Zaans Medisch Centrum

5: Zaans Medisch Centrum reviews van werknemers

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Leuke team in nieuw ziekenhuis.

Vaak aanpassingen in het rooster. Flinke werkdruk met oplopende wachttijden voor de patienten. Jonge onervaren artsen op de afdeling.

gezellige collega's , verkeerde bedrijfsvoering.

er is binnen het ZMC veel veranderd. de werkdruk is gigantisch hoog, wanneer je bij management aangeeft dat de druk teveel is moet er opgenomen blijven worden. management overruled je volledig collega' s onderling heel gezellig, leuke sfeer geen moment van waardering richting mensen op de vloer. leerwerkklimaat in geding door te weinig personeel en teveel werkdruk lunch of diner hoop je te kunnen nuttigen (geen mogelijkheid om werkvloer af te gaan of piepers af te geven) Parkeren in garage 1.60euro per dag voor personeel

Pluspunten

gezellige collega's

Minpunten

zeer hoge werkdruk. overruled door management

Goed werk en leerbedrijf

Heb 18 jaar hier geleerd en gewerkt. Een heel groot en divers ziekenhuis. Heb hier altijd fijn gewerkt tot de reorganisatie van ca. 10 jaar geleden. Toen werd de werkdruk mij te hoog en was ik weer eens toe aan iets anders.

Vernieuwend Ziekenhuis

Het Zaans Medisch Centrum is volop in ontwikkeling richting de nieuwbouw die eind 2016 klaar moet zijn. Het is een dynamische organisatie die sterk vernieuwend wordt neergezet. Kenmerkend voor de organisatie zijn de medewerkers die er al jaren werken. Daardoor kennen de werknemers elkaar goed. Er heerst onder de werknemenrs een prettige cultuur.

Pluspunten

Een mooi nieuwe ziekenhuis met moderne technologie is in aanbouw

Minpunten

Er zijn verschuivingen op werkplekken en reorganisaties nodig, dat zorgt voor onzekere tijden

Plezierige werkomgeving

In de drie jaar dat ik bij het ZMC gewerkt heb, heb ik me altijd thuis gevoeld binnen het bedrijf en altijd met hele fijne collega's gewerkt. Prettige informele sfeer binnen het ziekenhuis

Pluspunten

Gezellig en informeel

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Zaans Medisch Centrum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Zaans Medisch Centrum gesorteerd op functie

Reviews over Zaans Medisch Centrum gesorteerd op locatie