Yask
Review over Yask van een medewerker

Werken bij Yask

7 november 2017
Vorig jaar ben ik begonnen bij Yask als Medewerker Facilitaire Services. In een korte tijd heb ik mijn plek gevonden binnen dit bedrijf en ben ik heel erg gewaardeerd door collega's zowel intern als extern. Hierna heb ik een goede beoordeling gekregen en als dank voor mijn inzet ook een beloning. Op dit moment ben ik werkzaam bij een andere klant en heb ik ook daar de kans gehad om mezelf te bewijzen. Wederom is dit niet onopgemerkt voorbij gegaan. Ik ben blij dat ik binnen een jaar ook een vast contract heb mogen krijgen en zal ook kijken naar opties om door te groeien de komende tijd binnen dit mooie bedrijf. Elke dag is dynamisch en is er genoeg ruimte voor eigen inbreng en suggesties om het werk nog efficiënter te maken. Door het vertrouwen van de klant waar ik op dit moment werkzaam ben, heb ik ook heel veel mogen leren en nieuwe stappen mogen maken. Zij hebben mij de gelegenheid gegeven om zelf dingen uit te zoeken en in te vullen voor hen. Uiteraard wanneer nodig kan ik wel bij ervaren collega's aankloppen met vragen. Ik ben benieuwd wat de toekomst zal brengen, er is zoveel mogelijk. Dus stilzitten doe ik zeker niet de komende jaren!!
Pluspunten
pauzes door betaald, reiskosten
Minpunten
een werk ov zou heel fijn zijn
9 maart 2017
Hostess/Gastvrouw (huidige medewerker) - Mobiel
De opdrachtgevers waar je wordt uitgezonden zijn erg leuk en een goede sfeer. Yask geeft weinig tot geen mogelijkheid om door te groeien of voor persoonlijke ontwikkeling. Er zijn weinig kansen om gesprekken te voeren met de leidinggevende, waardoor er veel chaos ontstaat.
Minpunten
Weinig kans en tijd voor persoonlijke gesprekken/ ontwikkelingen
5 februari 2020
HR Consultant (voormalige medewerker) - Rotterdam Alexandrium
Hele hulpvaardige collega's die echt voor je klaar staan. Goede werksfeer waarin er hard wordt gewerkt maar waar wel de ruimte is voor eigen ontwikkeling en input.
Pluspunten
Open cultuur
Minpunten
bij landelijke functie veel reizen
26 augustus 2019
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Bedrijf waar hard gewerkt wordt en veel betrokkenheid gevraagd wordt van het personeel.