Winparts

5: Winparts reviews van werknemers

Vrijheid, geen dag hetzelfde, en een gemoedelijke sfeer.

Ik werk nu een paar maanden bij Winparts, heb het er erg naar mijn zin. Het is geen dag hetzelfde, je hebt veel afwisseling in je werk. Bij Winparts werken, is terecht komen in een warm bad. De sfeer binnen het bedrijf is open en gezellig. Je hebt hele fijne collega's, veel vrijheid en doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Gezellige en gemoedelijke sfeer

Jong en groeiend bedrijf

Winparts is een dynamisch bedrijf waar geen dag gelijk is, waar ik zelfs na zoveel jaren nog altijd met plezier heen ga en elke dag nog nieuwe dingen kan leren. Hard werken wordt beloond, er zijn goede doorgroei mogelijkheden en er wordt naar je geluisterd, iedereen speelt een belangrijke rol in het succes van het bedrijf. Er wordt voldoende uitdaging aangeboden en je bent altijd omringd door een jong en vooral heel leuk team.

Pluspunten

Je telt echt mee!

Goeie werksfeer met doorgroei mogelijkheden

Ik werk nu een paar jaar bij Winparts en ik verveel me geen dag. Dit komt doordat er geen één dag gelijk is en je veel uitdaging hebt in het werk. Daarbij word je in het begin goed begeleid en word je niet gelijk in het diepe gegooid. Doordat Winparts een groeiend bedrijf is, zijn er genoeg doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Open en sfeervolle werkomgeving

Zeker een aanrader om bij Winparts te werken. Werk hier nu meer dan een jaar en het bevalt mij zelfs beter dan verwacht. De sfeer is heel open en er is veel mogelijk. Ook zijn er genoeg mogelijkheden om door te groeien of meer op te pakken als je dat wilt. Je kan alles vragen en ze gaan er serieus mee om. Ook hebben we regelmatig gezellige activiteiten zoals een BBQ.

Pluspunten

Veel vrijheid

Minpunten

Stukje rijden vanaf stad

Zeer veel vrijheid, eigen invulling en positieve energie van collega's

Zeer veel vrijheid, eigen invulling en positieve energie van collega's. Alles is mogelijk, zolang het maar in het kader is van het bedrijf vooruit helpen is. 30% groei jaar op jaar, dus erg gezond bedrijf met een nuchter bedrijfsbeleid.

Pluspunten

Zeer veel vrijheid, eigen invulling en positieve energie van collega's

Minpunten

Afgelegen locatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Winparts. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Winparts met

• Winparts