Wiertz Personeelsdiensten

Reviews over Bedrijfscultuur bij Wiertz Personeelsdiensten

is al een tijd geleden maar het beviel mij heel goed fijne werkgevers en uitzend
leuk werk, soms zwaar, maar vaak eenvoudig en snel. leuke collega's van alle culturen. Afwisselend waardoor het nooit echt saai is
Ik ben op een heel vriendelijke en welkome manier ontvangen door Moreno en Wendy van HR. Zij hebben mij op een fijne warmhartige manier geholpen. Het is een gerust gevoel dat ik altijd bij hun kan aankloppen als ik iets nodig heb. Ik heb ook heel veel waardering voor Nienke van het uitzendburo. Zij heeft me heel fijn geholpen.
Pluspunten
Aardige mensen en een goed salaris
Minpunten
Hallo! Thanks voor de review, dat horen we graag :-)! We zullen het Moreno, Wendy en Nienke laten weten. ^Wiertz Personeelsdiensten
Ik was weer beschikbaar voor werk. We hebben een afspraak geplant, waar uitgebreid tijd wert genomen om te kijken wat voor werk bij mij past. Binnen 1 week had ik mijn heftruckcertificaat (omdat ik al ervaring had), en was ik fulltime aan het werk. Heel vriendelijk en vakkundig geholpen door de mensen bij Wiertz.
Dankjewel, super om te horen! Daar doen we het natuurlijk voor.
Gezellige, behulpzaam, aanpassen voor iedereen wie will werken. Ik vind die super.
Minpunten
Bekijk meer reviews over Wiertz Personeelsdiensten