Yask
Review over Yask van een medewerker

Geen dag is hetzelfde!

9 november 2017
Als mobiele medewerker weet je in de ochtend nooit wat de dag je gaat brengen. Elke dag leer je nieuwe dingen en nieuwe mensen. Lekker afwisselend. In de auto van de zaak rijd ik het hele land door! Dit werk gaat je dus nooit vervelen.
Pluspunten
Auto van de zaak. Flexibele dagen
30 oktober 2017
Mobiele Hospitality medewerker (huidige medewerker) - Arnhem
Als relatief nieuwe Mobiele Hospitality medewerker ben ik goed geland binnen de gezellige en informele organisatie Yask. Ondanks dat ik onlangs uit de schoolbanken kom, is dit een verlengstuk van het gehele leertraject. Als mobiele medewerker kom je bij diverse bedrijven terecht, in verschillende functies en kom je ook nog eens met ontzettend veel mensen (klanten/collega's) in contact. Ter orientatie op het vakgebied Facility Management, is deze veelzijdige functie een echte aanrader. Je facilitaire blik en je netwerk worden hierin dan ook echt verruimd. De mensegerichte benadering, de sfeer en cultuur die heerst onder de collega's en de afwisseling maken Yask voor mij een passende organisatie.
Pluspunten
Veelzijdigheid, mogelijkheden, groot netwerk.
Minpunten
Communicatie kan soms beter
5 februari 2020
HR Consultant (voormalige medewerker) - Rotterdam Alexandrium
Hele hulpvaardige collega's die echt voor je klaar staan. Goede werksfeer waarin er hard wordt gewerkt maar waar wel de ruimte is voor eigen ontwikkeling en input.
Pluspunten
Open cultuur
Minpunten
bij landelijke functie veel reizen
26 augustus 2019
Helpdeskmedewerker (voormalige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Bedrijf waar hard gewerkt wordt en veel betrokkenheid gevraagd wordt van het personeel.
  1. Geen dag is hetzelfde!