YoungCapital

Reviews voor Recruiter (m/v) bij YoungCapital

Recruiter (m/v)56 reviews

56 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 421 reviews

Erg fijne werkgever

Ik heb eigenlijk niks negatiefs te melden. Veel vrijheid en verantwoordelijkheid, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en er heerst een erg fijne sfeer op kantoor!

Leuk en gezellig bedrijf!

Goede werksfeer, leuke collega's en kon werken aan leuke projecten

Informatie over YoungCapital

Gebaseerd op 39 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Werk dat energie geeft
  • Inclusieve werkomgeving
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris

Micro-aggressieve, semi relaxte werkomgeving

Ga hier alleen werken als je een dikke huid hebt en tegen pretentieuze houdingen en een zeer homogene omgeving gevuld met een anti-multicultureel beginsel.

30 december 2019
Bedankt voor je review. Helaas ben je niet tevreden over onze werkzaamheden, zou je deze review willen toelichten in een e-mail? Je kunt mailen naar webcare@youngcapital.nl en ik kijk dan graag met je mee wat er precies aan de hand is.

Leuke jonge en ambitieuze organisatie

Een typische dag bestaat uit een dagstart met het gehele team, je gaat door je mail en checkt hoe laat jij je eerste afspraak hebt. Nadat je een kop koffie hebt gepakt kijk je hoeveel sollicitaties je hebt ontvangen. Deze behandel je meteen. Vervolgens is je afspraak gearriveerd en ga je met hem/haar in gesprek over de vacature waar hij/zij op heeft gesolliciteerd. Daarna is het al weer lunch tijd en ga je gezellig met het hele team lunchen. Na de lunch bekijk je opnieuw je mailtjes en beantwoord je deze. Vervolgens neem je contact op met de loonadministratie omdat een kandidaat zijn salaris niet goed is uitbetaald. Je plant nog wat nieuwe afspraken in en gaat aan het einde van de dag nog een team meeting in. En de dag zit er alweer op.

2 oktober 2019
Dat klinkt inderdaad als een typische dag bij ons op kantoor. Hopelijk heb je het als recruiter naar je zin gehad bij ons en kijk je terug op een mooie tijd. Bedankt voor je review!

Beste werkgever ooit!

Veel variatie, personal coaching, doorgroeimogelijkheden en voldoende uitjes!

21 maart 2019
Hoi! Thanks voor jouw review. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt. Dat er nog veel teamuitjes mogen komen!

Burn out fabriek

YC maakt een gigantische groei door. Het is naar buiten toe een hele toffe organisatie. De collega's maken dat je de dag goed doorkomt. Verder is het normaal dat je overwerkt en hier geen compensatie tegenover staat. Ook de salarissen zijn extreem laag in de huidige markt. Jammer, er zit veel potentie in de organisatie maar raad mensen echt af hier te solliciteren.

Pluspunten

Lunch op kantoor, fijne kantine

Minpunten

werkdruk

28 januari 2019
Hoi! Thanks voor je feedback. We groeien inderdaad keihard en dat brengt mooie dingen, maar ook lastige dingen mee. We werken hard om ervoor te zorgen dat de werkdruk behapbaar blijft. Als onze collega's het lastig hebben, moedigen we ze ook vooral aan om erover te praten met elkaar of hun manager.We zijn daarom, in het kader van die behapbare werkdruk, benieuwd naar je verdere verhaal. Mocht je dat nodig vinden, zouden we het waarderen als je meer kunt vertellen via webcare@youngcapital.nl. We horen graag van je.

Een fijne stageplek!

Een fijne stageplek waar ik veel heb geleerd en een leuke tijd heb gehad.

23 november 2018
Hey! Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Thanks voor je review!

Een geweldig bedrijf om voor te mogen werken

YoungCapital is een jong bedrijf waar jij als werknemer centraal staat. Er heerst een top sfeer binnen de vestiging en verschillende afdelingen. Ik heb nog niet eerder voor een werkgever gewerkt die zoveel investeert in zijn personeel. Kortom geweldig!

18 juli 2018
Hey!Bedankt voor deze geweldige review! Thanks dat je hier de tijd voor hebt genomen. :)

WOW, coolste werkgever van Nederland!

Goede werkgever en fijne bedrijfscultuur! Ook de werkzaamheden bieden uitdaging en er zijn doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Leuke bonussen en extraatjes zoals gave bedrijfsfeesten, uitjes en sportbudget!

6 juli 2018
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt :)

Fantastische sfeer en veel eigen verantwoordelijkheid

Nu al langer dan twee jaar werkzaam voor YoungCapital. Ik ga elke dag met plezier nar mijn werk, ben omringt met leuke collega's en het werk is ook hartstikke leuk. Echter merk ik nu wel dat de uitdaging een beetje weg is, als je niet in het westen zit zijn de doorgroeimogelijkheden momenteel niet heel groot.

Pluspunten

Leuke sfeer

Minpunten

Doorgroeien is lastig wanneer je niet in de buurt van Hoofddorp werkt

6 juli 2018
Heel erg bedankt voor je leuke review! Fijn dat je elke dag blij naar je werk gaat en ik hoop dat je toch nog een toffe nieuwe uitdaging vindt binnen YoungCapital :)

Fantastisch bedrijf om voor te werken

Ik werk nu ruim een jaar met ontzettend veel plezier bij YC. Vooral de verantwoordelijkheden die je krijgt en de ruimte om eigen ideeen in te brengen maken m'n werk erg dynamisch. Daarnaast is onze bedrijfscultuur en zijn dus m'n collega's de reden dat ik iedere dag als een blij ei in de trein stap.

Pluspunten

bedrijfscultuur, verantwoordelijkheden

Minpunten

Hoge werkdruk duurt soms te lang

3 juli 2018
Super bedankt voor deze topreview. Top dat je de moeite hebt genomen. Ga zo door blij ei! ;-)

Een jong en innovatief bedrijf waarbij veel doorgroeimogelijkheden zijn, er veel wordt gekeken naar je ontwikkeling en het altijd MEGA gezellig is!

Youngcapital staat voor jonge mensen die de wereld kunnen veroveren. Zij kunnen taboes doorbreken met hun 'nieuwe/ frisse' kijk op werkzaamheden. Het bedrijf zorgt heel goed voor haar werknemers. Om een voorbeeld hiervan te noemen, toen ik net was aangenomen kreeg ik kaartjes en bloemen van collega's. We gaan daarnaast met regelmaat leuke dingen doen zoals een escape room, het YC festival of lekker bbq'en. Er moet natuurlijk ook gewerkt worden! De werkzaamheden zijn zeer divers, zeker als je meerdere klanten hebt. Het gaat van bellen tot intakes voeren en planningen maken. Conclusie: kom bij ons werken/ stage lopen, je zult het enorm leuk vinden:)

Pluspunten

Leuke sfeer, lekker eten, leuke uitjes, fijne collega's

2 juli 2018
Hey! Wat een toffe review, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. We zijn ook heel blij met jou!

Hard werkende club, waarbij gezelligheid en samen successen vieren ook belangrijk worden gevonden!

YoungCapital is een organisatie waarbij je de mogelijkheid krijgt om verder door te groeien en jezelf te ontwikkelen. Door aan te geven wat je wilt, wordt er meegedacht hoe je dat doel kan bereiken. Er wordt hard gewerkt, maar ook genoeg tijd besteed aan ontspanning. De successen worden zowel individueel als gezamenlijk gevierd.

Pluspunten

Gezelligheid, afwisselende werkzaamheden, doorgroeimogelijkheden

2 juli 2018
Bedankt voor je review! Top dat je even de tijd hebt genomen om wat te schrijven en goed om te horen dat je blij met ons bent. :-)

Top sfeer op een leuk YoungCapital weekend!

Vanaf het eerste moment tot het laatste moment heb ik genoten van het weekend. De huisjes waren erg prettig en luxe, de pre-party in 'de straat' was al super gezellig en om vervolgens naar het festivalterrein te lopen om uiteindelijk te zien wat voor een werk er staat; dat is pure klasse. Lekker eten, bar was lekker snel, de stage was super gaaf (!!!) maar bovenal was de gezelligheid en het muziek in combinatie echt optimaal. Normaal gesproken zou dit dan einde bericht zijn, maar nee hoor. Er was nog een afterparty ook! Te gaaf gewoon. Ik kan niet anders zeggen dan: please again next year!!! Leuk om te vermelden is dat mijn vrienden (allemaal) gewoon soort van jaloers waren dat wij zoiets gaafs doen met het bedrijf, wat me extra trots maakte te werken voor YoungCapital. Directie en management, Thanks!

Pluspunten

Zie bericht

Minpunten

Geen minpunten

2 juli 2018
Wat super goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Echt heel tof. Het was ook gewoon ontzettend gaaf, je hebt helemaal gelijk. :-) In ieder geval bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om wat te schrijven!

Enorm energiek bedrijf

Momenteel werk ik alweer een tijdje bij YoungCapital. Het is echt een enorm energiek bedrijf, waarbij je veel ruimte krijgt voor je eigen ontwikkeling. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om je functie met veel eigen vrijheid in te vullen en zijn de lijntjes binnen het bedrijf kort. Verder mag ik natuurlijk niet vergeten te noemen dat we onze eigen festivals hebben en nog veel meer andere leuke activiteiten met het team of alle vestigingen samen!

Pluspunten

Vrijheid functie, veel verantwoordelijkheid en de dynamiek binnen het bedrijf

Minpunten

Flexibiliteit in begin- en eindtijden ivm telefonische bereikbaarheid

2 juli 2018
Wat een leuke review, thanks! Top dat je even de tijd hebt genomen om wat te schrijven. Laten we het festival zeker niet vergeten, dat kan ook eigenlijk niet! Goed om te horen dat je nog steeds blij met ons bent. :-)

Geweldige sfeer, fijne collega's die uit hetzelfde hout zijn gesneden, doorgroeimogelijkheden en trendsettende transparante organisatie

Zo fijn om bij deze club te horen! Wat een gave groeiende organisatie om jezelf te ontwikkelen en om elke dag met energie en happiness naar je werk te gaan. Hier word je gezien en gewaardeerd. Volop trainingen te volgen, contact met kandidaten en klanten. YC ambassadeur zijn en worden omdat het gewoon echt goed in elkaar steekt en niet omdat het moet. Je collega's leren kennen op de vetste manier zoals op een festival georganiseerd voor alle medewerkers. Amazing!

Pluspunten

Flexibel, transparant, energiek, collegiaal, hip, healthy, committed.

28 juni 2018
Thanks voor je review! Heel tof om te lezen dat je zo blij met ons bent. Wij zijn net zo blij met jou als jij met ons!

Gave organisatie!

Je bent werkzaam in een gezellig en hecht team met veel uitjes. Daarnaast heb je een mooi kantoor met goede faciliteiten en een dagelijkse gezamenlijke lunch. De arbeidsvoorwaarden zijn erg goed en je hebt de mogelijkheid om je door te ontwikkelen.

Pluspunten

Uitdagende werkzaamheden

Minpunten

Werktijden (Alleen tussen 8 en 18 uur)

28 juni 2018
Thanks voor deze review! Tof dat je de tijd genomen hebt om even wat te schrijven. Én super tof om te lezen dat je zo blij met ons bent. Yes! Thanks voor de complimenten.

Leuk en hard werken binnen een heel fijn team en bedrijf!

Werken bij YoungCapital is elke dag een feestje! Het is uitdagend en je krijgt veel verantwoordelijkheden. Een fijn team en leuke bedrijfsuitjes/feestjes maken dit natuurlijk compleet.

28 juni 2018
Hey! Thanks voor deze mooie review. Tof om te horen dat je het zo top vindt.

Work hard play hard

Werken bij YoungCapital is leerzaam, druk en supergezellig! Mijn collega's zijn top. Fouten maken mag en plezier staat voorop. De lijntjes zijn kort. De organisatie is dynamisch en snel, dat is heel fijn. Daarentegen is de werkdruk erg hoog. Dat is nog wel eens lastig, ik heb bijvoorbeeld lang met onderbezetting moeten werken. De groei van het bedrijf maakt dat sommige processen niet lekker lopen, terwijl dat gewoon check moet zijn (verloningssystemen). Het leukste is mijn functie inhoudelijk en mijn collega's!

Pluspunten

Plezier

Minpunten

Onderbezetting

28 juni 2018
Hey! Bedankt voor deze review. Tof dat je even de tijd genomen hebt om dit te schrijven. Én ook heel tof dat je zo blij met ons bent! Wij zijn ook heel blij met jou. ;-)

Gezellige werkomgeving met fijne collega's

Werkdag van 9:00 - 17:30. Fijne sfeer, uiteenlopende werkzaamheden, tijd voor gezelligheid naast hard werken.

Pluspunten

Lekkere lunch, leuke collega's, veel ruimte voor extra's naast werk

27 juni 2018
Top om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Let's keep working (maar een beetje gezelligheid op z'n tijd kan ook geen kwaad ;)).

Jong en innovatief bedrijf waarbij ontwikkeling van werknemers centraal staat.

Door de verschillende taken en verantwoordelijkheden is geen dag hetzelfde. Het is een organisatie met veel ambities, waardoor er elk jaar nog steeds heel veel groei wordt verwacht. Het is super tof om in zo'n groeiende organisatie te werken. Je wordt uitgedaagd en er zijn altijd ambitieuze mensen om je heen.

27 juni 2018
Tof om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Thanks voor je fantastische review. Let's keep growing together!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk YoungCapital met

Meer informatie over YoungCapital in populaire locaties

• YoungCapital
  • Recruiter (m/v)