Werkis

Werken bij Werkis: Werkis reviews van werknemers

3.8Salaris en arbeidsvoorwaarden

Goede bemiddeling

Goede en snelle bemiddeling. Ik vond het persoonlijke gesprek erg fijn.

Pluspunten

Persoonlijk gesprek en contact

Super uitzendbureau

Ontzettend fijn geholpen door de toppers van Werkis. Was gewoon binnen gelopen om te kijken of ze een leuke baan hadden. Na een lekkere kop koffie en een goed gesprek werd ik dezelfde middag al gebeld of ik bij bedrijven op gesprek wilde komen. Super baan aan over gehouden. Al om al erg tevreden over Werkis.

Pluspunten

Goed contact

Officiële reactie van Werkis

16 juni 2020
Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van deze mooie recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Veel beloven maar niets waar maken

Gesolliciteerd op een voor mij passende vacature die mooier gemaakt werd dan werkelijk was, mede door dat deze vacature geeneens bestond. Met allerlei valse voorwendselen op een maandagmorgen naar Kampen gelokt, waarbij het gesprek helemaal niet over de desbetreffende vacature ging, echter doodleuk ter plekke vermeldt werd dat heel toevallig ook op dezelfde maandag de vacature plotseling vervult was. Met allerlei leugens gelokt met de bedoeling om mij in te zetten voor de rottigste klussen bij de slechtste opdrachtgevers die totaal geen respect hebben voor de mensen die voor hun werken. Daarbij hebben zij mij allerlei dingen toegezegd, die tot op de dag vandaag nooit en helemaal niets zijn nagekomen, en achteraf allemaal leugens waren, waarbij ik het gevoel had gekregen, dat dit uitzendbureau alleen maar aan zichzelf denkt, en werd niet als mens, maar voor een zoveelste nummer aangezien, tevens onfatsoenlijk, respectloos afgeschilderd en afgeserveerd werd.

Enthousiaste medewerkers

Goed sollicitatiegesprek gehad en een super baan aan overgehouden.

gezellige werkplek

het was erg prettig hier de werkzaamheden uit te voeren alleen jammer dat er geen vastigheid aangeboden werd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Werkis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2
3.8
3.8
4.0

Reviews over Werkis gesorteerd op locatie

• Werkis