WestCord Hotels
Review over WestCord Hotels van een medewerker

Gezellige werksfeer maar hoge werkdruk

9 oktober 2019
Als stagiaire werd ik aan mijn lot overgelaten in het restaurant. Hier was geen restaurantmanager meer aanwezig (ontslag genomen). Als 1e jaar student werd mijn werk niet altijd als goed ervaren. Ik had dan ook geen leermeester meer boven mij, en moest alles zelf uitzoeken. Ook in andere hotels van WestCord gewerkt, hier was de sfeer overduidelijk beter. Ook richting het personeel.
30 september 2018
Zelfde functieZelfde locatie
stagiaire (voormalige medewerker) - Gemeente Terschelling
Het is een geel gezellig team, alleen de manager was verschrikkelijk en daardoor ook erg veel wisseling in personeel omdat er veel ontslagen werden en veel ontslag namen. Weinig vastheid in het team. En ze maken graag gebruik van je als stagiaire. Stond daar hele dagen dat restaurant in m'n eentje te draaien als stagiaire van 17 maar werd wel verwacht dat ik alles al snapte en wist van de horeca.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hork van een manager
18 september 2017
Verscheidene stages en functies (voormalige medewerker) - Amsterdam
Leuke werkplek , hierarchie neemt wel de overhand door het aantal afdelingen en leidinggevenden.
Pluspunten
Mooi plek om te werken
Minpunten
geen ruimte voor eigen invulling
3 januari 2021
Chef-kok (voormalige medewerker) - Terschelling
Ik heb het management leren kennen als fijne, vakbekwame collega's, waar je altijd kunt aankopen met vragen en of problemen. ik heb geleerd hoe je als een team met elkaar problemen kunt oplossen en aanpakken. Ook heb ik de afgelopen tijd veel flexibele mensen leren kennen, die niet te beroerd zijn om hun handen uit de mouwen te steken om hun collega's in de andere WC hotels te helpen. Mijn functie vind ik leuk en zeker uitdagend. Het bedrijf aanzich, vind ik een familiegevoel uitstralen.
Pluspunten
de voordelen van boekingen met personeelstarieven.
Minpunten
heb ik eigenlijk niet
  1. Gezellige werksfeer maar hoge werkdruk