Wolfram Chain

18: Wolfram Chain reviews van werknemers

Ik ben goed door het sollicitatieproces begeleid.

Ik ben door Wolfram Chain goed begeleid bij het vinden van een passende uitdaging in de logistiek. Ik heb via Wolfram Chain mijn certificaten mogen behalen.

Wolfram chain ♥️ top

Wolfram chain ♥️ heeft mee de kans gegeven om aan de slag te gaan op een hele leuke baan ! De begeleiding is top en als je vragen hebt dan staat ze voor je klaar. De voorwaarden komen overeen met wat we hebben afgesproken. Top 👌

Slecht bedrijf dat niet weet hoe een uitzendbureau behoord te werken

Slecht bedrijf die weinig tot niks er aan doet voor mijn gevoel wat betreft dat als er op een bedrijf een oplaadbare batterij onder de rem van je heftruck word gestopt,ten eerste levensgevaarlijk als er een last op je lepels ligt en je voelt je er ook niet meer veilig.Om er te werken ,en dan ben je hun tot last ,jaja

Pluspunten

Minpunten

Slechte communicatie tot geen

Gezellige medewerkers in oud gastel

Wolfram chain Oud gastel ga zo door jullie zijn echte toppers

Pluspunten

Staan altijd klaar voor je

Minpunten

Nvt

Snel Schakelen

Erg snel aan de bak, had maandag gesolliciteerd en werd direct gebeld. De zelfde dag nog langs gekomen voor een gesprek op kantoor en de dag erna kon ik meelopen in de productie en werd ik gelijk aangenomen.

Pluspunten

Betaling per week

Snel geregeld

ben zeer tevreden over Wolfram Chain,snelle adequate bemiddeling naar werk.

Prima uitzendbureau!!!

Ik was opzoek naar iets anders. Wolfram belde mij zelf, en na een eerste gesprek hadden ze gelijk een passende vacature. Binnen een maand was ik er al aan het werk. Nu , na 8 maanden ben ik aangenomen bij het bedrijf zelf...... helemaal super

Uitdagende werkomgeving waar elke dag anders is

Zeer uitdagende organisatie waar je, samen met een hecht team, elke dag op zoek gaat naar nieuwe kansen en uitdagingen. Het wordt in ieder geval nooit saai!

Nou ik vond het ontvangst zeer klant vriendelijk en zeer gericht op de wensen van jou als werkzoekenden

Ze hebben ontzettend veel voor mij gedaan waaronder code 95 en bedrijven benaderen voor een werkplek te crieren

Pluspunten

Goede relatie met jellema

Goed BV

Ik kwam Wolfram op indeed tegen op donderdag en dinsdag al aan werk. Alles ging super snel en goed! Als je goed werk zoekt dan raad ik Wolfram aan.

Gaan voor verbetering van je werkomstandigheden.

Ben via Wolfram Chain N.V. aan een nieuwe baan geholpen. Beter loon, betere werktijden en een betere werkomgeving hierdoor gekregen. Nog geen minuut spijt gehad om via Wolfram Chain N.V. te gaan werken.

Pluspunten

Persoonlijk contact

Fijn, professioneel bureau

Werken via Wolfram Chain is een uitstekende ervaring. Goed ontvangen, nette mensen, leuke baan aangeboden gekregen waar ik nog met veel plezier werk.

Pluspunten

Goede organisatie met voldoende doorgroeimogelijkheden

Wolfram Chain N.V. denkt mee in je werk - privé balans en als je wilt is de sky the limit. Werk er nu anderhalf jaar met veel plezier en denk hier nog jaren te werken.

toppie

geen mafketels die niet eens weten wat een heftruckchauffeur doet en ben er financieel ook op vooruit gegaan bedankt bart!

Ze doen hun best om jou te overtuigen maar beloftes worden niet nagekomen.

Mensen ze doen het zeer proffesioneel maar tot dat je het contract tekent .dan zijn de meeste beloftes weg. Heb zeer slechte ervaring mee .let goed op wat mondeling gezegd wordt

Pluspunten

Minpunten

Niet op afspraak komen

Leuk team

Erg goed geholpen, betrouwbaar en zoeken voor de lange termijn.

Top bedrijf om voor te werken !

Erg goede arbeidsvoorwaarden met ongekende doorgroeimogelijkheden. Fijne werkgever die rekening houdt met je situatie en een familiere bedrijfscultuur !

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden, bedrijfscultuur en persoonlijke benadering

Top!

Betaalde opleidingsmogelijkheden om jezelf te ontwikkelen

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wolfram Chain. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Wolfram Chain