Wildlands Adventure Zoo Emmen

17: Wildlands Adventure Zoo Emmen reviews van werknemers

Prima bijbaantje

Het werk bij wildlands is prima als je een bijbaantje zoekt, het is goed te combineren met school en als je duidelijk de dagen door geeft dat je kan werken houden ze zich hier aan. Voor de rest aardige collega’s en leidinggevende die jou met respect zullen behandelen.

mindere werk omgeving

Werken heel veel achterbakse collega's met name bepaalde mensen in de keuken . Die er al langer werken met name in de keuken. En relatief weinig uren wat je er kunt werken. Doordat je vroeger naar huis word gestuurd als er weinig werk is

Pluspunten

veel contact met gasten

Minpunten

korte uren.

Informatie over Wildlands Adventure Zoo Emmen

Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Geen stress
  • Ondersteunende omgeving

Goed berijf om te leren en werken

Goede omgeving om te leren en werken. Gevarieerd werk en een gezellig team. Kortom leuk om te werken.

Pluspunten

Grote kantine, groote aanbod in snacks en drinken

Minpunten

Nog niet opgemerkt.

Gezellig en afwisselend werk

Werken in een gezellig team met afwisselende werklocaties. Zo sta je de ene dag in een restaurant, en de andere dag run je een kiosk of mobile.

Pluspunten

Gezellig en afwisselend

Minpunten

Lange dagen en minimum loon

veel geleerd

Bij wildlands krijg je de mogelijkheid om door te groeien waardoor je erg veel leert van jezelf maar ook hoe het bedrijf in elkaar zit.

Leukste werkplek van Drenthe

Super leuke sfeer onder de collega's, prachtige werkomgeving. Korte lijntjes, wisselende werkzaamheden, geen dag is hetzelfde.

geweldige werkplek

wildlands is geweldig om te werken ,alle gezellige collegas en natuurlijk de dieren en omgeving

onzeker

geen toekomst geen doorgroei na je contract voor jou 10 anderen

Pluspunten

dicht bij

Minpunten

veel

Gezellige maar veeleisende werkplek

Het baantje betreft een weekendbaan waarbij je de weekenden beschikbaar moet zijn. De collega's zijn erg gezellig en het werk is vaak ook heel leuk om te doen. Wel wordt er van je verwacht dat je als het ware je weekend opgeeft, aangezien je vaak de hele dag werkt in het weekend. Het management is over het algemeen goed en aardig in de omgang. Een typische dag bevat meestal bestellingen opnemen, bestellingen doorgeven of klaarmaken, bijvullen, zaal en terras schoonhouden, zelfstandig een voedselmobile bedienen.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Minimumloon en lange dagen

Gezellige werkomgeving

De collega's bij Wildlands zijn erg vriendelijk. De werkomgeving is ook mooi.

Pluspunten

Mooie werkomgeving, gratis personeelskaart.

Minpunten

Vermoeiende werkdagen

Gezellige werkomgeving

Fijne werkomgeving, maar moeilijk te combineren met privesituatie ivm wisselende werktijden.

Gezellige sfeer

Ik vond het een leuke 2 jaar. Ik heb er veel geleerd, onder andere hoe ik goede gesprekken moet voeren met de bezoekers. Het was altijd heel gezellig om samen met collega's te werken. Waar ik wel tegenop zat was de verhouding tussen loon en werk. Ik moest veel doen voor weinig loon.

Ia een hele fijne plek leuke sfeer goede mensen

Geweldige plek leuke mensen je leert veel kunt er goed samenwerken en helpen met een lag

Leuke werkplek, leuke collega's en een lekkere werksfeer

Ik heb bijna een half jaar voor WILDLANDS adventure zoo gewerkt, altijd met heel veel plezier. Je werkt in een leuk en gezellig team. Je hoeft je nooit te vervelen, er is altijd wel wat te doen, ook de evenementen die WILDLANDS heeft, zorgt voor veel afwisselend werk. Mocht ik de kans krijgen om weer bij WILDLANDS aan het werk te gaan, zal ik het zeker doen

Pluspunten

Gratis toegang tot de club van 11, andere parken in Nederland

Minpunten

geen reiskostenvergoeding voor hulp/vakantiemedewerkers

Een groot avontuur!

En dag bij WILDLANDS is nooit hetzelfde. Elke dag is weer een nieuw avontuur!

Leuk bedrijf

Mogelijkheden tot hogerop te komen. Over het algemeen drukke dagen, behalve winter periode. Leuke collega's

Mooie werkomgeving

Balans tussen vrijwilligers en betaalde krachten niet fijn.

Pluspunten

Gratis toegang

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Wildlands Adventure Zoo Emmen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Wildlands Adventure Zoo Emmen met

Reviews over Wildlands Adventure Zoo Emmen per locatie