Yource Group
Bekijk alle reviews over Yource Group

Yource Group

Review over Yource Group van een medewerker

Kwantiteit boven kwaliteit

Kil en onpersoonlijk. Slecht management. Chaotisch, nieuwe medewerkers worden slecht opgeleid, en gaan onvoorbereid aan het werk. Maar de verwachtingen zijn dan weer erg hoog.

Leuke collega's matig werk

Nog best pittig werk waarbij snelheid belangrijker leek dan klanttevredenheid of het geven van het juiste antwoord.Heel laag betaald. Collega's vertrokken al na een paar maanden. Wel veel leuke collega's maar snel wisselend.Ik werd tegen de afspraken in steeds boven mijn maximum uren ingepland. Veel lopende bandwerk. Veel te warm op de afdeling.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

weinig inspraak in rooster

Fijne collega's...

... en best leuk werk. Maar het bedrijf, directie, arbeidsvoorwaarden etc. niet. Weinig geven, veel nemen. Het werk moet snel, goed en vooral goedkoop. De korte pauze die door corona 'tijdelijk' niet doorbetaald zou worden, wordt nu al een jaar of twee niet meer doorbetaald. Zal ook niet meer gaan gebeuren vrees ik. Beetje als het kwartje van Kok. Dat heb ik ook nog niet terug gekregen.

Pluspunten

Fijne collega's en teamleiders.

Minpunten

Te weinig salaris voor wat je allemaal moet kunnen, weten en doen.

Fijne collega's, goed management, doorgroeimogelijkheden

Fijne collega's die altijd voor je klaar staan als je bijv hulp nodig hebt. Manager denkt met je mee in oplossingen, ongeacht de grootte ervan. In het verleden was de screening qua personeel minder "zwaar" dan nu, waardoor er veel verloop van medewerkers was, tegenwoordig is dat een stuk strenger/scherper waardoor je team zo goed als vast is, met hier en daar een uitzondering. Aan het begin heb je minder mogelijkheden/verantwoordelijkheden, maar uiteindelijk groei je binnen een half jaar door naar andere taken die je ook nog zelf mag kiezen. Hoe langer je er werkt, hoe hoger je loon wordt. Loyaliteitsbonus ook van toepassing.

Pluspunten

Collega's, management

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Yource Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Yource Group met

Meer informatie over Yource Group in populaire locaties