WestCord Hotels

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij WestCord Hotels

Werken bij het westcord art hotel is een uitdaging. Je weet nooit wat de dag je brengt. Dit maakt het werken bij Westcord Art zo leuk. Iedere keer een ander verhaal als je thuis komt of een gebeurtenis die je niet zal vergeten. zoals een huwelijks aanzoek of een verjaardag. Wanneer er iets gebeurt wat niet alleen valt op te lossen dan staat het team klaar om mee te denken en te helpen. Zo proberen wij met elkaar te streven naar perfectie. Het team is hecht en we steunen elkaar door dik en dun. Vandaar ook het familie gevoel. Ik zou hier niet zo snel vertrekken omdat ik me niet kan voorstellen dat het ergens anders beter is. Rianne G.
Pluspunten
Familie
2 jaar voor westcord gewerkt ....Ben er overspannen weg gegaan
Minpunten
Overwerken door personeels tekort krijg je geen wardering voor
Ben een aantal jaren werkzaam geweest voor deze hotelketen. Veel splitdiensten, betalen voor kost/inwoning, onwijs hoge werkdruk, veel verloop personeel, laag salaris en overuren worden niet altijd betaald. Tijdens shift wordt je aan je lot overgelaten, je kunt niet rekenen om MT. Die voeren niet zoveel uit. Te weinig personeel, dit is op alle afdelingen van toepassing. Je werkt je helemaal kapot. Lijkt wel slavenkamp. Gelukkig weet ik nu dat het ook anders kan en werk al jaren vol tevredenheid bij een andere hotelketen.
Pluspunten
Mooie locatie, meestal leuke collega's, maar wisselt veel
Minpunten
Slecht salaris, overuren worden niet betaald, personeeleten slecht, geen begeleiding MT
Een strafkamp, Ik werkte in vlieland de heenreis werd vergoed, de terugreis niet. Ik was daar via een uitzendbureau. Ik werkte intern ik moest 12,50 per dag betalen. En maakte weinig uuren ik heb dus vooral betaald om werk te hebben.
Prachtig bedrijf om voor te werken. Leuke collega's en hotel managers. De directie is zeer betrokken. Gewoon een fijn bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Te veel om op te noemen!
Minpunten
Kleding en salaris
Er word verwacht dat je in je 1 tje minimaal 200 man ontbijt verzorgt , maar dat is niet te doen omdat er ook word verwacht dat je live cooking doet zoals ommeletten gepocheerde eieren etc. Geen tijd voor pauze ongezellig team.
Pluspunten
WestCord Hotel Schylge is een mooi bedrijf waar de gast voorop staat.
Pluspunten
Gezellig team
Nu sinds enkele maanden in dienst bij het Westcord Art Hotel. De enige dag is het nog leuker als de andere! Een dynamische werksfeer waar iedereen zijn energieke ei kwijt kan. Door het gezellige team ontwikkel je al snel een familiegevoel in deze organisatie. Ook het management is erg betrokken. Elke dag streven we naar een perfecte gastenservice en mooie herrineringen voor al onze bezoekers.
Pluspunten
Heerlijke personeelsmaaltijden!
Mwua.. westcoard had ik meer van verwacht. Helaas al snel weer men functie als kok opgepamt wat betreft cao voorwaarden. Salaris vond k onder de maat wat betreft werkzaamheden. Collegas waren gezellig. En kwa overnachtwn op eiland prima alleen mij de vraag iemand van 30 kan je niet in een hok vol 19 tot 21 zetten dat werkt niet
Minpunten
Teveel eigen bijdrage wat betreft personeels kosten.
WestCord Delft is onderdeel van WestCord Hotels. Een familiebedrijf dat van oorsprong van Vlieland komt. Een hele prettige werkgever die ruimte geeft voor eigen initiatieven en vertrouwen geeft om de klus te klaren. De focus ligt op gastvrijheid en het leveren van kwaliteit. Alle randvoorwaarden zoals een kwalitatief hoogstaand product worden verzorgd. Hoewel sommige zaken gecentraliseerd zijn ligt er veel verantwoordelijkheid in de hotels zelf. Niet alles is gekaderd en er is ruimte voor eigen inbreng en initiatief. De beste ideeën worden weer als 'best practice' voor de andere hotels gebruikt. De organisatie is plat, de lijnen zijn kort en informeel. Gedegen en moderne financiële organisatie met instrumenten die je helpen te sturen op KPI's als loonkosten, foodcost etc. Er heerst een prettige no-nonsense cultuur in de bedrijven.
Pluspunten
Prettige werksfeer, korte lijnen, ruimte voor lokaal initiatief, No-nonsense cultuur.
Minpunten
Aanbod aan trainingen ontwikkeling.
WestCord Hotels is een keten waar je voor wilt werken. Bestaande uit stuk voor stuk bijzondere hotels! Bij WestCord Hotel Delft is een prettige werksfeer met leuke collega's die voor elkaar klaarstaan. Ongeacht op welke afdeling je werkt. Onze gasten zijn het belangrijkst en als team wordt er hard gewerkt om de verwachtingen van elke gast te overtreffen!
Goede leerschool, je wordt erg vrij gelaten, soms is dat even zwemmen, soms ook wel verzuipen. Qua management is het wel echt: uit het oog, uit het hart. Slechte coaching, kansen worden amper gegeven.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
Bekijk meer reviews over WestCord Hotels