YoungCapital

Reviews voor Accountmanager (m/v) bij YoungCapital

Accountmanager (m/v)13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 421 reviews

Veel vrijheid, verantwoordelijkheden en een fijne cultuur!

Gaaf om onderdeel te zijn van YoungCapital, we groeien enorm hard en een leuke cultuur! Work hard, play harder en Superleuke collega’s! Altijd kans voor het uitvoeren van nieuwe ideeen, de vrijheid in m’n functie en verantwoordelijkheden vind ik fijn. De arbeidsvoorwaarden en professionaliteit van de gehele dienstverlening kan verbeterd worden. Salaris is niet marktconform. Er worden wel erg leuke dingen, zoals een YC festival georganiseerd!

Pluspunten

Cultuur, collega’s

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden, salaris

6 juli 2018
Bedankt voor je uitgebreide review! Wat fijn dat je over het algemeen zo positief bent! Wij zijn ook heel blij met jou :)

Werksfeer goed

Nooit zo fijn en coöperatief in een team gewerkt. Op de achtergrond vonden niet zulke goeie dingen plaats. Floor managers die je midden in een klantgesprek bellen, onduidelijkheid over aanwezigheid op de vestiging. Sinds onze oude teammanager weg is is dat wel een lastig ding geworden.

Pluspunten

Kleine groei binnen het bedrijf

Minpunten

Onduidelijkheid over reizen

Informatie over YoungCapital

Gebaseerd op 39 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Werk dat energie geeft
  • Inclusieve werkomgeving
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris

Jong, fris en dynamisch bedrijf waarbij je heel zelfstandig werkt en veel mogelijkheden hebt om door te groeien

YoungCapital is een jong bedrijf waarbij de medewerker centraal staat! Je blijft continue ontwikkelen door trainingen en opleidingen, daarnaast mag je fouten maken en daarvan leren. Een open cultuur waarbij je continue je ideeën mag aandragen.

Pluspunten

Doorgroei, opleidingen, zelfstandigheid, vrij inplannen

Minpunten

x

10 juli 2018
Super bedankt voor je review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Toppie, keep up the good work! :-)

Super leuke informele werkomgeving met top collega´s en mooie doorgroei mogelijkheden.

YoungCapital is een ontzettend leuk bedrijf om voor te werken. Leuke collega´s, een informele werkomgeving maar even goed professioneel. Er is veel ruimte voor eigen ontwikkeling en aan doorgroeimogelijkheden geen gebrek. Voor de mensen die starten bij YC is er een mooi inwerk traject met diverse trainingen. Kortom, top werkgever.

6 juli 2018
Bedankt voor je top review! Wat fijn dat je zo positief bent :) Wij zijn ook heel blij met jou.

Super veelzijdige werkgever met veel zelfstandigheid

In mijn werk word ik losgelaten en bepaal ik zelf hoe ik mijn werk indeel. Ondernemendheid wordt gestimuleerd, er wordt geinvesteerd in de werknemers door allerlei trainingen en coachingstrajecten en dat waardeer ik zeer. Naast incentives als het jaarlijkse festival en kick-off zijn er veel activiteiten zoals een vrijwilligersdag (een dag vrijwillig jezelf inzetten voor een goed doel, in 2018: Make a Wish), sporttoernooien en borrels.

Pluspunten

Goede work-life balans

2 juli 2018
Hey! Heel erg bedankt voor je review, goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt en blij met ons bent. Toppie!

Energie

Super veel energie, leuke collega's, goede feestjes! Gaaf om uit naam van YoungCapital mijn werk te verrichten. Mag zelf invulling geven aan mijn eigen functie en dat bevalt heel goed. Ook mede dankzij mijn manager uiteraard.

2 juli 2018
Goed om te horen! Thanks voor je review, fijn dat het je zo goed bevalt! :-)

Iedere dag met plezier naar werk gaan..

Mijn dagen zien er nooit hetzelfde uit. De ene dag begin ik de ochtend met koffie op kantoor de andere zit ik aan de koffie bij een potentiële klant. Hoe ik bij die klant ben binnen gekomen? Dat maakt niet uit, er is geen goed of fout. Ik heb alle vrijheid om zelf te bedenken op welke manier ik bij een klant binnen wil komen. Dat geeft me een enorm gevoel van vertrouwen, wat er weer voor zorgt dat ik me geweldig goed voel in mijn functie.

Pluspunten

Lunch is erg goed geregeld, geweldige bedrijfsfeestjes

Minpunten

Ik moet nog een uur terugrijden na de vrijmibo, dan kan ik dus niet drinken.

28 juni 2018
Hey! Thanks dat je even de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. En wat is hij toch prachtig! Tof om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. ;-)

energieke / inspirerende werkomgeving.

Fijne energieke werkomgeving, waarin pionieren en ondernemen wordt gestimuleerd.

Pluspunten

Festival, Lunch, Werkomgeving, Collega's en CULTUUR!

Minpunten

snelle groei zorgt voor moeizame implementatie systemen.

28 juni 2018
Thanks voor deze review! Tof om te lezen dat je zo blij met ons bent.

Een leerzame startersbaan waarna je alle kansen krijgt te blijven groeien in de rol die het beste bij je past!

Bij YC is geen dag hetzelfde, in geen enkele rol. Zelf ben ik begonnen als recruiter en heb na 2 jaar de stap gemaakt naar het national account team. Hoewel nu alweer vele jaren dezelfde functie blijft het leuk. Want het bedrijf groeit en groeit. Hele nieuwe teams. afdelingen, proposities en uiteraard veel nieuwe klanten; dit houdt het leuk. Al moet je daar wel in mee kunnen. Ik voel niet echt hierarchy (muv de eigenaren; die hebben iets bijzonders gebouwd dus ja, dat genereert vooral respect) en hoop dat iedereen er zo over denkt. Iedereen heeft een belangrijke rol in het geheel. Er wordt hard gewerkt, dat verwachten we ook van collega's. En als je net wat harder en slimmer werkt dan de rest dan kom je ook verder dus je hebt je kansen in eigen hand. Maar het is ook een heel sociaal bedrijf waar men kijkt naar individuen, ook al zijn we een groot aan het worden. Denk aan doorgroeimogelijkheden en trainingen. Maar ook als je een periode niet zo hard mee kan dan is dan is er begrip en dat geeft een hoop commitment. Dankbaar dat ik er al zo lang onderdeel van mag uitmaken! Van de mensen die een keer een stapje er tussenuit maken, alle recht hiertoe, komen er een hoop weer rennend terug. Goed teken lijkt me ;)

Pluspunten

Sfeer, jong bedrijf, leuke mensen, groei groei groei!

Minpunten

Niet noemenswaardig

Jong en dynamisch bedrijf!

Heel fijn bedrijf om voor te werken. Nieuwe ideeën en initiatieven worden aangemoedigd. Door de snelle groei ontstaan er regelmatig nieuwe functies, waardoor doorgroeien mogelijk is. Je collega's zijn enthousiast en willen je verder helpen. Er wordt heel hard gewerkt, maar er is ook zeker ruimte voor gezelligheid. Ik ben trots om bij zo'n leuk bedrijf te werken!

26 juni 2018
Wat super om te horen dat je zo positief bent. Thanks voor je 5-sterren rating!

Jong bedrijf met informele werksfeer en veel vrijheid in werk

Werken bij YoungCapital betekent werken in omgeving met jonge, gemotiveerde en enthousiaste mensen. De bedrijfscultuur is heel open en informeel. Er is veel vrijheid in hoe je je werkt uitvoert, veel te leren en al snel veel verantwoordelijkheid te krijgen. Dit maakt dat je ook snel kan groeien en risico's kan/mag nemen. Het bedrijf is innovatief en vooruitstrevend, iets waar iedere werknemer zijn steentje aan kan bijdragen. Buiten werk organiseert YoungCapital de tofste bedrijfsfeesten en zijn de arbeidsvoorwaarden over het algemeen erg goed. Het startsalaris ligt daarentegen wat laag. Het leukste van het bedrijf; de informele sfeer met jonge mensen. Het leukste van mijn functie; als accountmanager ben ik verantwoordelijk voor mij eigen portfolio. Hoe ik dit aanpak is geheel aan mijzelf, ik krijg veel vrijheid in het beheren van mijn accounts.

Pluspunten

Jaarlijks sportbudget, trainingen

26 juni 2018
Super om te horen dat je het zo naar je zin bij ons hebt. Onwijs bedankt voor je review!

Jonge snelgroeiende organisatie met professionele ondernemers cultuur

Jonge snelgroeiende organisatie met professionele ondernemers cultuur. Veel vrijheid en output gestuurd. Weinig kaders dus dit moet je leuk vinden. Ik heb het idee echt mezelf te kunnen zijn bij YC.

Pluspunten

informele professionele werksfeer

26 juni 2018
Thanks voor je review! We hopen dat je nog lang bij ons blijft.

Gezellige werkomgeving met zeldzame drive

Bij YoungCapital werken we hard waardoor we ontzettend veel leren. Wanneer je ergens een kans in de markt ziet krijg je alle vrijheid en coaching om deze kans te verzilveren. Daarbij hebben we een platte organisatiestructuur. De lijntjes met het management zijn dus erg kort. De focus op gezondheid is ook iets moois dat je niet vaak in deze intensiteit terug ziet. Vaak sporten we met collega´s of doen we andere leuke dingen samen.

Pluspunten

Goede leerschool

Minpunten

Laag salaris

26 juni 2018
Super om te horen dat je zo positief bent! Work hard, play hard. Bedankt voor je topreview.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YoungCapital. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk YoungCapital met

Reviews over YoungCapital per locatie

Meer informatie over YoungCapital in populaire locaties

• YoungCapital
  • Accountmanager (m/v)