Yask
Review over Yask van een medewerker

Super werkgever

5 februari 2020
Hele hulpvaardige collega's die echt voor je klaar staan. Goede werksfeer waarin er hard wordt gewerkt maar waar wel de ruimte is voor eigen ontwikkeling en input.
Pluspunten
Open cultuur
Minpunten
bij landelijke functie veel reizen
26 augustus 2019
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Bedrijf waar hard gewerkt wordt en veel betrokkenheid gevraagd wordt van het personeel.
9 november 2017
Mobiele hospitality medewerker D (huidige medewerker) - Nederland
Als mobiele medewerker weet je in de ochtend nooit wat de dag je gaat brengen. Elke dag leer je nieuwe dingen en nieuwe mensen. Lekker afwisselend. In de auto van de zaak rijd ik het hele land door! Dit werk gaat je dus nooit vervelen.
Pluspunten
Auto van de zaak. Flexibele dagen
7 november 2017
Hostess/Gastvrouw (huidige medewerker) - Amsterdam-Zuidoost
Vorig jaar ben ik begonnen bij Yask als Medewerker Facilitaire Services. In een korte tijd heb ik mijn plek gevonden binnen dit bedrijf en ben ik heel erg gewaardeerd door collega's zowel intern als extern. Hierna heb ik een goede beoordeling gekregen en als dank voor mijn inzet ook een beloning. Op dit moment ben ik werkzaam bij een andere klant en heb ik ook daar de kans gehad om mezelf te bewijzen. Wederom is dit niet onopgemerkt voorbij gegaan. Ik ben blij dat ik binnen een jaar ook een vast contract heb mogen krijgen en zal ook kijken naar opties om door te groeien de komende tijd binnen dit mooie bedrijf. Elke dag is dynamisch en is er genoeg ruimte voor eigen inbreng en suggesties om het werk nog efficiënter te maken. Door het vertrouwen van de klant waar ik op dit moment werkzaam ben, heb ik ook heel veel mogen leren en nieuwe stappen mogen maken. Zij hebben mij de gelegenheid gegeven om zelf dingen uit te zoeken en in te vullen voor hen. Uiteraard wanneer nodig kan ik wel bij ervaren collega's aankloppen met vragen. Ik ben benieuwd wat de toekomst zal brengen, er is zoveel mogelijk. Dus stilzitten doe ik zeker niet de komende jaren!!
Pluspunten
pauzes door betaald, reiskosten
Minpunten
een werk ov zou heel fijn zijn