfeer

Het is prettig werken bij Zadkine als stagiare. Er is veel mogelijk.Ook de opleiding is goed verzorgd.

Pluspunten

auto graits parkeren na 18.00

Minpunten

auto niet gratis parkeren voor 18.00

flexibele, informele werkomgeving, dynamisch

contacten met studenten over informatie van hun opleiding, bezoeken van projecten van studenten bij stagebedrijven en instellingen, contact met media over artikelen over nieuwe opleidingen, nadenken met collega's over camapgne om meer studenten voor techniek te laten kiezen, lobby naar gemeenteraad om aandacht te vragen voor het tekort aan stageplekken en de noodzaak van maatregelen.Het is leuk, afwisselend werk, waarbij het soms moeilijk is om prioriteiten te stellen

Pluspunten

knippen door eigen studenten voor 3, 50 en prima restaurants waarbij studenten horeca bedienen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zadkine. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Zadkine per locatie

• Zadkine