Willemsen de Koning Personenvervoer

Willemsen de Koning Personenvervoer Reviews

Goed geregeld met alles

Ik had hier veel eerder moeten solliciteren. Hier zijn ze collegiaal en vriendelijk tegenover je. Je word niet afgesnauwt. Alleen af en toe is hier een nadeel met bereikbaarheid telefonisch, je moet lang op wachten.

Pluspunten

Betere baas kan je niet hebben

Minpunten

nvt

Gezellig werkomgeving

Ik vond het leuk om voor ze te werken maar salaris was laag

Pluspunten

Bussen worden goed onderhoud

Minpunten

Minpunten zijn salaris en werkuren

Geweldige sociale contacten hele goede werksfeer

Ben halverwege november 2020 begonnen, werk met heel veel plezier bij het bedrijf, ga elke dag met een lach op mijn gezicht naar de bus, hele goede sfeer onderling met de planners, salarisadministratie , wagenpark, als je wat wil weten van de planners , je krijgt overal antwoord op. Privé en werk is heel goed te scheiden, heb een ontzettende leuke groep in de bus, die spontaan gaan meezingen met een liedje op de radio. Ben heel blij dat ik het zo goed getroffen heb bij Willemsen de Koning, deze bazen moet je met een lantaarntje zoeken. Hoop nog vele jaren voor hun te mogen werken

Pluspunten

Je bent zo vrij als een vogel

Minpunten

Zijn er niet

Heel mooi bedrijfsgebouw

In de tweede helft van 2020 begonnen met Doelgroepen Vervoer in het noorden. Heb het ontzettend naar mijn zin, en ga iedere dag beginnen met een lach op mijn gezicht. Ik heb het met dit bedrijf zo goed getroffen ,als je vraag hebt, en je belt of stuurt een mail krijg je direct antwoord terug. Ben ontzettend blij met Willemsen de Koning en hoop er nog jaren voor te mogen rijden .

Pluspunten

Super sociale en vriendelijke collega, s

Minpunten

Heb ik niet

Vriendelijk en alles goed geregeld

Sollicitatie liep heel vlotjes. Ook het gesprek ervan. Kennismaking liep ook heel goed met de bus ophalen. Ook al heb je ervaring, je word ingeleerd en je kan terug vallen bij problemen met je coach/planners. Het is veel beter geregeld als bij me vorige werkgevers.Ik werk hier met plezier.

Pluspunten

Beter geregeld met alles

Minpunten

Wegens corona-tijd. Minder je kan werken.

Een prima bedrijf om voor te werken

Dit bedrijf voldoet aan mijn persoonlijke wensen en omstandigheden. Ik heb het prima naar mijn zin.

Pluspunten

Goede begeleiding (mail en telefonisch) Veel informatie vanuit de bedrijfsschool

Minpunten

Geen, afgestemd op mijn situatie

Prima werkgever, afspraken worden moeilijk nagekkmen

Bij sollicitatie aangegeven hoeveel uur ik zou willen werken, en ook dat ik hiervoor een baan ging opzeggen. De beloofde uren pas na 9 maanden gekregen. Financieel heeft dat wel de moedige gevolgen gehad. Verder wel leuk bedrijf om te werken, prima materieel. Maar ipv 20 uur 10 uur gekregen. Vervolgens was het heel moeilijk om contact te krijgen met de personeels man. Pas na 6 maanden kreeg ik antwoord op mijn vragen. Salaris was keurig in lijn met mijn ervaring.

Pluspunten

Salaris/materieel

Minpunten

Te weinig uren beschikbaar

Taxichauffeur vraag afhankelijk vervoer

Leuke afwisselende baan. Geen enkele dag is hetzelfde. Goede sfeer onder de collega's. Ook met de planner is er goed contact. er is goed overleg met de leiding gevende. Het werkt altijd van 2 kanten.

Leuk werk

Vrijwel geen of slecht contact met de werkgever. Alleen op de standplaats was er contact met de teamleider.Het werk was wel leuk.Maar na 2 jaarcontracten mocht ik vertrekken.

Pluspunten

leuk werk

Minpunten

slecht contact

Sterke nadruk op kwaliteit van dienstverlening

Ik ben sinds september onder contract in leerlingenvervoer. 1) Dankzij de mentor is de inwerkperiode gemakkelijker; je hebt een aanspreekpersoon. 2) De bedrijfsschool van WDK is uitstekend en biedt de mogelijkheid online veel informatie te krijgen. Cursussen / trainingen worden afgesloten met een certificaat. 3) Klanten zijn niet de doorsnee kinderen en vragen aandacht. Om de ritjes leuk te maken (en de kinderen te helpen zich fatsoenlijk te gedragen) heb ik kleurplaten en -potloden aangeschaft. Ze vinden het prettig om te kleuren en ik merk dat ze lekker rustig zijn. Komt de rijstijl ook ten goede; ze mogen immers niet buiten de lijntjes kleuren door slechte rijstijl. ;-)4) modern wagenpark.

Pluspunten

duidelijke planning

Minpunten

vooralsnog geen minpunten

Prima bedrijf, aardige collega's en goede dienstverlening

Prima bedrijf met aardige collega's, prima service en contact. Trots om te mogen werken hier.

Erg leuk werk

Ik ben net chauffeur leerlingen vervoer geworden en het bevalt me goed. Leuke collega's en leuke kinderen. Genoeg tijd voor privé.

Pluspunten

Goede balans tussen werk en privé.

Fijne werksfeer

Leuke werksfeer, fijne collega’s. Uitstekende samenwerking tussen chauffeur, planner en werkplaats .

Pluspunten

Bus aan huis

Minpunten

Minimaal salaris

prettig werken

Leuke baan. Je kunt echt een verschil maken. Dat is leuk. Je kunt alleen niet 40 uur per week werken.

Prima werkgever

In 2017 begonnen bij wdk via taxiwerq . Het is een prima bedrijf . Je kan daar over alles praten en er word zeker geluisterd . Het salaris word altijd op tijd betaald . Dus ik beveel het aan .

Ik ben overgestapt van connexxion naar WDK en dat was de beste keus in mikn carrière.

Ik werk nu vanaf 2017 bij wdk en heb het daar erg naar de zin ik ben doorgegroeid naar Mentor chauffeur en zo leer ik veel mensen kennen leuke collega,s en college,s en een hele leuke doelgroep mensen met een beperking en voornamelijk rolstoel vervoer ik bereik dit jaar nog mijn pensioen leeftijd maar als mijn lichaamsgeur volhoud ga ik gewoon door.

Planning is zeer chaotisch, ze ontvangen veel subsidie voor je baan. Laag loon zonder uitbreiding van uren

Slechte ervaring hier opgedaan. Heel stressvol, weinig waardering en hun inkomsten gaan voor mijn welzijn

Veel vrijheid

Fijn om zelf de route te kunnen plannen en het contact is zeer prettig.

Leuk werk

Leuk om.met kinderen te werken maar dat geld ook voor de oudere

Zie review voor samenvatting

Teveel haantje gedrag en weinig of geen waardering voor je werk en maar werk aan nemen maar geen idee hoeveel werkzaamheden hier uit komen en het een zeggen en het andere doen

Leuk bedrijf

Als je wil altijd werk als je je inzet best doorgroeimogelijkheden. Je kan vrije dagen goed plannen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Willemsen de Koning Personenvervoer. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.1

• Willemsen de Koning Personenvervoer