YER

YER Reviews

Open cultuur, betrokken medewerkers, voldoende opleidings- en groeimogelijkheden en prima arbeidsvoorwaarden

Het werk als WMO Consulent in de detachering is erg wisselend en uitdagend omdat je op project basis bij diverse Gemeentes aan de slag gaat. YER is hierin je werkgever en begeleid je hierbij door altijd bereikbaar te zijn voor vragen, om even te sparren, te praten over hoe het met je gaat etc. De vaste contactpersoon is betrokken en denkt mee. Door de trainigen en cursussen die het YER Kenniscentrum aanbiedt, kom je in contact met andere gedetacheerden en kun je kennis en ervaringen uitwisselen. Erg waardevol!

Pluspunten

toegang tot opleidingen en trainingen, een vast contactpersoon, doorgroeimogelijkheden, betrokkenheid van medewerkers

Fijn bedrijf!

Sinds een korte tijd ben ik werkzaam voor Yer. Ik heb dit als heel positief ervaren. De contacten waren snel gelegd en bij vragen kon ik altijd een van mijn contactpersonen bereiken. Ook de opleidingsperiode was goed verzorgd. Omdat het wat verder weg was, heeft Yer voor een hotel gezorgd en de daarbij behorende maaltijden. Ook de lunch was elke dag geregeld voor ons op locatie. De docenten waren vaardig en er was altijd ruimte voor feedback. Ik werk met veel plezier bij Yer en kijk uit naar een lange samenwerking.

Fijne en veilige werksfeer waar ontwikkeling centraal staat

De slogan van YER is "waar YER is daar is groei"In het begin denk je het zal vast wel, maar toch is het echt zo. Je wordt getraind en begeleidt om het beste uit jezelf te kunnen halen. Alle handvatten worden uitgereikt je moet ze alleen zelf pakken. Als jij kiest voor YER en je gaat er echt voor dan ligt jou een mooie toekomst in het verschiet!

Pluspunten

Fijne werksfeer, leuke collega's en een goed management

Niet alleen een goede werkgever maar ook een uitstekende opleider voor starters!

YER en haar management weten welke competenties, skills, gewoonten en gedrag er nodig zijn om jouw functie optimaal te kunnen uitvoeren. Zij werken hier samen met jou actief naartoe. Passende op jouw eigen leercurve. Er zijn veel ervaren en kundige collega's waar je van kan leren. De arbeidsvoorwaarden zijn voldoenend en er is veel vrijheid voor eigen inbreng voor werkverbetering en ondernemerschap.Doordat iedereen goed is in zijn werk en het ook leuk vind wordt de werkdruk wel hoog.

Pluspunten

Arbeidsvoorwaarden Sfeer Duidelijke structuur en verwachtingen

Minpunten

Leuke lange dagen

Warme en professionele werkgever

Yer is een fijne werkgever met een warme bedrijfscultuur. Ze zijn betrokken bij zowel je opdracht als dat ze het belangrijk vinden dat het privé goed gaat met hun werknemers. Ik heb me tot nu toe erg thuis gevoeld!

Pluspunten

Traineeship mogelijkheden, secundaire voorwaarden zijn goed geregeld, gezellige collega's en er wordt naar je wensen geluisterd.

Minpunten

Tot nu toe weinig minpunten.

Awesome and recommended

I got an interview with YER in corona period. In a time I never expected to get a job, specially I am new in the Netherlands and I don't speak Dutch well. Within a month I got a job fit my education and experience. They are very helpful in every way.Recommended

Actieve werkgever.

YER is prettig mee samen te werken als tussenpersoon voor opdrachtgevers. Begrijpen je ambitie en vertalen dit op een juiste manier door.

Pluspunten

Marktkennis

Vriendelijke en behulpzame detacheerder

Na meerdere detacheerders gesproken te hebben, uiteindelijk voor YER gekozen. Ik had hier de beste klik mee en had ook het gevoel dat er geluisterd werd naar wat ik wilde. Ze hebben dan ook een baan gevonden die erg goed bij me past en blijven in contact na het plaatsten. Al met al een vriendelijke en behulpzame detacheerder.

goede werkgever, zelfstandig werk en YER komt altijd afspraken na

Ik heb YER ervaren als uitstekende werkgever met prima arbeidsvoorwaarden. Arbeidsvoorwaarden zijn goed en er is regelmatig contact met de werknemers op locatie.Ik kan YER als werkgever voor interim werkzaamheden prima aanbevelen.

Hr backoffice

Weinig discretie, weinig uniformiteit, werkdruk is hoog

Gezellige maar ook een uitdagende sfeer

De sfeer is vanaf dag 1 relaxed. Je kan er open en eerlijk zijn waarbij er ook echt naar je geluisterd wordt.

Goede investering in de toekomst

Ik heb gekozen voor het talent development programma project control bij YER. In dit programma werden volop trainingen aangeboden om in een korte tijd veel vooruitgang te boeken in mijn loopbaan. Naast trainingen m.b.t. de inhoud van mijn vakgebied werd er ook veel aandacht besteed aan de soft skills en persoonlijke ontwikkeling. Samen met een toegewezen coach en begeleider heb ik in 2 jaar naast een leerzame tijd, ook een hele mooie tijd gehad om naar terug te kijken. Een aanrader voor iedereen die een vliegende start wil maken in zijn carrière.

Helpen starters enorm

Bij het zoeken van een baan hielp YER mij enorm. Zeker toen de lockdown net begon. Zelf wist ik niet meer waar ik moest zoeken. Gelukkig werd ik hierin enorm geholpen.Ook helpen ze je nadat je een baan hebt, wordt je ook nog verder geholpen met een psycholoog/coach en met andere trainingen.Het enige wat ik minder vind aan YER is dat je geen toegang krijgt tot speciale budgetten van het bedrijf waarbij je werkt. Een budget voor bijvoorbeeld sport of voor je thuiskantoor is compleet niet beschikbaar.

Pluspunten

Werk tijdens COVID; Snel vinden van een baan; Geweldige begeleiding

Minpunten

Geen/klein budget voor kantoorspullen; Je krijgt het bedrijfscultuur van een andere bedrijf niet mee

leerzame werkomgeving met veel mogelijkheden voor een opdrachtgever

Yer is een detacheerder, die denkt aan de groei van zijn medewerkers. yer is altijd op zoek naar mogelijkheden tot persoonlijke en/of zakelijk groei. Dit is voor startende medewerkers bij uitstek goed. Er is wel veel administratieve handelingen benodigd voor YER.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Veel administratief werk

constructief en meedenkend zonder eilandjes cultuur, verbindend naar de toekomst

Na een zeer positief ervaren sollicitatie procedure waarin alle doelen en opties open en eerlijk werden besproken hebben mijn (ondertussen) collega's voor mij een hele mooie baan gevonden met ook een hele mooie toekomst perspectief.De onderlinge contacten zijn zeer open en recht door zee en daar hou ik persoonlijk wel van, je weet meteen waar je aan toe bent.Men kijk ook buiten de eigen cirkel om een goede baan voor je te vinden en werken hier ook samen met andere consultants aan, het zijn geen eigen eilandjes maar iedereen werkt samen.Ik zou YER zeker aanraden voor werkzoekende maar ook als opdrachtgever, YER kijkt goed wie men waar plaatst zodat iedereen zoveel mogelijk zijn taken naar behoren en met plezier kan vervullen.

Pluspunten

persoonlijkheid, constructief, toekomstgericht, GEEN eilandjes.

Minpunten

nog niet meegemaakt

Vlot en duidelijk contact

Vanuit Yer gedetacheerd bij een ander bedrijf. Prettig contact en snelle reactie op vragen. Goede samenwerking tussen bedrijf waarvoor ik werk en Yer. Dekkende reiskostenvergoeding voor reizen met het OV. Thuiswerken is niet mogelijk door gevoelige informatie die niet buiten het bedrijf mag komen.

Pluspunten

Afwisselend werk

Minpunten

Thuiswerken is niet mogelijk

Goede ondersteuning en geduld bij het zoeken van een passende baan

YER biedt de beste mogelijkheid om aan een passende baan te komen. Dit geschiedt met alle geduld en de juiste ondersteuning

Werkgever met goede begeleiding!

Ik ben al enkele jaren in vaste dienst en ben intussen gedetacheerd bij mijn tweede opdrachtgever. YER heeft laten zien een goede werkgever te zijn, ook toen ik een periode ziek was! Ik heb persoonlijke begeleiding gekregen en in overleg kunnen veel dingen geregeld worden.

Pluspunten

Goede begeleidingsmogelijkheden

Gezellige opbouwende werkzoektocht

Mijn ervaring met Yer is zeer positief. Er wordt continu vanuit de kandidaat gekeken naar potentiële opdrachtgevers met daarbij goede en realistische arbeidsvoorwaarden. Voordat ik met recruitment in aanraking kwam had ik een beeld van ‘snel een kandidaat plaatsen’, dat beeld wil ik graag (sinds ik in aanraking ben gekomen met Yer) ontkrachten. Sollicitatie procedure ga je onder begeleiding van de consultant aan, uiteindelijk voer je zelf de sollicitatiegesprekken en maak je zelf de juiste keuze.

Pluspunten

Persoonlijk contact en benadering

Minpunten

Daar waar mogelijk een plan B hebben

Fijne detacheringsbureau

Yer is een hele fijne detacheringsbureau die 100% inzet toont om een leuke en passende werkgever te vinden. Ze staan de werknemers goed te woord en denken mee in de ontwikkeling en vervolgstappen.

Pluspunten

Ze staan altijd klaar om mee te denken

Eindelijk een recruiter met kennis van zaken

Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn carrière.Het viel mij op dat de vacatures die YER stuurde goed aansloten bij mijn wensen, vandaar dat ik met YER in gesprek ben gegaan.Na een goed gesprek bij YER op kantoor, heb ik vervolgens met meerdere werkgevers gesproken. Bij het bedrijf met de beste 'klik' ga ik januari starten.In totaal heeft het sollicitatie proces een maand geduurd.Hierbij ben ik altijd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang/ontwikkelingen. Ik zou YER zeker aanbevelen.

Pluspunten

Kennis van zaken, goede communicatie, persoonlijke aandacht

Stel een vraag over solliciteren of werken bij YER. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• YER