Willemsen de Koning Personenvervoer

Willemsen de Koning Personenvervoer Reviews

Prima werkgever

Ik vind Willemsen de Koning een prima werkgever. Ik werk al bijna vijf jaar als groepschauffeur voor dit bedrijf en ik doe het nog steeds met veel plezier!

Pluspunten

Je mag altijd met je taxi naar bijeenkomsten en cursussen.

Leuk werk maar mis communicatie

In de twee jaar dst ik er gewerkt heb nooit gevraagd hoe het met me gaat. Ik bedoel geen functioneringsgesprek, maar interesse. Verder wordt er veel aan je vaste route getrokken. Soms na overleg, maar vaak ook niet. Dit hoor ik ook veel van collega’s. Iemand anders rijdt dan jouw route en is niet op de hoogte van afspraken die gemaakt zijn tijdens de kennismaking met de ouders. Tijdens de kennismaking een app ingevuld die niet goed werkte. Dit gemeld maar nooit meer wat van gehoord. Volgorde van de ritten staan soms niet goed in de BCT. Als iemand anders de route moet rijden gaat dat fout. Meerdere keren gemeld per mail en via de telefoon, maar helpt niets. Communicatie moet een stuk beter. Jammer want het werk is leuk, de band die je opbouwt met de kinderen/ouderen. Uit de advertentie:Structuur en regelmaat is waar onze doelgroep behoefte aan heeft. Hierin speel je als chauffeur een belangrijke rol.Dit kan WDK niet waarmaken in mijn ogen

Pluspunten

Erg leuk werk

Minpunten

Gebrekkige communicatie en je afhalen van je vaste route

Kutbedrijf

Liegen en vriendjespolitiek is daar bedrijfscultuur. Slechtste communicatie ooit met planners

heel tevreden om bij willemsen de koning te werken

word altijd goed naar je geluistert maar als je een voor stel heb om trent de route die horen ze niet altijd aan en dan is het weer bellen van moeder uit dat het kintje wel in de route staat zonder chauffeur en als daar in de buurt ben en plaats heb waarom zetten ze het dan niet gewoon bij mij op de rit want de andre dagen staat ze er wel bij mij op.

Pluspunten

dat er altijd lekker koffie is

Leuk werk

Je krijgt weinig tot geen antwoord op mail of op de berichten via het portaal. Je staat telefonisch lang in de wachtrij

prettige werksfeer en een net bedrijf en mooie wagenpark

met mijn meer dan 10 jaar ervaring als taxichauffeur ben ik bijna een jaar in dienst geweest bij deze taxifirma wdk groep.nl maar door te weinig uren heb ik besloten om verder te solliciteren en kan ik meer uren krijgen elders heb hier in de regio provincie groningen met veel plezier gewerkt eerst leerlingen vervoer en later voor de cosis groningen dagbesteding zou graag willen blijven als ik meerdere uren had maar helaas hebbben ze hier in de regio te min werk waardoor ik hier ben gestopt zou het bedrijf wel aanbevelen voor mensen die part time willen werken nette wagenpark en op tijd je loon op de rekening wat bij vele andere taxibedrijven wel eens ontbreekt!!

Pluspunten

bedrijfs rolstoelbus bij huis, prettige werksfeer, op tijd loonuitbetaling

Minpunten

veel verloop van planners en soms moeilijk te bereiken via telefoon of mail

Leuke baan als aanvuling.

Leuke ervaring gehad als chauffeur en met het vervoeren van de personen.

Leuke collega’s, heb er met plezier gewerkt

Leuke cosisrit, ik heb het reuze naar m’n zin gehad. Het enige wat jammer was dat ik minder uren kreeg ipv meer. Dat is de reden geweest dat ik een ander taxibedrijf heb gezocht. Maar voor de rest was alles prima en vond ik het jammer om afscheid te moeten nemen ook voor mijn vaste groep. Het is aan te raden voor chauffeurs om bij Willemsen de Koning te gaan werken, prima werkgever. Er is één ding wat jezelf moet hebben, heel veel van autorijden houden en van de mensen waar je mee omgaat.

Een hele grote werkgever, waarbij het persoonlijk contact met chauffeurs op het 2e plan staat, althans naar mijn ervaring.

Als chauffeur hang je niet zelden tussen de animositeit die soms ontstaat tussen opdrachtgever en opdrachtnemer.

Goed geregeld met alles

Ik had hier veel eerder moeten solliciteren. Hier zijn ze collegiaal en vriendelijk tegenover je. Je word niet afgesnauwt. Alleen af en toe is hier een nadeel met bereikbaarheid telefonisch, je moet lang op wachten.

Pluspunten

Betere baas kan je niet hebben

Minpunten

nvt

Gezellig werkomgeving

Ik vond het leuk om voor ze te werken maar salaris was laag

Pluspunten

Bussen worden goed onderhoud

Minpunten

Minpunten zijn salaris en werkuren

Geweldige sociale contacten hele goede werksfeer

Ben halverwege november 2020 begonnen, werk met heel veel plezier bij het bedrijf, ga elke dag met een lach op mijn gezicht naar de bus, hele goede sfeer onderling met de planners, salarisadministratie , wagenpark, als je wat wil weten van de planners , je krijgt overal antwoord op. Privé en werk is heel goed te scheiden, heb een ontzettende leuke groep in de bus, die spontaan gaan meezingen met een liedje op de radio. Ben heel blij dat ik het zo goed getroffen heb bij Willemsen de Koning, deze bazen moet je met een lantaarntje zoeken. Hoop nog vele jaren voor hun te mogen werken

Pluspunten

Je bent zo vrij als een vogel

Minpunten

Zijn er niet

Heel mooi bedrijfsgebouw

In de tweede helft van 2020 begonnen met Doelgroepen Vervoer in het noorden. Heb het ontzettend naar mijn zin, en ga iedere dag beginnen met een lach op mijn gezicht. Ik heb het met dit bedrijf zo goed getroffen ,als je vraag hebt, en je belt of stuurt een mail krijg je direct antwoord terug. Ben ontzettend blij met Willemsen de Koning en hoop er nog jaren voor te mogen rijden .

Pluspunten

Super sociale en vriendelijke collega, s

Minpunten

Heb ik niet

Vriendelijk en alles goed geregeld

Sollicitatie liep heel vlotjes. Ook het gesprek ervan. Kennismaking liep ook heel goed met de bus ophalen. Ook al heb je ervaring, je word ingeleerd en je kan terug vallen bij problemen met je coach/planners. Het is veel beter geregeld als bij me vorige werkgevers.Ik werk hier met plezier.

Pluspunten

Beter geregeld met alles

Minpunten

Wegens corona-tijd. Minder je kan werken.

Een prima bedrijf om voor te werken

Dit bedrijf voldoet aan mijn persoonlijke wensen en omstandigheden. Ik heb het prima naar mijn zin.

Pluspunten

Goede begeleiding (mail en telefonisch) Veel informatie vanuit de bedrijfsschool

Minpunten

Geen, afgestemd op mijn situatie

Prima werkgever, afspraken worden moeilijk nagekkmen

Bij sollicitatie aangegeven hoeveel uur ik zou willen werken, en ook dat ik hiervoor een baan ging opzeggen. De beloofde uren pas na 9 maanden gekregen. Financieel heeft dat wel de moedige gevolgen gehad. Verder wel leuk bedrijf om te werken, prima materieel. Maar ipv 20 uur 10 uur gekregen. Vervolgens was het heel moeilijk om contact te krijgen met de personeels man. Pas na 6 maanden kreeg ik antwoord op mijn vragen. Salaris was keurig in lijn met mijn ervaring.

Pluspunten

Salaris/materieel

Minpunten

Te weinig uren beschikbaar

Taxichauffeur vraag afhankelijk vervoer

Leuke afwisselende baan. Geen enkele dag is hetzelfde. Goede sfeer onder de collega's. Ook met de planner is er goed contact. er is goed overleg met de leiding gevende. Het werkt altijd van 2 kanten.

Leuk werk

Vrijwel geen of slecht contact met de werkgever. Alleen op de standplaats was er contact met de teamleider.Het werk was wel leuk.Maar na 2 jaarcontracten mocht ik vertrekken.

Pluspunten

leuk werk

Minpunten

slecht contact

Sterke nadruk op kwaliteit van dienstverlening

Ik ben sinds september onder contract in leerlingenvervoer. 1) Dankzij de mentor is de inwerkperiode gemakkelijker; je hebt een aanspreekpersoon. 2) De bedrijfsschool van WDK is uitstekend en biedt de mogelijkheid online veel informatie te krijgen. Cursussen / trainingen worden afgesloten met een certificaat. 3) Klanten zijn niet de doorsnee kinderen en vragen aandacht. Om de ritjes leuk te maken (en de kinderen te helpen zich fatsoenlijk te gedragen) heb ik kleurplaten en -potloden aangeschaft. Ze vinden het prettig om te kleuren en ik merk dat ze lekker rustig zijn. Komt de rijstijl ook ten goede; ze mogen immers niet buiten de lijntjes kleuren door slechte rijstijl. ;-)4) modern wagenpark.

Pluspunten

duidelijke planning

Minpunten

vooralsnog geen minpunten

Prima bedrijf, aardige collega's en goede dienstverlening

Prima bedrijf met aardige collega's, prima service en contact. Trots om te mogen werken hier.

Erg leuk werk

Ik ben net chauffeur leerlingen vervoer geworden en het bevalt me goed. Leuke collega's en leuke kinderen. Genoeg tijd voor privé.

Pluspunten

Goede balans tussen werk en privé.

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Willemsen de Koning Personenvervoer. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Willemsen de Koning Personenvervoer met

Meer informatie over Willemsen de Koning Personenvervoer in populaire locaties