Yask

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Yask

Als mobiele medewerker weet je in de ochtend nooit wat de dag je gaat brengen. Elke dag leer je nieuwe dingen en nieuwe mensen. Lekker afwisselend. In de auto van de zaak rijd ik het hele land door! Dit werk gaat je dus nooit vervelen.
Pluspunten
Auto van de zaak. Flexibele dagen
Vorig jaar ben ik begonnen bij Yask als Medewerker Facilitaire Services. In een korte tijd heb ik mijn plek gevonden binnen dit bedrijf en ben ik heel erg gewaardeerd door collega's zowel intern als extern. Hierna heb ik een goede beoordeling gekregen en als dank voor mijn inzet ook een beloning. Op dit moment ben ik werkzaam bij een andere klant en heb ik ook daar de kans gehad om mezelf te bewijzen. Wederom is dit niet onopgemerkt voorbij gegaan. Ik ben blij dat ik binnen een jaar ook een vast contract heb mogen krijgen en zal ook kijken naar opties om door te groeien de komende tijd binnen dit mooie bedrijf. Elke dag is dynamisch en is er genoeg ruimte voor eigen inbreng en suggesties om het werk nog efficiënter te maken. Door het vertrouwen van de klant waar ik op dit moment werkzaam ben, heb ik ook heel veel mogen leren en nieuwe stappen mogen maken. Zij hebben mij de gelegenheid gegeven om zelf dingen uit te zoeken en in te vullen voor hen. Uiteraard wanneer nodig kan ik wel bij ervaren collega's aankloppen met vragen. Ik ben benieuwd wat de toekomst zal brengen, er is zoveel mogelijk. Dus stilzitten doe ik zeker niet de komende jaren!!
Pluspunten
pauzes door betaald, reiskosten
Minpunten
een werk ov zou heel fijn zijn
Er heerst een ondernemende bedrijfscultuur, iedereen wil het beste resultaat behalen voor de klant. Er is bijna geen sprake van hiërarchie; de lijntjes worden kort gehouden, wat resulteert in vertrouwen. De arbeidsvoorwaarden zijn prima maar niet uitzonderlijk goed of hoog. Daarentegen wordt er geen 9 tot 5 mentaliteit van je verwacht. Yask is een bedrijf waar ontzettend veel doorgroeimogelijkheden zijn.Ik ben zelf direct na mijn HBO studie aangenomen als projectmedewerker. Na ruim 2 maand kreeg ik de kans om door te groeien naar de functie facilitair coördinator.
Pluspunten
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden.
Bekijk meer reviews over Yask