WestCord Hotels

Reviews over Management bij WestCord Hotels

Als stagiaire werd ik aan mijn lot overgelaten in het restaurant. Hier was geen restaurantmanager meer aanwezig (ontslag genomen). Als 1e jaar student werd mijn werk niet altijd als goed ervaren. Ik had dan ook geen leermeester meer boven mij, en moest alles zelf uitzoeken. Ook in andere hotels van WestCord gewerkt, hier was de sfeer overduidelijk beter. Ook richting het personeel.
Ik heb het management leren kennen als fijne, vakbekwame collega's, waar je altijd kunt aankopen met vragen en of problemen. ik heb geleerd hoe je als een team met elkaar problemen kunt oplossen en aanpakken. Ook heb ik de afgelopen tijd veel flexibele mensen leren kennen, die niet te beroerd zijn om hun handen uit de mouwen te steken om hun collega's in de andere WC hotels te helpen. Mijn functie vind ik leuk en zeker uitdagend. Het bedrijf aanzich, vind ik een familiegevoel uitstralen.
Pluspunten
de voordelen van boekingen met personeelstarieven.
Minpunten
heb ik eigenlijk niet
2 jaar voor westcord gewerkt ....Ben er overspannen weg gegaan
Minpunten
Overwerken door personeels tekort krijg je geen wardering voor
Ben een aantal jaren werkzaam geweest voor deze hotelketen. Veel splitdiensten, betalen voor kost/inwoning, onwijs hoge werkdruk, veel verloop personeel, laag salaris en overuren worden niet altijd betaald. Tijdens shift wordt je aan je lot overgelaten, je kunt niet rekenen om MT. Die voeren niet zoveel uit. Te weinig personeel, dit is op alle afdelingen van toepassing. Je werkt je helemaal kapot. Lijkt wel slavenkamp. Gelukkig weet ik nu dat het ook anders kan en werk al jaren vol tevredenheid bij een andere hotelketen.
Pluspunten
Mooie locatie, meestal leuke collega's, maar wisselt veel
Minpunten
Slecht salaris, overuren worden niet betaald, personeeleten slecht, geen begeleiding MT
Prachtig bedrijf om voor te werken. Leuke collega's en hotel managers. De directie is zeer betrokken. Gewoon een fijn bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Te veel om op te noemen!
Minpunten
Kleding en salaris
I learnt how to work in a fast paced environment to achieve excellence. A typical day is always busy but management are always considerate and gave us the space to function well
top locatie mbt openbaar vervoer. goede sfeer op het werk. voornamelijk jonge mensen werken bij de catering afdeling. veel uitzendkrachten dus vooral met mensen werken die je nauwelijks leert kennen.
Het is een geel gezellig team, alleen de manager was verschrikkelijk en daardoor ook erg veel wisseling in personeel omdat er veel ontslagen werden en veel ontslag namen. Weinig vastheid in het team. En ze maken graag gebruik van je als stagiaire. Stond daar hele dagen dat restaurant in m'n eentje te draaien als stagiaire van 17 maar werd wel verwacht dat ik alles al snapte en wist van de horeca.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hork van een manager
Een typische dag bij Westcord Art Hotel, begint al bij de eerste groet aan je collega’s. Je kent zowel het keuken, Housekeeping, technische dienst personeel. Dit zorgt ervoor dat je dagelijks als team samenwerkt zodat alles goed verloop en om elkaar te ondersteunen waar nodig is. Ik hou me vooral bezig met Groepen en evenementen binnen het Hotel. Dit zorgt ervoor dat mij dag indeling zeer divers is en veel mogelijkheden aanbiedt. Dit kan zijn tot groepsoffertes maken, facturen controleren, opties checken, after sales bellen, groepen voorbereiden voor de komende week, op de vloer de operaties ondersteunen bij groepen en nog meer. Het management denkt ook mee en helpt ook zeker wanneer het nodig is, om jou potentie uit de functie te halen en meer. Gezellige werkzveer en omgeving en ruimte om mee te denk met nieuwe ideeen.
Ik werk al bijna 13 jaar voor WestCord Hotels. Eerst begonnen in het WestCord Art Hotel als F&B supervisor en sinds 9 jaar werkzaam bij het WestCord Fashion Hotel op de afdeling reserveringen. Gastvrijheid staat op nummer 1 bij WestCord. Elke dag is anders, maar het draait natuurlijk altijd om de gast. Er hangt altijd een gemoedelijke sfeer en iedereen staat voor elkaar klaar. Doorgroeimogelijkheden zijn goed mogelijk!
Pluspunten
Gezellige sfeer
Minpunten
voor mij geen minpunten
Nu sinds enkele maanden in dienst bij het Westcord Art Hotel. De enige dag is het nog leuker als de andere! Een dynamische werksfeer waar iedereen zijn energieke ei kwijt kan. Door het gezellige team ontwikkel je al snel een familiegevoel in deze organisatie. Ook het management is erg betrokken. Elke dag streven we naar een perfecte gastenservice en mooie herrineringen voor al onze bezoekers.
Pluspunten
Heerlijke personeelsmaaltijden!
Mwua.. westcoard had ik meer van verwacht. Helaas al snel weer men functie als kok opgepamt wat betreft cao voorwaarden. Salaris vond k onder de maat wat betreft werkzaamheden. Collegas waren gezellig. En kwa overnachtwn op eiland prima alleen mij de vraag iemand van 30 kan je niet in een hok vol 19 tot 21 zetten dat werkt niet
Minpunten
Teveel eigen bijdrage wat betreft personeels kosten.
Het leukste vind ik het werken in ons gezellige team en de positieve instelling van dit hotel! We zijn echt een team en had al vanaf dag 1 een warm welkom gevoel. We hebben allemaal hetzelfde doel en helpen elkaar altijd graag waar nodig. Ook het management heeft deze instelling en werkt net zo hard mee. Soms is de werkdruk hoog maar de waardering die je hiervoor krijgt heb ik niet eerder mee gemaakt. Omdat onze hotelmanager loyaliteit en positiviteit heel belangrijk vind, neemt het team dit ook over en dat maakt de werksfeer erg fijn!
Pluspunten
Werksfeer, collegialiteit
Minpunten
Soms hoge werkdruk
Het is fijn werken bij de Front Office in het Westcord Hotel in Delft. Door te werken in een klein team op een afdeling waar geen dag hetzelfde is, zie ik iedere dag als een uitdaging. Ik haal voldoening uit positieve feedback van gasten. Iedere gast is uniek en daarom proberen wij ieders verblijf persoonlijk te maken. Dat staat bij ons hoog in het vaandel! Dit hotel geeft mij de ruimte om mee te denken hoe we de gasttevredenheid kunnen overtreffen en staat open voor veranderingen. Samen denken, samen doen!
Pluspunten
Werkzaamheden zijn divers, leuk team!
Minpunten
De frontoffice is hét aanspreekpunt van het hotel en kan soms voor drukke momenten zorgen, waarin je snel moet kunnen schakelen.
Ik werk hier inmiddels ruim 3 jaar en heb het nog steeds erg naar mijn zin. Er hangt een goede werksfeer en naast hard werken is ook humor erg belangrijk. Leuk om te zien dat de verschillende afdelingen samenwerken waardoor we een echt team zijn. Ook buiten werk worden er regelmatig leuke activiteiten door collega's georganiseerd. Positief vind ik dat input voor nieuwe ideeën en/of wijzigingen gewaardeerd wordt. Kortom, ik kan deze werkgever zeker aanbevelen!
Pluspunten
Goede sfeer, ruimte voor (creatieve) ideeën, humor, teamspirit
Ik heb bij het WestCord Hotel Delft gewerkt als Front office medewerker. Ik heb hier een zeer leuke periode gehad. Het WestCord hotel is een hecht team! Je kan bij iedereen terecht en wordt altijd goed samengewerkt. Het management is ook heel erg betrokken en helpen vaak genoeg ook mee in de lobby, receptie en het restaurant. Het WestCord hotel leert je veel nieuwe dingen en het is een hele leuke ervaring.
Pluspunten
Leuke werkomgeving
WestCord Hotels is een keten waar je voor wilt werken. Bestaande uit stuk voor stuk bijzondere hotels! Bij WestCord Hotel Delft is een prettige werksfeer met leuke collega's die voor elkaar klaarstaan. Ongeacht op welke afdeling je werkt. Onze gasten zijn het belangrijkst en als team wordt er hard gewerkt om de verwachtingen van elke gast te overtreffen!
WestCord Hotel is een hele leuke werkgever en een uitdagende werkomgeving. Dagelijks ontmoet je weer andere gasten met een bijzonder verhaal en dat maakt het werken bij WestCord interessant en elke dag anders. Gastvrijheid staat voorop en proberen we met ons allen uit te stralen. De lijnen zijn kort tussen het management en de werknemers wat zeer prettig wordt ervaren. Samen zijn we een team en zorgen we ervoor dat de gasten zich echt thuis voelen!
Met plezier gewerkt leuke collega's in de housekeeping en keuken. Minder leuk die van de bediening en receptie voelen zich wat meer, denken dat ze heel wat zijn. De maneger uit het oog uit het hart, heb je vanaf het begin geen klik met hem dan komt die er ook niet, hadden beter aan de wal kunnen blijven sfeer is er op achteruit gegaan sinds zijn komst. Hoge werkdruk 110 kamers allemaal voor 3 uur klaar liefst om 2 uur, wat niet haalbaar is op drukke wisseldagen wordt geen rekening mee gehouden beetje jammer. Qua huisvesting mag ook wel beter Personeelswoning in Buren waarvan de vloer half verrot is maar dat maakt niet uit wordt er gezegt, waar de muizen over de vloer lopen of op de tafels. Waar je een kamer moet delen met nog 3 anderen dus in totaal met z'n vieren op 1 kamer geen mogelijkheid tot terugtrekken of een moment voor jezelf. Geen goed werkende verwarming voor al in de winter beetje jammer loop je in huis met 2 truien en een extra dikke fleecedeken, word niks aan gedaan door de maneger.
Pluspunten
Leuke collega's in de housekeeping
Minpunten
Hoge werkdruk
Leuke werkplek , hierarchie neemt wel de overhand door het aantal afdelingen en leidinggevenden.
Pluspunten
Mooi plek om te werken
Minpunten
geen ruimte voor eigen invulling
Goede leerschool, je wordt erg vrij gelaten, soms is dat even zwemmen, soms ook wel verzuipen. Qua management is het wel echt: uit het oog, uit het hart. Slechte coaching, kansen worden amper gegeven.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk