Willemsen de Koning Personenvervoer

Willemsen de Koning Personenvervoer Reviews

Sollicitatie liep heel vlotjes. Ook het gesprek ervan. Kennismaking liep ook heel goed met de bus ophalen. Ook al heb je ervaring, je word ingeleerd en je kan terug vallen bij problemen met je coach/planners. Het is veel beter geregeld als bij me vorige werkgevers.Ik werk hier met plezier.
Pluspunten
Beter geregeld met alles
Minpunten
Wegens corona-tijd. Minder je kan werken.
Dit bedrijf voldoet aan mijn persoonlijke wensen en omstandigheden. Ik heb het prima naar mijn zin.
Pluspunten
Goede begeleiding (mail en telefonisch) Veel informatie vanuit de bedrijfsschool
Minpunten
Geen, afgestemd op mijn situatie
Bij sollicitatie aangegeven hoeveel uur ik zou willen werken, en ook dat ik hiervoor een baan ging opzeggen. De beloofde uren pas na 9 maanden gekregen. Financieel heeft dat wel de moedige gevolgen gehad. Verder wel leuk bedrijf om te werken, prima materieel. Maar ipv 20 uur 10 uur gekregen. Vervolgens was het heel moeilijk om contact te krijgen met de personeels man. Pas na 6 maanden kreeg ik antwoord op mijn vragen. Salaris was keurig in lijn met mijn ervaring.
Pluspunten
Salaris/materieel
Minpunten
Te weinig uren beschikbaar
Leuke afwisselende baan. Geen enkele dag is hetzelfde. Goede sfeer onder de collega's. Ook met de planner is er goed contact. er is goed overleg met de leiding gevende. Het werkt altijd van 2 kanten.
Vrijwel geen of slecht contact met de werkgever. Alleen op de standplaats was er contact met de teamleider.Het werk was wel leuk.Maar na 2 jaarcontracten mocht ik vertrekken.
Pluspunten
leuk werk
Minpunten
slecht contact
Ik ben sinds september onder contract in leerlingenvervoer. 1) Dankzij de mentor is de inwerkperiode gemakkelijker; je hebt een aanspreekpersoon. 2) De bedrijfsschool van WDK is uitstekend en biedt de mogelijkheid online veel informatie te krijgen. Cursussen / trainingen worden afgesloten met een certificaat. 3) Klanten zijn niet de doorsnee kinderen en vragen aandacht. Om de ritjes leuk te maken (en de kinderen te helpen zich fatsoenlijk te gedragen) heb ik kleurplaten en -potloden aangeschaft. Ze vinden het prettig om te kleuren en ik merk dat ze lekker rustig zijn. Komt de rijstijl ook ten goede; ze mogen immers niet buiten de lijntjes kleuren door slechte rijstijl. ;-)4) modern wagenpark.
Pluspunten
duidelijke planning
Minpunten
vooralsnog geen minpunten
Prima bedrijf met aardige collega's, prima service en contact. Trots om te mogen werken hier.
Ik ben net chauffeur leerlingen vervoer geworden en het bevalt me goed. Leuke collega's en leuke kinderen. Genoeg tijd voor privé.
Pluspunten
Goede balans tussen werk en privé.
Minpunten
Leuke werksfeer, fijne collega’s. Uitstekende samenwerking tussen chauffeur, planner en werkplaats .
Pluspunten
Bus aan huis
Minpunten
Minimaal salaris
Leuke baan. Je kunt echt een verschil maken. Dat is leuk. Je kunt alleen niet 40 uur per week werken.
In 2017 begonnen bij wdk via taxiwerq . Het is een prima bedrijf . Je kan daar over alles praten en er word zeker geluisterd . Het salaris word altijd op tijd betaald . Dus ik beveel het aan .
Ik werk nu vanaf 2017 bij wdk en heb het daar erg naar de zin ik ben doorgegroeid naar Mentor chauffeur en zo leer ik veel mensen kennen leuke collega,s en college,s en een hele leuke doelgroep mensen met een beperking en voornamelijk rolstoel vervoer ik bereik dit jaar nog mijn pensioen leeftijd maar als mijn lichaamsgeur volhoud ga ik gewoon door.
Slechte ervaring hier opgedaan. Heel stressvol, weinig waardering en hun inkomsten gaan voor mijn welzijn
Fijn om zelf de route te kunnen plannen en het contact is zeer prettig.
Leuk om.met kinderen te werken maar dat geld ook voor de oudere
Teveel haantje gedrag en weinig of geen waardering voor je werk en maar werk aan nemen maar geen idee hoeveel werkzaamheden hier uit komen en het een zeggen en het andere doen
Als je wil altijd werk als je je inzet best doorgroeimogelijkheden. Je kan vrije dagen goed plannen.
Had nog nooit zo'n mooie en leerzame baan gehad met mij als ' hoofdverantwoordelijke ' onderweg. Ik wilde het maar voor hooguit een jaar of twee doen maar...het werk is dusdanig zó superleuk dat het zo maar langer kan worden. Het geeft mij een voldaan gevoel dat mensen veilig thuiskomen en dat ik dáár waardering voor terugkrijg.
Pluspunten
Waardering vanuit het bedrijf en de klant etc.
Minpunten
Geen.
Erg warm ontvangen Leuke collega's Positieve werksfeer Staat zeker open voor nieuwe ideeën Leuke combinatie van theoretisch- en praktisch opgeleiden Genoeg ontwikkelmogelijkheden Lekkere koffie !
Pluspunten
Leuke werksfeer
Helaas, je hebt als chauffeur niets in te brengen! Keer op keer je vraag herhalen mag nog wel eens helpen. Management is bezig uit te breiden en heeft geen oog voor konsekwenties daarvan voor kinderen, ouders en scholen. Ondanks herhaalde verzoeken de kinderen in de bus niet te wijzigen, wordt er steeds weer gewijzigd, toezeggingen worden niet gehouden. Omdat ik de kinderen en de school fijn vind, blijf ik, maar dat heeft niets met het bedrijf te maken.
Leuke afwisselende baan in een team met leuke collega’s