WIBRA

WIBRA Reviews

156 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 205 reviews

Gezellige werksfeer, laag loon

Ik ben begonnen als verkoopmedewerkster op 0-uren contract vervolgens naar vaste uren en nu als assistent bedrijfsleider.Echter vind ik het salaris wat ik krijg ten opzichte van de werkzaamheden en verantwoordelijkheden die ik nu heb veel te laag. Dit moet echt omhoog willen ze personeel behouden.Verder ervaar ik wel een prettige en gezellige werksfeer in ons filiaal, waar wij voor elkaar klaarstaan.

Fijne werkomgeving

Korte lijntjes tussen jou en je filiaalmanager/regiomanager

Minpunten

Minder werken dan je contracturen per week, die later kunnen ingezet worden dan werk je boven contract uren.

Veel werk voor minimumloon

Je pakt veel dagen en veel uren achter elkaar waardoor de werkdruk erg hoog wordt.

Wibra

Je hebt veel vrijheid, qua tijdsindeling. Je hebt fijne collega's en kan snel doorgroeien.

Mooi bedrijf, waardeloze begeleiding

5 mooie jaren gehad bij dit bedrijf, met twee geweldige RM ‘s naast mij . De nieuwe directeuren hebben mooie plannen. Dat er mensen op de vloer letterlijk door het ijs zakken boeit niet. En dat de winkels open moeten met een minimale bezetting evenmin. Misschien kunnen de directeuren en de verkoopleiding daar eens wat energie in kunnen steken. Ook zouden sommige RM’s wel een cursus veters strikken kunnen gebruiken. Ze lopen namelijk naast hun schoenen.

Pluspunten

Gratis koffie ?

Minpunten

Arrogante regiomanagers

👎

In het begin lijkt een een heel leuk bedrijf maar hoe langer je werkt. Hoe viezer de mensen om je heen worden en woord constant achter je rug om gepraat en in je gezicht doen ze leuk. Ik heb er in totaal 4 maanden gewerkt. Het werk zelf is zwaar en je krijgt het laagste van het laagste betaald. Ik ben weg gegaan omdat er steeds discussie was over dat ik op vakantie ging me met ouders en werk me geen vrij gaf. Dus heb ik toen ontslag genomen.

Pluspunten

je mag weg in je pauze

Minpunten

Lange werkendagen, niks is goed, veel zeuren, zeuren als je vrij wilt een dag, achter de rug praten en leuk in je gezicht doen.

Een heel fijn team en goede werksfeer

Ik heb bijna 24 jaar met heel veel plezier bij de wibra gewerkt. Het is fysiek wel zwaar werk doordat je de hele dag moet staan en met het aanvullen van de winkel/vracht verwerken ben je flink in de weer met de dozen. Ook vond ik de werkdruk best wel hoog liggen. Zeker met de dagen dat de folder in de winkel gepresenteerd moest worden en de dagen dat je de goederen binnen kreeg. De dag vloog daardoor wel heel snel om.

Pluspunten

Super leuk team en hele leuke klanten en ook veel leuke vaste klanten.

Minpunten

Laag salaris

Stressvol, snel en onplezierig

Ik heb zelf een hele slechte ervaring gehad met dit bedrijf. Zou niemand adviseren er te werken.

werk zelf niet heel slecht

Het werk zelf is wel te doen maar manager doet niks en kraakt medewerkers af loon is laag en veelste weinig personeel

Leuke collega's veel druk

Hele dag lekker bezig nooit saai.Loon islaag.Veel druk.Gezellige klanten

Weinig ruimte voor zelfontwikkeling als stagiaire

Ik volgde de opleiding detailhandel en koos er voor om in Wibra praktijk ervaring op te doen. Ik heb niet echt de ruimte gekregen voor ontwikkeling en werd erg hard gepushed. Ook zijn de meeste collega's enorm ongeduldig. Gelukkig had ik wel 2 erg leuke collega's, maar de management was slecht.

Goede werksfeer

Super fijn om hier te werken, wel is het soms hard werken voor de kleine hoeveelheid salaris je krijgt. Wel zou ik het zeker aanraden, want het is buiten het harde werken om super gezellig!

Pluspunten

Personeelskorting Warm team

Minpunten

Geen privéleven Weinig salaris

Hard werken maar tijd vliegt voorbij

Ontzettend leuk werk. Hard werken en nooit vervelen. Erg belangrijk voor mij. Alleen gaat het niet meer omzet maken maar bezuinigen op personeelskosten. Werken met steeds minder mensen, daardoor geen flexibiliteit meer binnen regio elkaar te helpen in noodgevallen of als je een keer met meer staat dan eindig je nog met 2 of zelfs alleen met een stagiaire wat eerder niet mocht. Niet echt handig in een pandemie. Nul flexibiliteit. Personeel moet wel flexibel zijn. Marionette poppen!!

Pluspunten

Nooit vervelen

Minpunten

Te veeleisend. Steeds meer met minder

Net 5 dagen gewerkt

De 1e dag alles leuk lief en aardig Tot dat ik met wat klachten kwam over de winkelmanger 1 gebrek aan respect2 geen respect voor baby's en kleuters 3 geen respect voor mensen met een eventuele ziekte

Pluspunten

Veel pauzes

Minpunten

Geen privéleven meer

Goede baan voor scholieren, zeer tevreden!

Ik werk nou al zo'n 2 jaar bij de Wibra als verkoopmedewerkster. Ik begon toen ik in de 4e zat van de middelbare en ben nog steeds werkende bij het bedrijf. Toen ik begon had ik totaal geen kennis over het werken in een textielsupermarkt, maar ik heb alles van ze geleerd! Kleding hangen, vakken vullen (en dan niet altijd zoals je in de supermarkt ziet/doet), caissière zijn, klantvriendelijkheid en hoe een goede werknemer/collega zijn. Ze hebben altijd rekening met mij gehouden m.b.t. hoe druk ik het had en ik heb een hele positieve ervaring gehad. Het is naar mijn idee een ideale bijbaan voor een scholier. Heb zelfs een vriendin van me de baan aangeraden en zij werkt er nu ook al meer dan een jaar. Bovendien is er een goede gezellige werksfeer naar mijn mening. Wel moet ik zeggen dat je gewoon het minimumloon krijgt, maarja je het is niet héél hard werken en je krijgt dit (denk ik?) ook bij andere supermarkten.

Pluspunten

Persooneelskorting

Gezellig

Leuke mensen, prima hoofdkantoor, goed voor hun personeel.

Pluspunten

Variatie

Minpunten

Niet snel een vast contract.

Leuke en gezellige baan!

Ik werk hier bijna een half jaar en heb het echt naar mijn zin. Super leuke collega’s, er valt altijd wel te lachen en er is altijd wat te doen. Dus je verveelt je ook nooit.

Famillie gevoel

Het is erg fijn om voor de wibra te werken .je hebt er veel mogelijkheden tot doorgroeien van caissière tot aan regiomanager zonder enige ervaring kun je binnen stappen .Van binnen uit wordt alles je geleerd.

Pluspunten

30 min pauze krijg je van de werkegever, vrij in je werkzaamheden

Minpunten

Weinig prive leven, veel overuren draaien

Leuk als weekend baantje

Heb dit baantje meerdere jaren gedaan maar uiteindelijk ben je hier beter af met alleen een koop avond of in het weekend

Pluspunten

Lastig te benoemen

Minpunten

Collega’s, de werkdruk

Een heel leuk team, makkelijk te begrijpen werkzaamheden, elke dag is weer anders

Slecht bedrijf

Bij binnenkomst half 9 begin van de dag geen leuk praatje, geen interesse alleen maar werken werken werken, ook nog is iets doen waar je NIET voor gesolliciteerd heb. Heb niet gesolliciteerd voor half 9 tot 6 kassamedewerkster, maar verkoopspecialist, en daar komt veel meer bij kijken!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij WIBRA. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk WIBRA met

Meer informatie over WIBRA in populaire locaties

• WIBRA