Z-works

Z-works Reviews

Zeer divers, energiek, gezellig en bijzondere leerzame werkplek waar je jezelf kunt zijn

Ik werk hier nog maar 4 maanden maar ik voel me meer dan thuis. Elke dag ga ik weer met plezier naar kantoor. Geen dag is hetzelfde. Iedereen is anders en toch willen we hetzelfde. Ik leer elke dag weer wat nieuws. En hoewel ik een stuk ouder ben dan de rest merk ik nauwelijks het verschil. Respect, hard werken en met een gedrevenheid die wij als team met elkaar. Waar altijd plaats is voor humor en de Waarheid. There is better place for me to be......If you work hardYou'll get paid Very wellLigt gewoon aan jezelf!

Pluspunten

Openheid, uitdagingen, gezelligheid

Minpunten

Alleen geschikt voor doorzetters die niet van ophouden weten

Positive experience

Supportive teamGreat leadershipI learned a lotHighly recommend if you want to challenge yourself

Gezellig en lucratief!

Ik ben nu anderhalf jaar werkzaam bij Z-Works. Naast het feit dat een groot gedeelte van mijn collega's voelt als een tweede familie, en ik nog nooit zoveel in mijn leven verdiend heb als in mijn eerste jaar hier, krijg ik enorm veel doorgroeimogelijkheden en vrijheden tot mijn beschikking.Het is niet voor iedereen maar als je echt wilt kan je het hier zo ver schoppen, en het nog naar je zin hebben ook. Ik raad iedereen die op zoek is naar een nieuwe uitdaging aan om het op zijn minst een paar weken te proberen; ik heb hier enorm veel geleerd en enorm veel gelachen.

Pluspunten

Rotterdam heeft een geweldig centrale ligging

Goede werksfeer, uitdagend, leuk en erg leerzaam werk met goed salaris

Ik werk nu 10 maanden voor Z-Works. Ik heb al superveel geleerd, vind dat er veel tijd en aandacht aan training & ontwikkeling wordt besteed om ervoor te zorgen dat je het beste uit jezelf en je werk haalt. Het is een vrij open bedrijfscultuur, waar je lekker jezelf kan zijn. Leuke collega's, goede, leuke en leerzame manier om veel geld te verdienen. Mindset is key though! Je moet niet verwachten met twee vingers in je neus allemaal deals binnen te slepen. Je moet er hard voor werken, maar dan heb je ook wat.

Gezellige werkomgeving

Top locatie in hartje Rotterdam. Een gezond werk cultuur, je bent hier geen nummertje maar echt deel van het team! ik werk hier nu 5 maanden met veel plezier.

Pluspunten

je kan veel leren

Minpunten

Lange werkdagen

Ontwikkelen als sales medewerker en veel geld verdienen

Bij Z-works word je binnen circa 3 weken getraind, zodat je kan groeien in je kennis en vaardigheden als sales medewerker. Dit werk is zeker geschikt voor mensen die het leuk vinden om een interessant gesprek met mensen te voeren en die ervan houden om te scoren.

leuk bedrijf om te werken en denkt met je mee

Nadat je aangenomen ben bij Z-Works kom je in de sharktank zodat je kan wennen aan de werkzaamheden en krijg je de nodige ondersteuning! leuk en hecht team je hoort er echt bij

Ideale start van jouw nieuwe uitdaging in de sales

Zelf ben ik 8 maanden geleden begonnen voor Z-Works, met als doel het ontwikkelen van mijn vaardigheden. Voorheen was ik zeer sceptisch over de sales, echter heeft Z-Works mijn beeld van sales 180 graden gedraaid. Z-Works is een mooie organisatie, met een bijna familiaire cultuur. Iedereen kan lekker zichzelf zijn en heerst een WIJ gevoel. Naast de ideale werksfeer is het ook mogelijk om bij Z-Works goed te verdienen door het maken van mooie televisie. Z-Works is een aanrader voor eenieder die op zoek is naar een nieuwe of aansluitende uitdaging in de sales, of eenieder die een carriereswitch wil maken.

Waanzinnig leerzaam en uitdagend werk

Ik werk nu een half jaar bij Z-works en ik vind het tot op de dag van vandaag nog steeds waanzinnig leuk! Leuke collega’s, toffe werksfeer, en uitdagend werk!

Bijzonder interessant werk

Ongeveer 2 jaar werkzaam. Veel geleerd en heb veel creativiteit kunnen uitdragen. Het is jouw idee op tv. Je moet er voor open staan, maar het bevalt mij 100% goed!

Kort en krachtig het is een top werkgever. Zeker als je prive en werk wilt combineren en je veel geld wilt verdienen.

Onwijs leuke baan. Werkdruk is afhankelijk van hoe jij presteert. Ben je een echte dieharder en wil je geld verdienen? Dan moet je hier zijn. Niks is onmogelijk. Als doorzetter kan je veel bereiken en doorgroeien.

Pluspunten

Goede commissie en bonus

Minpunten

Training geven door goede verkopers, goed voor mederwerkers, goed voor de omzet

Goede sfeer op de werkvloer

Ik ben nu al een tijdje werkzaam bij Z-Works en wat mij het meeste opvalt is dat iedereen hier mag zijn wie ze zijn. De sfeer op de werkvloer is goed en dat is voor mij persoonlijk heel belangrijk. Goede bonussen waardoor ik scherp blijf en het optimale uit mezelf kan halen. In de tijd dat ik hier nu zit heb ik echt veel kunnen leren wat ik in de toekomst goed kan toepassen voor welk avontuur ik dan ook zal komen te staan, maar voorlopig blijf ik nog even hier ;-)

Testosteron gedreven verkopers en managers

Resultaat telt. Dit is zo'n beetje algemeen bekend als je in sales hebt gewerkt. De 3 mannen aan de top hebben een uitstekend cultuur gecreëerd voor mensen zonder goede opleiding of andere baankansen, om een meer dan gemiddeld salaris te verdienen. Dit gaat niet zonder een tegenprestatie, wanneer je je niet naar behoren presteert of wanneer je het opgezette systeem bekritiseerd, dan ben je minder waard dan het vuil dat onder de schoenen van het management kleeft. En ze zijn ook zeker niet schuw om dit naar je toe te communiceren. Niet een baan voor ondernemende mensen helaas. Als man wellicht gemiddeld interessanter dan als vrouw, vanwege de hardheid en de ietwat (vrouw)onvriendelijke genormaliseerd gedrag.

Kort maar krachtig

Een leuk bedrijf dat zich bezig houdt met verkoop van hun televie programma’s

Fijne club. Goede verdiensten. Goede werksfeer

Leuke en groeiende organisatie. Doorgroei kansen voor harde werkers. Goede commissie basis regeling. Vrijheid om initiatief te nemen en uit te voeren. Het is leuk om iedere dag opnieuw met een dikke commissie de deur uit te gaan. Er wordt ook aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling binnen het bedrijf. Al met al is het een hele leuke club om voor te werken en goed je centjes te verdienen. De gun-factor van collega's vind ik ook een sterk punt.

Pluspunten

Goede incentives. Motiverende en inspirerende omgeving

Minpunten

Vroege trainingen vind ik iets minder

Dreamjob

Perfect atmosphere and collegeas became very well friends off mine in no-time. Get paid more then you would ever earn with a 'typical job'. This is it.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Z-works. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.3

Reviews over Z-works gesorteerd op locatie

• Z-works