YoungCapital

Reviews voor Medewerker Klantenservice (m/v) bij YoungCapital

Medewerker Klantenservice (m/v)53 reviews

53 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 421 reviews

Prima

Het is opzich een prima organisatie! Je wordt begeleid waar kan en het contact is goed. Verder niet veer meer op aan te merken. Heel divers dus dat is fijn

Normaal

Ik vind moeilijk om in contact te komen met contactpersonen van youngcapital,

Pluspunten

Minpunten

lange werkdagen

Informatie over YoungCapital

Gebaseerd op 39 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Werk dat energie geeft
  • Inclusieve werkomgeving
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris

Ze weten zelf niet zo goed waar ze mee bezig zijn

Young Capital is een bedrijf dat niets geeft om de werknemers. Ze doen maar wat. Er worden heel veel fout gemaakt in de salarisbetaling. Als je verstandig bent ga je hier echt niet werken.

Pluspunten

ik kan er geen bedenken

Minpunten

Zeer onvriendelijke medewerkers die niet naar je luisteren.

Thuiswerken voor zorgverzekering

Erg leuk en afwisselend werk, collegiale samenwerking, heel behulpzaam. Zorgmaterie is erg complex, dat is soms vermoeiend, steeds veel leren, veel uitzoekwerk, gelukkig wel hulp bij de complexe vragen. Erg fijn om vanuit huis te werken.

Weinig te maken met Young capital als je werk hebt gevonden.

Ik las de advertentie en reageerde erop. werd meteen door YC uitgenodigd en voorgedragen en meteen had ik een erg leuke baan.

YoungCapital zorgt voor een bijpassend baan

Ik heb een goede ervaring gehad met YoungCapital.Ik was werkloos net in het begin van covid 19, mijn vorige werkgever heeft iedereen met geen vast contract ontslagen.Als het niet aan YoungCapital was had ik nu geen doorgroei mogelijkheden in het bedrijf waar ik nu werk, en ook geen baan.

Pluspunten

Reiskosten worden vergoed en wekelijks uitbetaling.

Minpunten

Continue achter je reiskosten declaratie gaan

Gezellige werkomgeving

Ik werk in nieuwegein contract voor 6 maanden ,alleen jammer dat ik geen km vergoeding krijg voor 90 km elke dag

Ziekengeld wordt niet uitbetaald en salaris is bijna nooit op tijd

Alles draait om cijfers en verkoop van abonnementen bij conduent. Hier heb ik gewerkt via Young capital. Bij YC ligt het eraan wie je contactpersoon is en er is vaak wissel van contactpersoon. Er zijn regelmatig problemen met uitbetalen van salaris en als je ziek bent heb je 2 wachtdagen en maar 70% uitbetaling van je salaris. Ik wil niet meer werken voor Young Capital.

Een fijne en gezellige werkplek

Ik heb fijne collega's, je werkplek is erg fijn en er is veel flexibiliteit, dat is iets wat mij heel erg aansprak. Het sollicitatiegesprek was erg prettig en niet formeel. Al met al, wil ik hier eigenlijk nooit meer weg.

Tevreden

Zeer tevreden, salaris mag hoger. Werk is leuk en thuiswerk is ideaal. Online genoeg contact met collega’s en supervisors zijn zeer aardig en benaderbaar.

Gezellige humoristische werkomgeving

Spontane en vriendelijke gesprekken gehad word duidelijk uitleg gegeven en rekening gehouden met je wensen. Ook tijdens het werk maken ze regelmatig contact zeer betrokken

Toffe werkomgeving

Heb t naar mijn zin op m'n werk.Leuke collega's, prettige werkomgeving en de begeleiding van yc is super

Pluspunten

Flexibel in te delen werkdagen

Minpunten

Nog niet gevonden

Gezellige werkomgeving

Ik werk er nog niet zolang.Maar ben wel erg tevreden dat ik via young capital de sfeer heb mogen proeven bij een grote gezellige onderneming als cygnific. Jammer dat de functie van korte duur is.Ik hoop dat young capital mij in de toekomst kan blijven helpen met zulke leuke en gezellige collega’s als ik tot nu toe ervaren heb bij cygnific!

Pluspunten

Gezellig collega’s en jong bedrijf!

Minpunten

Lang wachten op reactie van personeel young capital als je vragen hebt

2 december 2021
Bedankt voor het achterlaten van jouw positieve review, hopelijk kun je snel een nieuwe baan vinden via YC.

Fijn om voor te werken!

Young Capital is een bedrijf waar men geeft om jouw interesses en hierop inspeelt. Een fijne warme sfeer.

2 december 2021
Thanks voor het geven van deze 5 sterren review en veel succes in je huidige functie!

Productieve werkomgeving

Je leer echt zelfstandig werken. Je leer doordenken. Snel reageren.

Pluspunten

thuis werken

24 november 2021
Hi,Bedankt voor het achterlaten van deze review, goed om te lezen dat je ervaring positief is!Groet YC

Slechte communicatie

3 personen gesproken vanaf begin juli en in september werd pas duidelijk dat ik de baan had. Ook later slechte communicatie tijdens werk nu. Denken niet mee, moet een computer scherm hebben en komen niet met oplossing.

Pluspunten

?

Minpunten

Veel

27 oktober 2021
Hi, Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met YoungCapital. Zou je jouw klacht op de mail kunnen zetten naar klachten@youngcapital.nl, dan kijken wij wat wij voor je kunnen doen. Groet YC

Snelle reacties

Zijn goed bereikbaar, behulpzaam, begripvol, denken mee

21 oktober 2021
Super bedankt voor het achterlaten van een positieve review!

Dynamische omgeving met steeds weer veranderingen

Professioneel bedrijf dat een zeer goede introductiedag heeft georganiseerd. Vanwege de opbouwfase verandert er veel en dagelijks wat soms lastig werken is. De IT-systemen, zeer noodzakelijk voor de uitvoering van de werkzaamheden, laten het af en toe afweten. Goede IT-service en tegelijkertijd een belasting omdat de nadruk ligt op doelstellingen die, ook om die reden, soms moeilijk te halen zijn. Een werkomgeving waar veel te leren valt en die beslist een aanvulling van het curriculum vitae zijn.

Pluspunten

mogelijkheid om te leren en ervaring uit te breiden

Minpunten

De regelmatige it-problemen en veranderde werkinstructies

21 september 2021
Bedankt dat je tijd hebt genomen om een review achter te laten!GroetYC

Super goed bedrijf die met je meedenkt!

Zeer tevreden over dit uitzendbureau. Ze denken met je mee en je kan snel terecht!

12 augustus 2021
Hé, super om te horen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het achterlaten van je review.

Top, Geweldig, Super Uitzendbureau!!!

Ik raad echt iedereen aan om voor YoungCapital te werken, ik werk er al bijna 1 jaar, er wordt tijdig en goed uitbetaald en in overleg met recruiters is alles mogelijk. Ze zijn SUPER vriendelijk en FLEXIBEL! een ECHTE AANRADER!!!

Pluspunten

Vriendelijk, flexibel

28 juni 2021
Hey, wat een mooi compliment! Wij waarderen het en vinden jou natuurlijk ook geweldig. Bedankt voor je beoordeling.

Werken met plezier

Ik zit zeker goed op mijn plek waar ik het zeer naar mijn zin heb, ze zijn erg flexibel ivm mijn andere baan. Ik heb leuke collega's. Beter salaris is op zn plaats omdat ik nu ook werk van GGD en BCO doe terwijl die zeker meer verdienen niet fair maar de burger daardoor niet te helpen vind ik niet kunnen het is mijn werk om de burger zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen

Pluspunten

Thuiswerk

Minpunten

Te laag salaris

28 juni 2021
Hé, prettig om te horen dat je het naar je zin hebt. Bedankt voor het achterlaten van je review.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk YoungCapital met

Meer informatie over YoungCapital in populaire locaties

• YoungCapital
  • Medewerker Klantenservice (m/v)