Work-on

Work-on: 6 reviews van werknemers

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8 reviews

Dynamisch familiair uitzendbureau

Betreft Work on Tilburg, de mensen die daar werken zijn super tof, gaan tot het naadje om dingen voor je te regelen.Staan voor je klaar en denken met je mee.Ze voelen en leven met je mee, een super tof uitzendbureau waar ik graag voor werk.

Pluspunten

Ze zijn accuraat

Elke dag een feestje

Omdat je hier gaat ontdekken wie je bent. Aan de hand van leuke mensen en volop groeikansen. Die laatste moet je alleen nog wel even oprapen. Huilen, bikkelen, borrelen en vooral veel lachen. Alles doen we hier samen. Gewoon omdat het alles nog net even lekker maakt. Lang verhaal kort: werken voor of via Work-on is een dikke tip!

Pluspunten

De onderlinge sfeer, volop geboden kansen

Minpunten

Je vergeet hier haast je vakantiedagen op te maken

Ontzettend fijne werkgever om voor te werken!

Work-on is een informeel, gezellig en ambitieus bedrijf om voor te werken. De cultuur voelt aan als een familiesfeer en ik kan altijd met al mijn vragen bij ze terecht. Ik voel me daarnaast gewaardeerd en serieus genomen. Ze kijken samen met mij naar mijn carrière pad en helpen bij mijn ontwikkeling.

Gave organisatie! Onderscheidende werkwijze en erg persoonlijk!

Denken echt goed met je mee, geven goede feedback en tips. Zowel voor je sollicitatie als tijdens je werkzaamheden!!

Pluspunten

Geven snel antwoord

Minpunten

Een topcultuur: veel gezelligheid, hard werken en veel starters

Work-on is misschien geen (nog) bekend A-merk. Geen grote corporate met een gigantisch gaaf kantoor of AirRaces etc. Nee, deze organisatie is bijzonder door de cultuur. Door de mensen die er werken. Met alle collega's is kernwaarde Plezier echt voelbaar. Iedereen pakt dagelijks de ruimte om elkaar beter te leren kennen en een harde lach is nooit ver weg. Het snelgroeiende en jonge team bestaat voornamelijk uit starters (aangestuurd door ervaren managers). De werkdruk kan soms even flink oplopen (klanten zijn heilig) en dan stroopt iedereen zijn mauwen op en helpt elkaar. Je leert hier elke dag. Ook omdat je ontzettend veel met klanten en kandidaten aan het werk bent. Wij zijn de verbindende factor. De leuke collega's (rond de 30), het fijne contact met klanten en kandidaten en de interne sfeer maken het een hele leuke organisatie om te werken.

Pluspunten

Werksfeer

Minpunten

Je gaat hier vrienden maken, dus als je werk/prive 100% gescheiden wil houden = no go

Fijne, sociale en geïnteresseerde organisatie

Super gave organisatie om voor te werken. Ze kijken echt naar de persoon en vinden het belangrijk dat jouw krachten op de beste manier worden ingezet! Samen met een team zorg je elke dag weer voor dat onze kandidaten de leukste banen krijgen. Je wordt getraind en er wordt gekeken naar doorgroeimogelijkheden. Al met al, de leukste organisatie van Nederland!

Pluspunten

Leuke uitjes, vrijdagmiddagborrels en doorgroeimogelijkheden!

Minpunten

Zijn er niet :D

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Work-on. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.4

4.0