WestCord Hotels
Review over WestCord Hotels van een medewerker

Hecht familiebedrijf

21 december 2020
Vanaf het moment dat ik bij WestCord kwam werken voel ik me welkom. De familie cultuur merk je goed in de organisatie en er is veel ruimte voor eigen inbreng.
Pluspunten
Open cultuur
Minpunten
Hard werken
19 april 2018
Receptionioniste/bediening (huidige medewerker) - Delft
Het leukste vind ik het werken in ons gezellige team en de positieve instelling van dit hotel! We zijn echt een team en had al vanaf dag 1 een warm welkom gevoel. We hebben allemaal hetzelfde doel en helpen elkaar altijd graag waar nodig. Ook het management heeft deze instelling en werkt net zo hard mee. Soms is de werkdruk hoog maar de waardering die je hiervoor krijgt heb ik niet eerder mee gemaakt. Omdat onze hotelmanager loyaliteit en positiviteit heel belangrijk vind, neemt het team dit ook over en dat maakt de werksfeer erg fijn!
Pluspunten
Werksfeer, collegialiteit
Minpunten
Soms hoge werkdruk
3 januari 2021
Chef-kok (voormalige medewerker) - Terschelling
Ik heb het management leren kennen als fijne, vakbekwame collega's, waar je altijd kunt aankopen met vragen en of problemen. ik heb geleerd hoe je als een team met elkaar problemen kunt oplossen en aanpakken. Ook heb ik de afgelopen tijd veel flexibele mensen leren kennen, die niet te beroerd zijn om hun handen uit de mouwen te steken om hun collega's in de andere WC hotels te helpen. Mijn functie vind ik leuk en zeker uitdagend. Het bedrijf aanzich, vind ik een familiegevoel uitstralen.
Pluspunten
de voordelen van boekingen met personeelstarieven.
Minpunten
heb ik eigenlijk niet
8 oktober 2020
Assistent hoofd huishouding (voormalige medewerker) - Gemeente Terschelling
2 jaar voor westcord gewerkt ....Ben er overspannen weg gegaan
Minpunten
Overwerken door personeels tekort krijg je geen wardering voor