WestCord Hotels
Review over WestCord Hotels van een medewerker

Professionele en gezellige werksfeer

25 juli 2018
Een typische dag bij Westcord Art Hotel, begint al bij de eerste groet aan je collega’s. Je kent zowel het keuken, Housekeeping, technische dienst personeel. Dit zorgt ervoor dat je dagelijks als team samenwerkt zodat alles goed verloop en om elkaar te ondersteunen waar nodig is. Ik hou me vooral bezig met Groepen en evenementen binnen het Hotel. Dit zorgt ervoor dat mij dag indeling zeer divers is en veel mogelijkheden aanbiedt. Dit kan zijn tot groepsoffertes maken, facturen controleren, opties checken, after sales bellen, groepen voorbereiden voor de komende week, op de vloer de operaties ondersteunen bij groepen en nog meer. Het management denkt ook mee en helpt ook zeker wanneer het nodig is, om jou potentie uit de functie te halen en meer. Gezellige werkzveer en omgeving en ruimte om mee te denk met nieuwe ideeen.
23 februari 2016
Zelfde functieZelfde locatie
Banquet Sales Coordinator (voormalige medewerker) - Amsterdam
Goede leerschool, je wordt erg vrij gelaten, soms is dat even zwemmen, soms ook wel verzuipen. Qua management is het wel echt: uit het oog, uit het hart. Slechte coaching, kansen worden amper gegeven.
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk
28 juli 2020
Gastvrouw (voormalige medewerker) - Amsterdam
Erg leuke en flexibele sfeer ik zou er graag nog willen langs gaan
19 februari 2020
Housekeeper (voormalige medewerker) - Amsterdam, Netherlands
I learnt how to work in a fast paced environment to achieve excellence. A typical day is always busy but management are always considerate and gave us the space to function well
  1. Professionele en gezellige werksfeer