Logo van WIBRA

WIBRA Reviews

3,7

142 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 191 reviews

Gezellig

Leuke mensen, prima hoofdkantoor, goed voor hun personeel.

Pluspunten

Variatie

Minpunten

Niet snel een vast contract.

Leuke en gezellige baan!

Ik werk hier bijna een half jaar en heb het echt naar mijn zin. Super leuke collega’s, er valt altijd wel te lachen en er is altijd wat te doen. Dus je verveelt je ook nooit.

Famillie gevoel

Het is erg fijn om voor de wibra te werken .je hebt er veel mogelijkheden tot doorgroeien van caissière tot aan regiomanager zonder enige ervaring kun je binnen stappen .Van binnen uit wordt alles je geleerd.

Pluspunten

30 min pauze krijg je van de werkegever, vrij in je werkzaamheden

Minpunten

Weinig prive leven, veel overuren draaien

Leuk als weekend baantje

Heb dit baantje meerdere jaren gedaan maar uiteindelijk ben je hier beter af met alleen een koop avond of in het weekend

Pluspunten

Lastig te benoemen

Minpunten

Collega’s, de werkdruk

Een heel leuk team, makkelijk te begrijpen werkzaamheden, elke dag is weer anders

Slecht bedrijf

Bij binnenkomst half 9 begin van de dag geen leuk praatje, geen interesse alleen maar werken werken werken, ook nog is iets doen waar je NIET voor gesolliciteerd heb. Heb niet gesolliciteerd voor half 9 tot 6 kassamedewerkster, maar verkoopspecialist, en daar komt veel meer bij kijken!

Werken bij wibra.

Het was eingelijk stage voor een lange periode en ik heb daar veel geleerd hoe ik binnen een bedrijf moet werken.

Echt een familiebedrijf

Op het hoofdkantoor van Wibra heerst er een hecht familiegevoel. Iedereen is vriendelijk en staat voor elkaar klaar. Ik ga elke ochtend met plezier naar mij werk.

Daar kwam ik er achter dat ik werken in de detailhandel leuk vind.

Slechte communicatie

- Geen afwisseling als je de kassavaardigheden beheerst - Weinig tot geen overleg met collega's - Er wordt geen rekening gehouden met privéomstandigheden - Ziek? Dan word je als duivel gezien, bij wijze van spreken Maar wel... - Prima salaris - Fijne winkel, overzichtelijk

Vacatures van WIBRA

Meer vacatures

Wibra

Echt een top winkel! Veel doorgroei mogelijkheden, lieve collega's en een fijne werksfeer

Leuke collega's, maar houdt geen rekening met privéomstandigheden

Ik had erg leuke collega's en lieve klanten. Weinig afwisseling als jou de kassa werkzaamheden wordt uitgelegd; je blijft er heel de dag (lees: van 9 tot 6) achter staan. Als je ziek bent, barst de hel los bij het management/hoofdkantoor. Er wordt weinig tot geen rekening met jouw privéomstandigheden gehouden. Kortom: zeker geen aanrader.

gezellige werkomgeving

De collega's van de wibra waren heel vriendelijk. Geen problemen met de personen om me heen. Mijn sociale vaardigheden zijn verbeterd.

chill dagje

we begonnen om 08:00 uur, dan begonnen we met orderpicken in een kar of op een pallet, als je dat klaar had dan sealde je de pallet met producten in plastic folie want anders konden de producten vallen. om 10:00 had je koffiepauze van kwartiertje daarna ging je weer verder met andere order of je ging je collega helpen ong 12:00 uur had je weer pauze maar dan van 30minuten om je brood op te eten en een beetje bij te kletsen met je collegas daarna ga je weer verder met andere order tot 16:30 en dan mocht je naar huis toe en was je dag weer voorbij

Pluspunten

vriendelijke collegas

Minpunten

hoog werktempo

als leiding en collegas aardig zijn is het wel chill

geen minimum werk per dag dat echt per se af moet, maakt niet echt uit als het niet af is hoeft niet na sluitingstijd doorwerken van opening tot sluit werken geen halve dagen kassadraaien zorgt er wel voor dat je de hele tijd heen en weer moet rennen

productieve tafelkennis

ik had nog geen kennis met de kassa en ik moest meteen aan e kassa merken. het was zeer stressend

Pluspunten

veel pausen en eten

gezellige sfeer

Het is niet heel moeilijk werk, en er zijn leuke klanten die graag een gesprekje met voeren.

Pluspunten

leuke collegas

Minpunten

minimumloon

Goed voor stage’s

Een goede leerbedrijf voor stage,bol opleidingen om te doen

Pluspunten

Goede begeleiding

Minpunten

Kleine winkel is snel niets te doen

ik heb wibra gewerkt en die werk uur heb ik stage uur voor gebruikt en ik vind gezellig winkel en collage ik vond het leuk

Leuke winkel om te winkelen, niet om te werken

Zwaar werk voor mager loon. Zelfs in hogere functie! Zijn snel bij als ze van je kunnen profiteren, andersom niet. Slechte communicatie. Veel geroddel onderling, zelfs door leiding. Drukt de werksfeer enorm. Leuk voor even, niet voor langdurig.

Helaas

Ik heb een erg leuke tijd gehad bij wibra. Met zeer gewaardeerde collega's van vele een hoop mogen leren. Me diploma'a weten te behalen en altijd met plezier gewerkt. Maar helaas ook collega's die het voor je weten te verzieken. Vandaar dat ik er weg ben. Nu is het alleen maar geroddel, komen en gaan van mensen, slordige winkel, en zeer onklantvriendelijk personeel.
  • WIBRA