Wiver Logistiek

Wiver Logistiek Reviews

53 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 54 reviews

Veelzijdige inzet bij diverse klanten, geen dag hetzelfde

Ik vind het erg prettig om bij Wiver te werken vanwege de veelzijdige werkzaamheden. Scholing en doorgroei mogelijk. Bedrijfsauto.

Toppers

Top bedrijf , alles is bespreekbaar Als er problemen zijn wordt het gelijk opgelost En een fijne werksfeer

Leuk en afwisselend werk, met mogelijkheid voor werken op een locatie voor langere periode

Leuk bedrijf , goeie en duidelijke afspraken . Doorgroei mogelijkheden. Werk kleding ect , allemaal goed geregeld . En op vrijdag een borrel op de zaak

Pluspunten

Goeie communicatie, salaris netjes optijd, leuke werksfeer

Gezellig

Gezellige sfeer vriendelijk en voelde me op me gemak erg belangrijk.

Tevreden

Niets te melden anders dan dat ik tevreden ben. Ik heb goede ervaringen. Het is dankbaar werk en ik krijg veel fooi. De lange werkdagen zijn echter een klein minpuntje.

Pluspunten

Dankbare taak vanwege fooi

Minpunten

Vermoeidheid veroorzaakt door lange werkdagen

Alleen maar tijdelijk werken

Het is geen slecht bedrijf, maar het is zeker geen aanrader. Het salaris wordt hoog ingeschat en met het contract tekenen valt het vies tegen. Ook moet je standaard één uur pauze opgeven zelfs als dit maar een kwartier of dergelijk is geweest.

Pluspunten

Je kan auto voor 50euro per week krijgen

Minpunten

Je wordt niet genoeg vergoed voor het fysiek belastende werk dat je doet.

16 augustus 2021
Goedemiddag, vervelend dat het niet helemaal is wat je er van verwacht hebt. We nodigen je graag uit om op kantoor langs te komen zodat we naar een oplossing kunnen kijken. Het is namelijk niet zo dat er standaard een uur pauze geschreven moet worden.

Totale werksfeer bij wiver

Leuk werksfeer leuke collega's soms ietsjes harder werken dan normaal en je leert elke dag ietsjes meer👍👍👍

Fijn bedrijf

Ik werk nu al bijna 5 jaar bij Wiver. Heb m'n rijbewijs C mogen halen en ze helpen me en denken mee. Fijn kantoorpersoneel en fijne collega's natuurlijk is het soms wat rustiger maar dat is ook wel eens fijn. Salaris is vrijwel altijd op tijd en ik heb 'n mooie nieuwe auto van de zaak. Gewoon dik tevreden.

Pluspunten

Bedrijfsauto, collega's

Minpunten

Soms reserve, sommige werkplekken zijn minder leuk

gezellige werksfeer

er is geen dag hetzelfde, ik hou wel van afwisseling in het werk, verhuizer,montageklussen,huismeester,bijrijder etc.

Pluspunten

flexibele werkgevers

Minpunten

af en toe reserve staan, je wilt toch graag werken

Leuk ervaring geweest

Voor wiver werken was voor mij nieuw en tegelijkertijd een rijk en leuk ervaring.

Nee, gewoon nee

Je solliciteert met goede moed terwijl je aangeeft geen eigen vervoer te hebben en er word dood leuk gezegd dat het niks word omdat je niet mobiel bent. Geen woord gezegd over het kunnen uitgeven van een eigen auto, als ik die namelijk wel aangeboden kreeg maakte het mij niet eens uit waar ik heen zou moeten en op wat voor tijden. Beetje misleidende titel info wel ..

30 augustus 2021
Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vond dat je een auto verwachtte en die niet direct klaarstond. We hebben een wagenpark van 130 auto's en we hebben een aantal beschikbaar. Heb je interesse bel ons dan.

Altijd gezellig

Veel dingen geleerd over het vak verhuizen. Veel plaatsen gezien. Eindtijden soms wat té verschillend. Fijne uitzendbureau

Minpunten

soms lange dagen

Niet goed geregeld

gesolliciteerd op een functie in Almere Wiver heeft mij gebeld wanneer kun je beginnen maandag was oké,maar moest eerst bij hun langs komen om paspoort of ID te laten zien. Voor niks daar naartoe gegaan De functie was weg.dan probeerden ze nog een ander functie te geven wat afgedankt is. Als ik iets anders wil, ga ik daar zelf op solliciteren.

Pluspunten

Minpunten

Slecht geregeld

4 december 2018
Beste kandidaat jammer dat het zo gelopen is, de vacatures gaan op dit moment heel snel en de klant in dit geval belt ons last minute dat de vacature al is ingevuld. Helaas kunnen wij daar niet veel aan doen. We proberen in zo'n situatie altijd direct naar andere opties te kijken om je toch aan het werk te krijgen. Jammer dat het voelde als een afdankertje, dat is niet hoe het bedoelt was. We nodigen je dan ook graag uit om wel een juiste functie voor je te vinden.

Wanneer er iets denkt Wiver erg goed met je mee

Gewoon een goed bedrijf niets mis mee een aanrader voor elk verhuisbedrijf :)

Pluspunten

Meedenken

Minpunten

niet op een vaste dag betaald krijgen

Leuke en gezellige werkomgeving met vakbekwame mensen

Ik werk nu al iets meer dan 2 jaar bij Wiver en ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad. Ondanks dat ik niet vaak op kantoor kom is het altijd gezellig als ik er ben en word ik goed geholpen. Ook vanuit de planning is het 9 van de 10 keer duidelijk waar je naartoe moet en hoe laat je er moet zijn. Met mijn collega’s op de werkvloer is het ook altijd gezellig. Dus voor mij is Wiver een leuke en gezellige werkgever met leuk en vakbekwaam personeel. Op kantoor en op de werkvloer

Pluspunten

Flexibel, duidelijk

Minpunten

Weinig doorgroeimogelijkheden

gezellige en positieve werkomgeving

Ben nu sinds 2014 bij wiver ben bij intake goed voorgelicht over de werkzaamheden en uren die je kunt maken. Bij eventuele problemen en of andere zaken worden deze altijd serieus opgepakt en je krijgt altijd een antwoord. Doorgroeien kan maar is afhankelijk van je eigen inzet en opgedane ervaring. Als je in de pool werkzaam bent wordt je op tijd ingelicht over de werkzaamheden,tijden en bij wie je je moet melden of waar. Ik ben zelf nu gedetacheerd bij van dijk en ervaar dat als zeer prettig dat die mogelijkheid er na verloop van tijd is voor het personeel. Kortom ik vind wiver een fijne werkgever en het personeel dat in nijmegen werkt is ook zeer prettig om mee te werken. Een klein puntje waar over nagedacht zou kunnen worden is als je ver weg moet naar een klus om een te gemoed koming te geven (bijvoorbeeld reis uurtje). En misschien een wat beter uurloon om de werknemers nog meer te motiveren te blijven. personeel zo snel mogelijk een gedegen opleiding geven. Nogmaals ik ervaar het werken voor wiver nijmegen zeer positief

Pluspunten

prettige wergever

Minpunten

zie boven

Afwisselend werk, goede werksfeer.

Elke dag is anders, de ene dag zit je op een project verhuizing voor een bedrijf de andere dag particulier bij mensen thuis.

Pluspunten

Een goed salaris

Minpunten

Lange werkdagen

Leuk en fysiek werk!

Ik werk nu bijna een half jaar voor Wiver Logistiek en heb het nog steeds ontzettend naar mijn zin. Het is leuk, afwisselend werk en fysiek dus het verveeld niet snel. Collega’s zijn aardig en planning wordt goed gecommuniceerd.

Pluspunten

Fijne werkzweer, afwisselend werk, actief werk

Leuk bedrijf leuke sfeer

Ik werk al lange tijd voor Wiver en ik kan alleen maar zeggen met ontzettend veel plezier. Natuurlijk zijn er mindere dagen maar dat is overal wel zo. Als je goed werk verricht en jezelf goed laat zien bij de klanten is er genoeg te werken. De beloftes die ze maken worden zeker waargemaakt als je jezelf maar positief laat zien, altijd op tijd bent en bereikbaar bent. Ik heb opleidingen gehad een fijn autootje waar ik zelfs prive wat mee mag rijden en elke week mijn salaris op tijd binnen omdat ik mijn briefjes op tijd aanlever. Zoals bij elk werk is het geven en nemen als je dat kan zit je hier prima!!!

Pluspunten

Auto van de zaak, betaling op tijd, leuke collega's zowel op de werkvloer als op kantoor

Minpunten

Eigenlijk geen

(H)eerlijke werkgever

Ik werk nu ruim 3 jaar bij Wiver en heb het er enorm naar mijn zin. Wat me erg opvalt is dat ik vanuit mijn functie te maken heb met zeer verschillende soorten mensen maar dat we iedereen een kans willen geven die aangeeft graag te willen werken. Duidelijkheid moet zijn dat ze zelf de slingers op moeten hangen en er een feestje van moeten maken. Namelijk met een eigen inzet, sterk karakter, verantwoordelijkheidsgevoel en betrouwbaarheid creëer je een vaste baan die leidt tot interne opleidingen, een auto van de zaak, doorgroeimogelijkheden en overname bij een van onze klanten! Loonbetalingen zijn stipt, ik krijg veel vrijheid om mijn werk invulling te geven en ik voel me daarom een goede dienstverlener in mijn eigen persoonlijkheid voor mijn klanten/opdrachtgevers maar ook onze werknemers.

Pluspunten

Dichtbij mijn thuis, zelfstandige baan, opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Kan ik zo niet opkomen

Weinig uren & grote reisafstanden

Veel minder uren per week kunnen werken dan dat er beloofd was. Er waren weken bij van maar één werkdag. Als je daar vervolgens iets van zegt krijg je als antwoord dat je blij moet zijn dat je werk hebt. Daarbij moet je geregeld met je eigen auto grote afstanden afleggen waarbij je vergoeding maximaal een tientje is. Werkdagen van rond de drie uur komen helaas ook voor.

28 augustus 2018
Dank voor je review. Jammer dat je niet echt iets is wat bij je past. Dat spijt ons te horen. De werktijden hangen af van de grootte van de klus, dat varieert. en soms heb je een verhuizing vlakbij en soms verder weg. Daarom rijden medewerkers ook een auto van de zaak. We wensen je veel succes verder.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wiver Logistiek. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Wiver Logistiek