YER
YER biedt de beste mogelijkheid om aan een passende baan te komen. Dit geschiedt met alle geduld en de juiste ondersteuning
Ik ben al enkele jaren in vaste dienst en ben intussen gedetacheerd bij mijn tweede opdrachtgever. YER heeft laten zien een goede werkgever te zijn, ook toen ik een periode ziek was! Ik heb persoonlijke begeleiding gekregen en in overleg kunnen veel dingen geregeld worden.
Pluspunten
Goede begeleidingsmogelijkheden
Mijn ervaring met Yer is zeer positief. Er wordt continu vanuit de kandidaat gekeken naar potentiĂ«le opdrachtgevers met daarbij goede en realistische arbeidsvoorwaarden. Voordat ik met recruitment in aanraking kwam had ik een beeld van ‘snel een kandidaat plaatsen’, dat beeld wil ik graag (sinds ik in aanraking ben gekomen met Yer) ontkrachten. Sollicitatie procedure ga je onder begeleiding van de consultant aan, uiteindelijk voer je zelf de sollicitatiegesprekken en maak je zelf de juiste keuze.
Pluspunten
Persoonlijk contact en benadering
Minpunten
Daar waar mogelijk een plan B hebben
Yer is een hele fijne detacheringsbureau die 100% inzet toont om een leuke en passende werkgever te vinden. Ze staan de werknemers goed te woord en denken mee in de ontwikkeling en vervolgstappen.
Pluspunten
Ze staan altijd klaar om mee te denken
Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn carriĂšre.Het viel mij op dat de vacatures die YER stuurde goed aansloten bij mijn wensen, vandaar dat ik met YER in gesprek ben gegaan.Na een goed gesprek bij YER op kantoor, heb ik vervolgens met meerdere werkgevers gesproken. Bij het bedrijf met de beste 'klik' ga ik januari starten.In totaal heeft het sollicitatie proces een maand geduurd.Hierbij ben ik altijd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang/ontwikkelingen. Ik zou YER zeker aanbevelen.
Pluspunten
Kennis van zaken, goede communicatie, persoonlijke aandacht
In eerste instantie wilde ik YER graag gebruiken als kruiwagen, om bij een bedrijf gedetacheerd te worden en dan daar zo snel mogelijk daar in vaste dienst te komen. Gaandeweg erg positief verrast door de mate van openheid in communicatie richting mij. Er werd goed geluisterd naar mijn persoonlijke voorkeuren: snel in de uitgebreidere pensioenregeling, de behoefte aan extra vrije dagen. Tevens ben ik verrast over de coaching die ik heb mogen ontvangen: plan en ontwikkelgesprekken, het toewijzen van een coach om blokkades tijdens het uitvoeren van mijn functie te bespreken en op te lossen. Fijne informele communicatie met alle lagen van management binnen het bedrijf.
Pluspunten
Goed nettosalaris
Minpunten
STIPP pensioenregeling is minimaal qua voorwaarden, geen WIA of WGA-gat verzekering
Ik vond het een super samenwerking. Allebei zeer vriendelijk en vrolijk waardoor ik tijdens mijn sollicitatiegesprek op mijn gemak voelde. En heb ook altijd ondersteuning van ze gehad. Ze zijn professioneel en zeer open tegelijk. Ik raad Yer en Robbert ook zeker aan.
Pluspunten
Altijd bereikbaar, goede arbeidsvoorwaarden, zeer coöperatieve houding.
Via YER volg ik sinds februari 2020 een traineeship. Hierbij komt kijken dat je bij verschillende bedrijven werkzaam bent. Via YER word ik ten alle tijden goed geĂŻnformeerd over de vervolgstappen en voorbereidingen voor diverse gesprekken. Daarnaast is er altijd ruimte om te evalueren hoe het gaat en je persoonlijke groei te bespreken. Ze zijn zeer betrokken. Ik kan het daarom zeker aanraden om eens contact te leggen met YER.
Ik ben sinds 01 juni 2020 werkzaam via YER. Dus in de coronaperiode.De contacten zijn telefonisch geweest. Zeer professioneel maar tegelijk ook zeker persoonlijk. Bij vragen altijd snel een reactie en oplossing.Prima werkgever.
Pluspunten
Bedrijfsauto
Minpunten
Ik werk nu sinds vorig jaar okt voor YER bij AON en moet zeggen de manier waarop ik contact heb met recruitment is zeer prettig!. Er wordt naar je geluisterd en mee gedacht. Verder hebben ze leuke opdrachten op oa het gebied van verzekeringen en bankwezen. Mocht je twijfelen in zee te gaan met YER niet doen en gewoon kiezen voor YER!
Zeer fijne werkgever, mijn consultant (H.H.) was zo betrokken en collegiaal. Ze heeft altijd erg goed met mij meegedacht en denkt altijd in oplossingen!
Fijne werkgever. Er worden heldere en duidelijke afspraken gemaakt die ook worden nagekomen. Commercieel, maar met oog voor de medewerker.
Pluspunten
Auto van de zaak
Minpunten
In 2016 ben ik in dienst gekomen bij Yer Sociaal Domein.Van toen tot nu heb ik me binnen Yer kunnen ontwikkelen en trainingen mogen volgen op diverse vlakken.De consultants en recruiters kennen je bij naam en zijn allemaal even betrokken bij jou als persoon en werknemer. Er wordt geluisterd naar je wensen en daar waar mogelijk doen zij hun uiterste best jou op passende functie in te zetten.Yer heeft een eigen kenniscentrum waar je met alle voorkomende vragen terecht kunt, maar die ook een breed scala aan opleidingen en trainingen zelf verzorgen.
Pluspunten
Opleidingsmogelijkheden, lease-auto, pensioenplan en persoonlijke aandacht.
Na een kennismaking / sollicitatiegesprek met een empathische recruiter in contact gekomen met de accountmanager waarmee ik nu voor het derde jaar prettig zaken doe. Zij kent markt en de opdrachtgever(s) Geeft voldoende informatie om in een gesprek met een potentiele opdrachtgever in gesprek te gaan.
Pluspunten
Kennis van de markt
Het is prettig werken. Je kan direct bij vragen terugvallen op je consulent. Je krijgt goede ondersteuning. Ze geven je ook de kans om bij te scholen.Omdat je gedetacheerd bent kunnen de vergoedingen e arbeidsvoorwaarde per opdracht iets verschillen.
Pluspunten
Goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
Soms verre opdrachten
Bij YER krijg je het gevoel dat je er altijd bijhoort , er staat altijd iemand voor je klaar ,mocht je deze nodig hebben. Er worden genoeg mogelijkheden aangeboden om je kennis en jezelf te verbeteren. Je wordt gewaardeerd voor je inzet , hier bij YER ben je een collega.
Pluspunten
gezellige lunches, nuttige masterclasses, krijgen van leuke attenties bij een jubileum
Minpunten
nvt
Ik heb een fantastische tijd doorgemaakt bij YER. Tijdens mijn periode heb een flinke ontwikkeling doorgemaakt binnen mijn werkveld. De aandacht vanuit het management is goed betrokken. Er wordt goed met je besproken hoe en waar je jezelf kan ontwikkelen. De communicatie is duidelijk en eerlijk. Er wordt goed aan de afspraken gehouden en het team is vertrouwelijk in het contact. Na een positieve periode heb ik de overstap gemaakt naar een vaste baan bij de gemeente. Dankzij YER heb ik mij ontwikkeld als persoon binnen en buiten het werkveld.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht
Ik heb via YER een leuke communicatiefunctie aangeboden gekregen bij Zomercampus010. Het was een intensief project waarbij ik veel ervaring op heb gedaan over projectmatig werken.
Pluspunten
Mooie en leerzame ervaring
Minpunten
Weinig structuur
Momenteel werkzaam bij Yer. Ben gedetacheerd bij een gemeente. De communicatie met Yer is altijd erg goed, je krijgt iedereen snel te pakken en er is veel kennis van zaken. Er zijn goede en veel contacten met opdrachtgevers, hiermee zit je snel weer op een nieuwe plek.
Via YER een hele toffe klus gekregen. Het ging allemaal erg snel en dat vond ik een fijn pluspunt!
Pluspunten
Snel geregeld
Minpunten
Ureninschatting klopte niet (was veel meer, maar dat was anderzijds ook weer fijn)
Sinds 2017 aan het werk bij YER nadat ik vier jaar als groepsbegeleider heb gewerkt. Nooit spijt gehad van de overstap. Begonnen als trainee WMO consulent en inmiddels werkzaam als medewerker in het expertiseteam beschermd wonen in de provincie Friesland. In verschillende functies en in verschillende provincies ervaren mogen opdoen de afgelopen jaren. Wanneer je gemotiveerd bent om te blijven leren, nieuwe uitdagingen aan wilt gaan en een werkgever zoekt die met je meedenkt en je ondersteunt in je ontwikkeling als professional, kan ik YER als werkgever zeker aanraden.
Pluspunten
Uitdagend, afwisselend, open, flexibel