YoungCapital
Sinds 19 okt werk ik via YoungCapital. Sollicitatie verliep snel en vlot. Na screening omtrent werkplek (thuiswerk) bleek dat ik voldeed aan alle voorwaarden. Volgende stap van de training (week na sollicitatie dus). Inmiddels werk ik thuis met plezier dankzij snelle procedure. Ik vond het enigszins tricky dat training via online middelen verliep. Dat maakte het aanvankelijk moeilijk om meteen kennis te maken met de te gebruiken programma’s. Leukste aan baan is dat je best flexibel bent qua werktijden binne tijd slotjes.
Pluspunten
Thuiswerk vooral in coronatijd
Minpunten
Rooster alleen voor 2 weken bekent. Maw afspraken maken met anderen over 4 weken is niet handig
16 november 2020
Bedankt voor het achterlaten van deze review, we zijn blij om te horen dat het snel en vlot is verlopen. Top! Heel veel plezier nog met je nieuwe job.
Ik ben altijd gefascineerd geweest door hoe het mailingproces werkt, dus het was echt interessant voor mij om het proces te zien en er daadwerkelijk deel van uit te maken.Plus, het helpt als een goede vorm van lichaamsbeweging. Het werk sfeer is aangenaam, met inbegrip van het management en collega's, maar vooral iedereen houdt zich vanwege corona regels. Het moeilijkste voor mij is toegang krijgen zonder pasje als uitzendkracht. Soms moet je lang wachten om toegang te krijgen tot zowel ingang als uitgang te komen.
Superblij dat ik ben aangenomen voor de callcenter medewerker Corona Afsprakenlijn, het thuiswerken bevalt mij goed omdat ik dit goed kan combineren met mijn 2 zoontjes. Ik hoef geen rekening te houden met het oppas regelen etc. Superleuke collega’s en supervisors!! Hoop dat ik nog lang mijn bijdrage kan leveren voor deze baan.
Pluspunten
Zondag toeslag
Zwaar werk maar wel leuk omdat je lekker eigen baas bent en vrij bent
Pluspunten
Gratis lunch
19 november 2020
Thanks voor je beoordeling, goed om te horen dat je het naar je zin hebt en je lekker vrij kunt zijn in je werk.
je voelt je op jouw gemak, uitstekende balans werk-prive!
16 november 2020
Een heel mooi compliment! Heel erg bedankt voor deze goede beoordeling.
Een leuke en gedreven organisatie met aardige mensen
10 november 2020
Hoi, thanks voor het achterlaten je beoordeling. Mooi compliment!
Martine van Young Capital heeft mij supergoed geholpen en houdt goed contact.Het werken bij Conduent vindt ik echt een uitdaging.
Pluspunten
Bonus. En de lunch kunnen declaren
Minpunten
Geen tot nu toe
10 november 2020
Leuk om te horen dat het goed bevalt! Thanks voor het achterlaten van je beoordeling.
Bij yongcaptal iedereen is welkom, maakt niet uit welke achtergrond of opleding niveau je hebt, iedereen krijgt een kans.
Pluspunten
Je vragen worden snel beantwoord
Minpunten
Pauze wordt niet doorbetaald, laag salaris
10 november 2020
Een mooier compliment kunnen we niet krijgen, dankjewel! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
De sollicitatieprocedure was super snel! Ik werd gebeld, gaf mijn beschikbaarheid aan en had meteen werk! De administratie werd volledig digitaal afgerond en snel verwerkt.
Minpunten
Ik heb geen vast aanspreekpunt
10 november 2020
Thanks voor deze mooie 5-sterren rating, nice! You just made our day, dankjewel.
Mijn ervaring bij Young Capital is erg positief. De medewerkers en recruiters zijn snel, vriendelijk en behulpzaam. Ze kijken met je mee en denken in oplossingen, niet in onmogelijkheden.
Pluspunten
Informeel, Snel, Vriendelijk, Behulpzaam
Leuk levend en snel groeind bedrijf. Leuk team spirit.Open voor verberterings punten meining en discussiesHeeft mijn ervaring en kennis gebruikt en mijn opdracht heeft langer geduurd dan gepland!
Pluspunten
thuiswerk/op afstand werken mogelijkheden
23 oktober 2020
Wij worden heel blij van deze 5-sterren, super bedankt! Goed om te horen dat je blij met ons bent.
Fijn bedrijf om voor te werken, hele leuke hardwerkende collega's. Zeer goede sfeer. Heel zorgvuldig inwerktraject.
Pluspunten
thuiswerken mogelijk
23 oktober 2020
Hier worden we blij van, thanks voor deze mooie 5-sterren rating. Top!
Leuk uitzendbureau met een hart. Iedereen is geïnteresseerd.
Minpunten
Veel mensen die je mailen
23 oktober 2020
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. We zijn altijd blij met feedback, ook met die van jou. Thanks.
Eerste dag weinig begeleiding, zelf alles uitzoeken, weet dus niet hoe je alles moet doen.Werk is leuk, maar veel tijdsdruk, geen ruimte om te pauzeren.Leuke is de vrijheid en zelfstandig bezig zijn.Minder is de tijdsdruk, organisatorisch is vaak chaotisch waardoor je vaak niet op tijd kunt beginnen.Contact met collega’s is wel ok.
Pluspunten
Keuze uit ochtend of middagdienst, zelf dagen bepalen.
Minpunten
Zeer krappe werkuren die vantevoren vastliggen worden nauwelijks gehaald, je werkt meestal langer. Vergoeding is zeer minimaal.
23 oktober 2020
Dankjewel voor deze review, fijn dat je een beoordeling achter hebt gelaten. Zijn we blij mee!
Complete vrijheid om zelf opdrachten te kiezen en in je agenda in te delen. Ideaal om soms wat bij te verdienen en eventueel door te groeien als een opdracht goed bevalt.
Pluspunten
Flexibel
Minpunten
Lastig wat te verwachten valt
15 september 2020
Hoi! Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wat goed om te horen, jij blij wij blij! :-)
Belachelijk. YoungCapital staat bij juristen al bekend om het niet uitbetalen van transitievergoedingen. Ze zijn dit verplicht uit te betalen maar doen dit structureel niet. Ze weten dat de transitievergoeding vaak lager is dan de rechtzaak kosten voor de werknemer om het op te eisen
Pluspunten
Goed in ontkennen
Minpunten
Uitbetalen
15 september 2020
Hi! Bedankt voor het achterlaten van deze review, goed dat je dit aangeeft. Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent. Ik zoek graag voor je uit wat er in jouw geval precies aan de hand is. Mocht je je dit verder willen toelichten, stuur dan vooral een mail naar info@youngcapital.nl. Ik hoor je verhaal graag aan.
Ik zit nu in mijn laatste maand van het Java IT traineeship van YoungCapital NEXT. Ik zou dit traineeship aan iedereen aanraden. Het begon al bij de sollicitatieprocedure die ik als erg fijn heb ervaren (snel, vriendelijke recruiters en goede kennistesten). Vervolgens heeft de bootcamp mij enorm veel geleerd omtrent Java en heb ik een intensieve band opgebouwd met mijn mede trainees. Daarna kon ik bijna direct bij een tof bedrijf starten, welke nog steeds mijn huidige werkgever is. Ik blijf hier dan ook zeker plakken na deze laatste maand van het traineeship. Wat dit traineeship verder zo uniek maakt is de intensieve begeleiding door middel van een talentmanager, senior IT professional en het Take Charge traject (persoonlijk ontwikkelingstraject).
22 juni 2020
Hoi, heel erg bedankt voor het achterlaten van deze 5-sterren review. Top om te horen, mooi compliment!
Ik vind het Financial Data Traineeship een hele goede vervolgstap na mijn studie. Ik wilde verder in de finance, maar ik kan dit nu ook nog combineren met data. Een echte functie van de toekomst dus. De combinatie werken en leren maakt de stap na studeren iets kleiner. Ik heb wel even moeten wachten tot ik een passende opdrachtgever had, maar ik heb in de tussentijd genoeg onlinetrainingen en cursussen kunnen volgen. Daarnaast vind ik de trainingen niet altijd aansluiten op mijn functie, maar ik vind ze wel heel interessant dus ik ben blij dat ik ze kan volgen. Na dit traineeship zijn de doorgroeimogelijkheden goed, ik kan als het goed is blijven bij m’n opdrachtgever, dat zou ik heel fijn vinden.
24 maart 2020
Hoi! We worden heel blij van jouw review, heel erg bedankt hiervoor en natuurlijk nog veel succes in de toekomst.
Ik ben vorig jaar begonnen als Finance trainee bij YoungCapital NEXT. Na mijn sollicitaties kreeg ik al vrij snel een leuke werkplek. Zowel de begeleiding vanuit YoungCapital NEXT (een persoonlijke talentmanager), als de begeleiding vanuit de werkplek ervaar ik als zeer positief. Daarnaast worden er trainingen gegeven over je persoonlijke ontwikkeling, zeer waardevol bij de start van je carrière. Ik raad een traineeship bij YoungCapital NEXT zeker aan. Vooral als je net start op de arbeidsmarkt of als je nieuw bent binnen de sector, is het traineeship heel waardevol.
20 maart 2020
Fijn dat je blij met ons bent, dat horen we graag! Veel plezier en succes de komende tijd, zo te horen moet dat wel lukken. :-)
Ik heb een IT traineeship gevolgd bij YoungCapital NEXT en ben nu al een tijdje aan het werk bij een opdrachtgever. De communicatie verloopt soepel, ik krijg veel persoonlijke begeleiding van mijn Talentmanager. Ik zit bij een leuke opdrachtgever en was zonder YoungCapital NEXT denk ik niet aan een baan binnen de IT gekomen, dus ik ben blij!
11 maart 2020
Goed om te horen dat je blij bent met het IT traineeship, natuurlijk helemaal top dat je nu een baan hebt waar je anders niet binnen was gekomen. Thanks voor je review en ga zo door!
Ik heb het Financial Data traineeship bij YoungCapital NEXT gevolgd en heb dit als zeer leerzaam en positief ervaren. Ik ben aan de slag gegaan bij een leuke werkgever waar ik veel verantwoordelijkheden kreeg. Ook heb ik veel geleerd over werken in programma's maar ook een stukje persoonlijke groei. Tijdens het traineeship ben ik op een fijne manier begeleid door een persoonlijke talentmanager. Ik raad een traineeship bij YoungCapital NEXT aan iedereen aan!
6 maart 2020
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt met het Financial Data traineeship. Mooi dat je zowel veel ervaringen op hebt kunnen doen en persoonlijk hebt kunnen groeien.