Yask

Reviews voor Facility Manager (m/v) bij Yask

Werken voor Yask, betekent werken bij Ă©Ă©n van de vele opdrachtgevers. Het is erg leuk dat, ondanks dat je bij een opdrachtgever werkzaam bent, het Yask gevoel er altijd is. Dit komt door het fijne contact met het hoofdkantoor en de persoonlijke aandacht die men voor je heeft. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden, zowel in functie als in eventuele wisselingen van opdrachtgevers.
De bedrijfscultuur is positief, laagdrempelig en zit vol energie. Ondanks dat we vaak voor en bij een opdrachtgever op kantoor werken voel ik een sterke verbondenheid met de Yask organisatie. Er worden regelmatig feestjes, cursus/trainingsavonden, bijeenkomsten en zelfs een ski uitje georganiseerd die er mede voor zorgen dat deze verbondenheid versterkt wordt. Door de veelzijdigheid aan opdrachtgevers krijg je de kans om binnen veel organisaties te werken en ervaring op te doen in de facilitaire wereld. Daarnaast krijg je voldoende gelegenheid om je kennis te vergroten/verbreden doormiddel van trainingen en/of opleidingen.
Pluspunten
De bedrijfscultuur en sfeer!
  1. Facility Manager (m/v)