YoungCapital
Bekijk alle reviews over YoungCapital

YoungCapital

Review over YoungCapital van een medewerker

Zeer goed bedrijf met een erg fijne werksfeer

Voordat ik bij Yong Capital solliciteerde had ik nog nóóit van ze, gehoord. s'avonds verstuurde ik mijn motivatie voor de vacature, de volgende morgen werd ik al gebeld en dezelfde dag had ik via video bellen een gesprek. 4 dagen later kreeg ik een gesprek op de locatie en dezelfde dag hoorde ik dat ik was aangenomen. Werk nu ruim 3 weken, heb het erg goed naar mijn zin. Yong Capital betaald op tijd, staat altijd voor je klaar. Kortom Yong Capital beveel ik van harte bij je aan als je een fijne baan zoekt.

werken voor YC

Ik ben weer terug bij YC . Ik had een intern contract bij de klant, maar die liep af. YC is echt een fijne werkgever en ben eigenlijk best wel blij weer bij YC terug te zijn! Ook in het verleden nooit problemen. Fijne werksfeer. Kort op de lijn met elkaar. Hele open bedrijfscultuur.

Pluspunten

Alles is bespreekbaar

Minpunten

nog niet

twee goede sollicitatiegesprekken gevoerd

De twee gesprekpartners tijdens de sollicitatiegesprekken hebben op mij een goede indruk gemaakt. Verder heb ik geen contact gehad met Young Capital. De salaris wordt elke week netjes op tijd betaald.

Officiële reactie van YoungCapital

4 januari 2021
Hoi! Dankjewel voor deze review, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons. Je hebt de tijd genomen om een iets achter te laten en dat waarderen we enorm. :)

werkgever met uitstraling

Tot op heden heb ik alleen de onboarding en kick off meegemaakt, vond beiden erg leuk om mee te maken.... Alles was goed verzorgd en de informatie wordt duidelijk verstrekt. Mochten er toch nog vragen zijn, dan is mijn ervaring dat als ik ze heb gesteld per mail, ik zeer snel antwoord krijg.

Pluspunten

Duidelijke informatie, alles goed verzorgd

Minpunten

Nog geen ervaring mee

Officiële reactie van YoungCapital

21 maart 2019
Hoi! Bedankt voor je review. Jij bent precies in de juiste periode hierin gerold, als je de kick-off mee hebt mogen maken. :) Tof om te horen dat je het leuk vond. Nu op naar het YoungCapital festival!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk YoungCapital met

Meer informatie over YoungCapital in populaire locaties

• YoungCapital
  • Zeer goed bedrijf met een erg fijne werksfeer