YoungCapital

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij YoungCapital

Administratief Medewerker (m/v)14 reviews

14 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 421 reviews

Goede werksfeer

Goede werksfeer maar weinig loon. Leuk bedrijf om te werke

Aardige mensen

Tot nu ben ik tevreden met YoungCapital. Ik werk bij YoungCapital alleen voor een paar weken, dus ik kan geen volledige beoordeling doen. Er zijn nog veel aspecten die ik nog niet helemaal weet. Maar over het algemeen ben ik tevreden met het bedrijf en de mensen met wie ik omging.

Informatie over YoungCapital

Gebaseerd op 39 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Werk dat energie geeft
  • Inclusieve werkomgeving
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris

Gezellige en relaxte werksfeer

Het werken via Young Capital is fijn. Je wordt altijd teruggebeld als je een vraag hebt. Ik zou iedereen aanraden om via YoungCapital te werken.

Ik werk via YC bij een modezaak

Salaris is te laag om van te kunnen rondkomen, gelukkig deel ik mijn lasten met mijn vriend.

Minpunten

Niet vanuit huis kunnen werken, geen 13e maand of gratis lunch.

14 oktober 2021
Hi, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review achter te laten. GroetYC

Prima werkgever

Een prima werkgever maar verder hoef je er niet veel van te verwachten. Qua communicatie kan het wel beter.

7 september 2021
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Groet YoungCapital

twee goede sollicitatiegesprekken gevoerd

De twee gesprekpartners tijdens de sollicitatiegesprekken hebben op mij een goede indruk gemaakt. Verder heb ik geen contact gehad met Young Capital. De salaris wordt elke week netjes op tijd betaald.

4 januari 2021
Hoi! Dankjewel voor deze review, we zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons. Je hebt de tijd genomen om een iets achter te laten en dat waarderen we enorm. :)

Fijne werksfeer en leuk werk

Zeer tevreden over werken via Young Capital. Fijne begeleiding gehad bij de leuke baan die ik nu heb en het contact verloopt altijd goed. Heel blij mee!

Pluspunten

Leuke baan, goed contact

4 januari 2021
Hey! Fijn om te horen dat de begeleiding die je hebt gehad goed is bevallen. Super thanks dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, dit wordt heel erg gewaardeerd.

Betrokken mensen

Zij werken hard om te zorgen dat je een leuke baan vind. En ze zijn na het in dienst treden ook erg betrokken.

Pluspunten

Betrokken

8 december 2020
Hi! Bedankt voor deze mooie beoordeling, leuk om te horen dat je blij met ons bent.

Productief

Bij yongcaptal iedereen is welkom, maakt niet uit welke achtergrond of opleding niveau je hebt, iedereen krijgt een kans.

Pluspunten

Je vragen worden snel beantwoord

Minpunten

Pauze wordt niet doorbetaald, laag salaris

10 november 2020
Een mooier compliment kunnen we niet krijgen, dankjewel! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.

slechte uitzendbureau

Ik heb nog nooit een uitzendorganisatie meegemaakt die zo slecht de mensen behandelt. Afspraken worden niet nagekomen, Ze beloven dingen die niet gebeuren. Ze praten tegen je alsof je een klein kind bent. Ze geven je het gevoel dat je een nul bent Ik heb dit ervaren bij meerdere vestigingen

Pluspunten

Minpunten

hele waslijst

20 mei 2019
Hoi. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We balen er onwijs van om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Het laatste wat wij willen is dat kandidaten het gevoel hebben alsof ze er niet toe doen. Wij willen dat al onze uitzendkrachten met plezier naar werk gaan en hier een goed gevoel bij hebben. We horen dan ook graag aan wat er precies gebeurd is. Mocht je je verhaal verder willen toelichten, stuur dan een mail naar webcare@youngcapital.nl.

Fijne werkgever waar je altijd bent.

Mijn ervaring is heel positief, fijn ontvangst, veel mogelijkheden als je er voor openstaat voor doorgroei.

Pluspunten

Je bent altijd welkom

Minpunten

Je soms iets langer moet wachten op antwoord.

4 maart 2019
Hoi! Heel fijn om zo'n topreview te lezen. Ook leuk om te lezen dat je je altijd welkom voelt bij ons. Daar worden we blij van.

Ontzettend slecht geregeld

Zeer onprofessioneel en slecht geregeld. Salarissen worden nooit op tijd uitbetaald, en als het wel word uitbetaald, klopt het bedrag 9 van de 10 keer niet. Emails,tekstberichten en telefoonoproepen worden ook niet beantwoord. Ik heb een zeer slechte ervaring met dit bedrijf.

28 februari 2019
Hey, thanks voor het achterlaten van deze review. Balen dat de communicatie zo slecht is verlopen. We willen het graag voor je uitzoeken, eventueel kunnen we nog iets voor je betekenen. Mocht je hier behoefte aan hebben, dan kun je altijd een e-mail sturen naar webcare@youngcapital.nl. Dan helpen we je verder.

Een flexibele en leerzame bijbaan

Met mijn flexibele baan naast mijn studie in Amsterdam heb ik gemakkelijk mijn studententijd kunnen betalen zonder dat mijn studie eronder leed. Ik dacht dat ik alleen als student via YoungCapital kon solliciteren. Fijn dat ik nu na mijn studie ook veel startersfuncties en traineeships kan vinden!

Pluspunten

Goed contact met de recruiter, flexibele werktijden en een prima salaris

Minpunten

Ik kreeg mijn reiskosten niet volledig vergoed, dus soms moest ik iets bijbetalen. Over het algemeen dekte de vergoeding mijn reiskosten wel.

30 oktober 2017
Enorm bedankt voor deze top review! We zijn blij dat je een mooie tijd bij ons hebt gehad en wensen je nog veel geluk in je verdere loopbaan!

Leuke bijbaan via YoungCapital

Via YoungCapital heb ik als bijbaan gewerkt als administratief medewerker waarbij ik veel ervaring heb opgedaan, gezellige collega's had bij een leuk bedrijf en interessante (betaalde) trainingen heb gevolgd.

Pluspunten

Goede service van YoungCapital en fijn dat ik een vaste contactpersoon had, waar ik altijd terecht kon met vragen.

Minpunten

Voor de training moest ik fulltime beschikbaar zijn, wat voor mij als student nogal lastig was. In overleg met school is dit gelukkig goedgekomen!

30 oktober 2017
Altijd leuk om zulke positieve reviews te mogen lezen! Ontzettend bedankt daarvoor!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk YoungCapital met

Meer informatie over YoungCapital in populaire locaties

• YoungCapital
  • Administratief Medewerker (m/v)